Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:26 schreef usernaamvergeten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan in ieder geval wel een schilderbeurt gebruiken
Nee, ik wil via hierquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:35 schreef appelepent het volgende:
Waar zit je dan? op het schuine dak ofzo?
Ja ik wil ook niet dat het kapot gaat. Dus heb ik 2 pallets neergelegd op het dak. En wat wat betreft de goot en het zink wil ik een plank leggen om het gewicht te verdelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef Gieliovd het volgende:
Gaat vast goed... tot je de zinken lassen/soldeer kapot loopt door beweging.
Daarnaast is bitumen dakbedekking niet bedoeld om op te lopen of helemaal niet om stoelen op te zetten ofzo.
Dus ja... blijf je dit doen, is de kans op schade groot.
Het is natuurlijk nog steeds geen toegangsweg naar een dakterras.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:07 schreef cjan het volgende:
[..]
Ja ik wil ook niet dat het kapot gaat. Dus heb ik 2 pallets neergelegd op het dak. En wat wat betreft de goot en het zink wil ik een plank leggen om het gewicht te verdelen.
Dakraam maken is beste oplossing inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Wat je aan het doen ben is ronduit gevaarlijk.
Mocht iemand je zien lopen vanaf straat en die belt de brandweer/politie dat er een springer op het dak staat heb je een probleem.
Enige normale manier om er een dakterras van de maken is een "normale" toegang tot te maken. Al zie ik daar niet zo snel mogelijkheden voor. enige optie (uitgaande dat het dak met zwarte pannen bij jou woning hoort) is een behoorlijke hap uit het dak halen en een luik+trap maken.
Over die dakgoot lopen gaat vroeg of laat een keer fout.
OF je trapt hem lek
OF het hout verzwakt en de ellende stort in elkaar
OF je stuitert zelf omlaag.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over het dak waar je gaat zitten.
Inderdaad, verhuizen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:32 schreef appelepent het volgende:
Wel gevaarlijk, maar als je geen tuin[strike] of balkon[/strike] hebt moet je wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |