rienk is zelf homoquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Disana het volgende:
Er wordt weer een heel zwaarwichtig verhaal van gemaakt terwijl het duidelijk is dat Rienk bang is voor homoseksualiteit.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef Urb het volgende:
Toch een intressant gesprek tussen Rienk en Marcel ookal zijn ze totaal verschillend.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Evia het volgende:
[..]
Tot nu toe het mooiste schilderij dat er is gemaakt m.i.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef danilel het volgende:
Marcel; "Zit je kurk niet lekker?"
Rienk;"hmmmmmmmmm, mwah"
[ afbeelding ]
Dat is de 2e vandaag !!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een mail binnengekomen, iemand heeft interesse.
Billyboy zal wel balen.
Ging over zijn opvoedingquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Marcel: 'ik ben heel commercieel'...wat doet dat ter zaken in deze discussie?
Ik vind het wel mooi. Eindelijk eens iemand die anders denkt dan de mainstream ja knikkers van deze wereld.quote:
nee ik vind nog steeds *Lotje* van Joey het mooiste schilderij.. daarna dezequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef Evia het volgende:
[..]
Tot nu toe het mooiste schilderij dat er is gemaakt m.i.
er zijn geen genoeg woorden voor om hem te beschrijven...o wacht.. dat dachten we ook van Herrquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef Urb het volgende:
Toch zei Rienk wel dingen waar ik me in kan vinden over makeup en nep gedoe.
Hij probeerde duidelijk te maken waarom hij van het er goed uit zien houdt en hij wat soberder isquote:
dat wel maar hij is zo hypocrietquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef Urb het volgende:
Toch zei Rienk wel dingen waar ik me in kan vinden over makeup en nep gedoe.
Jij bent wel liefhebber van extremisten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Eindelijk eens iemand die anders denkt dan de mainstream ja knikkers van deze wereld.
Dat is onlogisch.quote:...ik blijf erbij: Ik vind Marije nu al saai...
Hoe nu Marcel tegen Rienk doet bevestigt alleen het punt van Rienk. Dat die schil er dus omheen zit alleen als het hem beter uit komt. Gaat hij een serieus gesprek voeren met Rienk, dan kan hij ineens wel typetje opzij zetten. Wie is dan de echte Marcel? Als hij echt dat typetje was, waarom doet hij dan tegen Rienk anders? Hij zet zichzelf voor lul door niet consequent te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Eindelijk eens iemand die anders denkt dan de mainstream ja knikkers van deze wereld.
Waar is het te zien dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:08 schreef ThaRickah het volgende:
Ik vind het wel een supermooi schilderij. Hoop dat ze er wel veel geld voor krijgt
Ik begrijp wat Rienk bedoelt als hij het heeft over dat pisnichtengedrag: alles moet over seks gaan en we moeten geen seconde vergeten dat Marcel homo is. Kan ook wat mij betreft wel ietsje minder. Net wat iemand eerder in de COS zei, dat dit stereotype de "homo-zaak" niet echt goed doet.quote:
Die krijgt een hartaanvalquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Weet Rienk al wie het Songfestival heeft gewonnen?
Daar zat ik dus ook aan te denkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef Lenoire het volgende:
Rienk is bang dat hij verliefd wordt op Marcel.
hihi,....zou maar zo kunnen,....quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef Lenoire het volgende:
Rienk is bang dat hij verliefd wordt op Marcel.
En daar zijn hele COSsen mee volgeplempt: strontvervelend vond ik dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
er zijn geen genoeg woorden voor om hem te beschrijven...o wacht.. dat dachten we ook van Herr
"Ik vind" duidde op een mening..... Dat is mijn gevoel bij haar....En naast een Marcel is iemand al snel saai ;-).quote:
Goed punt. Lau kan ook een voorbind omdoenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef sjampoeh het volgende:
Wat is het verschil dan tussen lau en marcel ?Lau gedoogt hij toch ook ?
Gelul dat het een extremist is!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Jij bent wel liefhebber van extremisten?
Klopt. Door dit soort figuren zijn veel mensen anti homoquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik begrijp wat Rienk bedoelt als hij het heeft over dat pisnichtengedrag: alles moet over seks gaan en we moeten geen seconde vergeten dat Marcel homo is. Kan ook wat mij betreft wel ietsje minder. Net wat iemand eerder in de COS zei, dat dit stereotype de "homo-zaak" niet echt goed doet.
aghjoh een paar cossen op de tweeduizend driehonderd vier en tachtig..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef Ginosa het volgende:
[..]
En daar zijn hele COSsen mee volgeplempt: strontvervelend vond ik dat.
Vrouw met baard Maar ik ben ook in verwarring Maar verdiep me er verder niet inquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Weet Rienk al wie het Songfestival heeft gewonnen?
zakendoenmetutopia@talpa.tvquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef danilel het volgende:
wat is ook al weer het contact email adres met de bewoners?
Wil je een date met marcel?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:20 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
zakendoenmetutopia@talpa.tv
inwonersutopia@talpa.tv
top! En dat meen ik!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:20 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
zakendoenmetutopia@talpa.tv
inwonersutopia@talpa.tv
Misschien was deze duizendpoot wel broodpoot en dat is commercieel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Marcel: 'ik ben heel commercieel'...wat doet dat ter zaken in deze discussie?
Al die andere posts waren wel ontopic.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
aghjoh een paar cossen op de tweeduizend driehonderd vier en tachtig..
schat ik maak geen kans bij marcel, kben een meisjequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:20 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wil je een date met marcel?
ja word vrouw met baard genoemd, maar is in werkelijkheid gewoon (nog) man met jurk aan en make up op..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:19 schreef formule het volgende:
[..]
Vrouw met baard Maar ik ben ook in verwarring Maar verdiep me er verder niet in
Maar of Rienk het weet Geen idee
Het was zeer on topic vond ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Al die andere posts waren wel ontopic.Die steeds langer wordende naam van Joey kon dus echt niet.
Zal wel verplicht zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:21 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft niet mee gedaan met de media, maar was wel bij shownieuws
Net als Robin dus.quote:
Anders denken vind ik helemaal prima. Heb moeite met zijn hypocrisie, dubbele moraal en opportunisme.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zei welkom in tokkie wereld tegen Marcel.quote:
IK moet haar niet, weet niet zo goed wat ik van haar moet denken, vind haar een beetje achterbaks.quote:
Mwa Robin is geen meeprater. Die probeert altijd een discussie op te wekkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:24 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Net als Robin dus.
Alleen draait Robin ook nog alles zo dat een ander er voor opdraait en zij de onschuld speelt
Ze is niet oprecht, ze polst de ander en zegt wat die wil horen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK moet haar niet, weet niet zo goed wat ik van haar moet denken, vind haar een beetje achterbaks.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:23 schreef lwmeffix het volgende:
Marcel: "Zou ik nog liefde vinden of seks hebben hier", "Ik lig naast jou , Dennis"
Dennis : "Denk maar alsof er een vork in zit"
Bam
LOL hoe kom je daar nou weer bij xDquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK moet haar niet, weet niet zo goed wat ik van haar moet denken, vind haar een beetje achterbaks.
Dennis is gewoon recht voor zijn raap, op zijn Mokums. Klaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:25 schreef Ginosa het volgende:
Wat is Dennis nou aan het toneelspelen tegen Marcel?!?!
Past dus precies daar!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is niet oprecht, ze polst de ander en zegt wat die wil horen.
Heb nog niet echt veel van beide gezien, maar wat ik gezien hebt staat ze me heel erg tegen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:26 schreef Disana het volgende:
Marije is katholiek opgevoed. Rienk heeft geleerd wat wijsheid en waarheid is.
Dank j equote:Op woensdag 14 mei 2014 15:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja word vrouw met baard genoemd, maar is in werkelijkheid gewoon (nog) man met jurk aan en make up op..
De manier hoe ze mensen na de bek praat, weet niet geen lekker gevoel over haarquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:26 schreef ThaRickah het volgende:
[..]
LOL hoe kom je daar nou weer bij xD
Daar heb ik niks op tegen, ik vind hem anders praten dan anders.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dennis is gewoon recht voor zijn raap, op zijn Mokums. Klaar.
Ik vind Marcel ook wel dertien in een dozijn. Het is gewoon weer niet gelukt originele mensen te vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog niet echt veel van beide gezien, maar wat ik gezien hebt staat ze me heel erg tegen.
Marcel ja.......weer eens wat anders
precies........ik heb geen goed gevoel bij dit lijzige meisjequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |