SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Yep! En ze was heel erg blij. Vloog Marcel om z'n hals.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgt Billy extensions?
Dat past toch helemaal niet bij zo'n vrijgevochten type die Billy claimt te zijn.
Joh. Maar nee, het is nog helemaal niet duidelijk wat er gaat gebeuren richting de eindstreep, maar denk dat het een afvalrace gaat worden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? het is geen Gouden Kooi hoor.. ze blijven met 15 pers tot het eind om de kluisinhoud te verdelen, ik heb nergens verandering van de spelregels gelezen..
Dat past zo ontzettend niet bij het imago dat ze hoog probeert te houden. Dat mens zwalkt echt in alles.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:06 schreef Day het volgende:
Yep! En ze was heel erg blij. Vloog Marcel om z'n hals.
Het schijnt dat ze hiervoor ook lang haar had. (bijna net zo lang als Lot)
Ja, dat hoorde ik maar ik dacht dat ze het gewoon over de markt-markt hadquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Marije zei dus dan halen we braadkip bij de Marqt.
Afgaande op de positieve stemming van deze maand wordt Vanessa dan dus de winnaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef Flow3r het volgende:
Het zou leuk zijn als alle weggestemden en weggelopen ex bewoners in december mogen bepalen wie de winnaar wordt, plus een elite stem natuurlijk
Innerlijk blijft verrot...Daar helpt geen stijltang bij...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:09 schreef ThaRickah het volgende:
Aike ziet er goed uit.. Hij kan wonderen verrichten die Marcel
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:09 schreef Mylene het volgende:
Marije heeft een eng lachje, mondhoeken trekken flink omhoog, veel tandvlees.
Ehhh nee? Ik had het over weggestemden of weggelopen bewoners en die zien nu veel meer, plus alle filmpjes en commentaar op internetquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Afgaande op de positieve stemming van deze maand wordt Vanessa dan dus de winnaar.
Dat is toch te raar voor woorden, dat de finale niet bekend is en dat dus alle Utopianen geen idee hebben waarvoor ze daar zittenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh. Maar nee, het is nog helemaal niet duidelijk wat er gaat gebeuren richting de eindstreep, maar denk dat het een afvalrace gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |