abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139946429
Beste forum leden graag zou ik jullie willen vragen om een mening en misschien ook tips bij mijn probleem..

Ik (50) ben nu 30 jaar getrouwd met mijn man(50) en hij is de laatste paar jaren anders geworden.
Hij heeft mij verteld dat hij het niet meer naar zijn zin heeft thuis en dat het hem allemaal niet zoveel meer boeit en dat hij vooral lol wil maken.
Hij wil alleen nog alleen maar naar feesten en is hij alleen nog maar bezig met muziek en feesten.
Hij is ook samen met mijn kinderen naar feesten geweest en kijkt daarna alleen nog maar uit naar het volgende feest en dat is dan ook het enigste wat hem bezig houd.
Ikzelf houd niet van feesten, heb vaak hoofdpijn en ben niet zo heel erg bezig met muziek, ik gun het hem wel om lol te maken maar het loopt nu wel echt uit de hand omdat hij er echt elke dag
mee bezig is, andere mensen zeggen het zelfs tegen mij en mijn kinderen en soms ook tegen hem.

Ik zou jullie vertellen hoe zijn dagen er de laatste paar jaren uitzien: hij gaat s'ochtends vroeg naar zijn werk komt dan meestal s'avonds rond 19:00uur soms later thuis (wat dus ook de laatste tijd steeds later word, hij werkt dan wel echt want dat kan ik terugzien) dan gaat hij eten, auto uitladen, sporten (doet hij zijn hele leven al zeer intensief) of achter de pc muziek luisteren dan gaat hij met de hond lopen en naar bed.
In het weekend is hij meestal ook met andere dingen bezig maar we wandelen wel eens samen en praten we over van alles maar we komen er niet echt uit, die muziek geeft hem rust het enige wat wel is gelukt is dat hij nu met kop telefoon luisterd in plaats van elke avond op vol volume.
Als ik zeg dat ik het niet leuk vind word hij boos, en hij is eigenlijk altijd heel snel boos ook tegen de kinderen niets is zijn schuld en alles ligt aan mij of de kinderen, de sfeer in huis word er hier niet beter van.
Sport en muziek is eigenlijk alles waar hij nu mee bezig is.

Ik denk dat dit te maken heeft met een midlife crisis, maar wat moet ik doen?
Bedankt alvast.

Gr
pi_139946494
Toon interesse in zijn muziek, ook al heb je hoofdpijn
Probeer een middenweg te vinden

Ga, op een rustig moment (dus niet als je ruzie hebt) het gesprek aan. Leg uit dat je hem mist en dat je het gevoel hebt dat je elkaar op het moment weinig bied. Geef aan dat je graag moeite wil doen om die middenweg te vinden. Als jullie wandelen samen fijn vinden, maak dan tijd om samen te gaan wandelen
Maar gun hem ook de ruimte om zelf nieuwe dingen te ontdekken. Daar is niks mis mee natuurlijk.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:44:56 #3
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_139946592
ik zou beginnen met enige ipv enigste

verder
heb je jouw gevoelens al aan hem kenbaar gemaakt?

en zoals hierboven
toon interesse

[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 16-05-2014 08:01:48 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:46:47 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139946647
Samen aan de XTC O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139946656
Hardcore/hardstyle feesten zeker?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139946702
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:46 schreef fathank het volgende:
Samen aan de XTC O+
-XOXO-
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:48:42 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_139946710
Ik denk dat je best gelijk kunt hebben en dat er een beetje 'de klad' in jullie relatie zit. Gaat het nog wel lekker tussen de lakens? Doen jullie samen nog leuke dingen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_139946713
jij klinkt ook wel erg saai
pi_139946724
Dankjewel voor je reactie rhubarbje.

Interesse tonen voor zijn muziek is voor mij erg moeilijk, ik hou er namelijk echt niet van.
Hij houd van trance/hardstyle en soms hardcore.

Ik heb al wel vaak gesprekken erover gevoerd, en ik geef hem de ruimte ook om nieuwe dingen te ontdekken alleen duurt dit nu al wel zo'n 2 jaar, elke dag gaat het over feesten en nieuwe dingen ontdekken..
Wat ik dus al zei is hij wel al een paar keer meegeweest naar feesten met mijn kinderen wat hij helemaal geweldig vond alleen sindsdien is het eigenlijk alleen nog maar erger geworden.
pi_139946758
Hebben jullie een scheiding overwogen?
Klinkt niet als een situatie die in de toekomst beter kan gaan worden gezien jullie verschil in interesses.
blablablabla
pi_139946806
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef --a-- het volgende:

Interesse tonen voor zijn muziek is voor mij erg moeilijk, ik hou er namelijk echt niet van.
Ja jammer dan :')
Er is echt wel iets wat je kunt doen om interesse te tonen
Ga samen shoppen voor een outfit voor zo'n feest, ga toch eens mee om te laten zien dat je interesseert bent, Zorg voor een lekker ontbijtje de middag na zo'n feest, wijs hem op een artikeltje over een dj die hij leuk vind etc,
quote:
Ik heb al wel vaak gesprekken erover gevoerd, en ik geef hem de ruimte ook om nieuwe dingen te ontdekken alleen duurt dit nu al wel zo'n 2 jaar, elke dag gaat het over feesten en nieuwe dingen ontdekken..
Wat ik dus al zei is hij wel al een paar keer meegeweest naar feesten met mijn kinderen wat hij helemaal geweldig vond alleen sindsdien is het eigenlijk alleen nog maar erger geworden.
Je geeft hem de ruimte maar met een enorme 'maar het moet nu wel eens afgelopen zijn'
En je doet niets om interesse te tonen
Dat is een dodelijke combinatie

Dit is zijn nieuwe hobby, deal with it
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:53:15 #12
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139946843
quote:

Zoek een feest uit met muziek die jou leuk lijkt en ga met zijn tweeen daar naartoe?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:53:45 #13
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_139946858
quote:

Man van 50 die naar hardcore en hardstyle feesten gaat :')

Geloofwaardigheid: :W
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:55:12 #14
189978 controlaltdelete
pi_139946892
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit is zijn nieuwe hobby, deal with it
Vind ik ook een beetje kort door de bocht. Manlief houdt zichzelf contstant bezig met andere dingen en kijkt niet echt om naar zijn vrouw heb ik het idee. Dus er mag best ook wat meer initiatief vanuit zijn kant komen vinden ipv alleen maar begrip te hebben omdat meneer opeens een nieuwe hobby erbij heeft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_139946918
Pffff dus je bent nu zijn huishoudster in plaats van zijn partner
pi_139946954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vind ik ook een beetje kort door de bocht. Manlief houdt zichzelf contstant bezig met andere dingen en kijkt niet echt om naar zijn vrouw heb ik het idee. Dus er mag best ook wat meer initiatief vanuit zijn kant komen vinden ipv alleen maar begrip te hebben omdat meneer opeens een nieuwe hobby erbij heeft.
Natuurlijk krijg je dat idee als je afgaat op de tekst van de vrouw :P
En natuurlijk kan hij ook van alles doen om het beter te maken, maar hij leest (zo ver ik weet) niet mee dus heeft het geen zin om advies op hem te gaan richten

Ik krijg juist het gevoel dat TS zich alleen maar af zet tegen de situatie en dat ze eigenlijk zoiets heeft van 'het moet nu wel eens klaar zijn, het was oke toen ik dacht dat het tijdelijk was maar nu is het wel genoeg'. Terwijl het zo ook niet werkt natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_139946966
quote:

Dan is de kans vrij groot dat ie drugs heeft ontdekt en dat de voornaamste reden is van zijn interesse.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:53 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Erm.... :')
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:00:55 #18
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139947086
hij mag geen muziek luisteren? wauw
pi_139947124
Het klinkt niet niet echt alsof er nog sprake is van een relatie als ik het zo lees.

Zit je financieel aan hem vast of valt het mee? Misschien is na 30 jaar te koek een keer op, kan gebeuren. Tijd om allebei je eigen weg in te slaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_139947130
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:00 schreef Life2.0 het volgende:
hij mag geen muziek luisteren? wauw
Denk niet dat het zo zwart wit is, maar als je man elke avond muziek zit te luisteren en geen oog meer heeft voor de rest, ja dan begint het toch wel te irriteren.
pi_139947132
Hij gaat echt naar deze feesten hoor.
En nee drugs gebruikt hij niet.

Hij mag wel muziek luisteren maar het is het enige waar hij zich mee bezig houd al zo'n 2 jaar.
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:03:17 #22
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139947153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:02 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Denk niet dat het zo zwart wit is, maar als je man elke avond muziek zit te luisteren en geen oog meer heeft voor de rest, ja dan begint het toch wel te irriteren.
ik luister 18 uur per dag muziek

alsof dat iets dat je actief doet :')
pi_139947211
Mogen wij een keer mee met die ouwe naar een feest?
Lekker gaan met ze alle! })
pi_139947255
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik luister 18 uur per dag muziek

alsof dat iets dat je actief doet :')
Meneer zit achter zijn pc, dat zou beetje hetzelfde zijn dat destijds mijn man elke dag na zijn werk de schuur indook en ik hem gewoon tegen bedtijd weer zag en dat voor 2 jaar lang, een hobby is niet erg maar je kan niet de rest verwaarlozen zoals je vrouw en kinderen, of ga dan gewoon scheiden en doe dan waar je zin in hebt
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:09:10 #25
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_139947333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan is de kans vrij groot dat ie drugs heeft ontdekt en dat de voornaamste reden is van zijn interesse.

[..]

Erm.... :')
Ik mis iets....? :o
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:09:30 #26
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_139947344
quote:

[..]

Gast. Ga lekker naar alcoholvrije -18 party's :')!
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:09:55 #27
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139947363
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:06 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Meneer zit achter zijn pc, dat zou beetje hetzelfde zijn dat destijds mijn man elke dag na zijn werk de schuur indook en ik hem gewoon tegen bedtijd weer zag en dat voor 2 jaar lang, een hobby is niet erg maar je kan niet de rest verwaarlozen zoals je vrouw en kinderen, of ga dan gewoon scheiden en doe dan waar je zin in hebt
misshcien is doelloos muziek luisteren op de pc toch iets leuker dan het alternatief........

niets is zo aantrekkelijk als een zeurende vrouw
pi_139947364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Ik mis iets....? :o
Er lopen zat mensen van 40-50 rond op feesten.

En waarom ook niet?

Mijn pa luistert toch ook nog naar Elvis Presley?
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:11:13 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139947406
Is er nog wel intimiteit?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_139947418
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

misshcien is doelloos muziek luisteren op de pc toch iets leuker dan het alternatief........

niets is zo aantrekkelijk als een zeurende vrouw
Tja weet natuurlijk verder niet hoe het verder er dagelijks uitziet, maar je kan wel rekening met elkaar houden en anders gewoon uitelkaar gaan en elkaar weer de vrijheid geven als het niet meer wil of past
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:13:22 #31
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_139947479
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er lopen zat mensen van 40-50 rond op feesten.

En waarom ook niet?

Mijn pa luistert toch ook nog naar Elvis Presley?
Dat is iets anders. Ik zie weinig mensen van 50 op hardstylefeesten rondwandelen... :')
Daarbij, TS moet er gewoon mee leven dat manlief naar feesten gaat, omdat TS gewoon OERSAAI is. Niet een beetje saai, zelfs niet nerdy saai: Kerkelijk saai. :O
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:13:24 #32
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139947482
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja weet natuurlijk verder niet hoe het verder er dagelijks uitziet, maar je kan wel rekening met elkaar houden en anders gewoon uitelkaar gaan en elkaar weer de vrijheid geven als het niet meer wil of past
moet wel die sleur eruit natuurlijk
pi_139947526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:13 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Dat is iets anders. Ik zie weinig mensen van 50 op hardstylefeesten rondwandelen... :')
Daarbij, TS moet er gewoon mee leven dat manlief naar feesten gaat, omdat TS gewoon OERSAAI is. Niet een beetje saai, zelfs niet nerdy saai: Kerkelijk saai. :O
Minder pillen slikken dan zie je het beter. :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:16:55 #34
65918 IBAZ
broeinest
pi_139947597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef mokkiemok het volgende:

verder
heb je jou gevoelens al aan hem kenbaar gemaakt?

en zoals hierboven
toon interesse
jouw
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:17:30 #35
189978 controlaltdelete
pi_139947616
Waarom zou ts oersaai zijn? Zij heeft wellicht ook zo haar hobbies.Ik vind haar man een beetje een kneus omdat ie opeens op zijn 50e op hardcorefeesten rond hangt maar soit laat gaan als hij dat leuk vindt, maar dan kan ie evengoed nog aandacht besteden aan zijn vrouw. Mij lijkt het alsof die kerel dit juist ontwijkt en daar totaal geen zin meer in heeft. Denk dat zo'n relatie zijn beste tijd wel heeft gehad.
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:20:44 #36
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_139947707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Minder pillen slikken dan zie je het beter. :P
Ik kom vast op de verkeerde feesten. Nou ja, avant-garde muziek en bluesfestivals hebben vaker ouder publiek. :')
pi_139947939
Een motor kopen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:51:12 #38
244933 trovey
Nachtoele
pi_139948807
Lekker laten uitrazen . :P Hij merkt vanzelf wel dat hij vreemde blikken begint te krijgen op die feesten, zo van "Wie heeft zijn vader meegenomen :? " :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139948848
Ik zie best regelmatig 50-jarigen rondwandelen op festivals. Ze lijken zich ook nog opperbest te vermaken en worden niet echt vreemd aangekeken volgens mij. Of althans, door de kaakschaatsers, maar dat is niet anders voor jongeren.
pi_139949226
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom zou ts oersaai zijn? Zij heeft wellicht ook zo haar hobbies.Ik vind haar man een beetje een kneus omdat ie opeens op zijn 50e op hardcorefeesten rond hangt maar soit laat gaan als hij dat leuk vindt, maar dan kan ie evengoed nog aandacht besteden aan zijn vrouw. Mij lijkt het alsof die kerel dit juist ontwijkt en daar totaal geen zin meer in heeft. Denk dat zo'n relatie zijn beste tijd wel heeft gehad.
Dat idee krijg ik ook
pi_139949808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je altijd zo denkt wanneer het slecht gaat in de relatie, dan heeft de relatie inderdaad zijn beste tijd gehad.

Ik zie dat vaak in relaties. Als de vrouw in de overgang gaat, dan moet de man op zijn teentjes lopen, alles moet 'ie voor haar doen, maar niks is goed genoeg, de man moet helpen, helpen, helpen. En om de relatie heel te houden, doet hij dat ook, ook al is zijn vrouw veranderd in een feeks met een veel te hoge bloeddruk.

Maar als de man dan in de midlife crisis is, dan heeft de relatie ineens 'zijn beste tijd gehad'.

Lijkt me dat je hem juist nu bij moet staan.

Maar als je dat niet kan, of daar geen zin in hebt, tja, dan heeft de relatie inderdaad zijn beste tijd gehad.
pi_139949913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:19 schreef RetepV het volgende:

[..]

Als je altijd zo denkt wanneer het slecht gaat in de relatie, dan heeft de relatie inderdaad zijn beste tijd gehad.

Ik zie dat vaak in relaties. Als de vrouw in de overgang gaat, dan moet de man op zijn teentjes lopen, alles moet 'ie voor haar doen, maar niks is goed genoeg, de man moet helpen, helpen, helpen. En om de relatie heel te houden, doet hij dat ook, ook al is zijn vrouw veranderd in een feeks met een veel te hoge bloeddruk.

Maar als de man dan in de midlife crisis is, dan heeft de relatie ineens 'zijn beste tijd gehad'.

Lijkt me dat je hem juist nu bij moet staan.

Maar als je dat niet kan, of daar geen zin in hebt, tja, dan heeft de relatie inderdaad zijn beste tijd gehad.
Vrouwen gaan dan vaak scheiden, kiezen voor zichzelf, ze worden assertiever en doen waar hun zin in hebben samen met kort pittig kapsel in een gek kleurtje
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:23:50 #43
157922 fathank
pi_139949958
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef trovey het volgende:
Lekker laten uitrazen . :P Hij merkt vanzelf wel dat hij vreemde blikken begint te krijgen op die feesten, zo van "Wie heeft zijn vader meegenomen :? " :')
Waarom zou je iemand van 50 raar aankijken die op feesten loopt :').

Veel DJ's zijn ook van die leeftijd, of zelfs ouder. Neem een Tiësto bijvoorbeeld die is al 45.
pi_139950032
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Vrouwen gaan dan vaak scheiden, kiezen voor zichzelf, ze worden assertiever en doen waar hun zin in hebben samen met kort pittig kapsel in een gek kleurtje
Waarom kan dat niet tijdens je relatie?

Ik bedoel: als je man dingen gaat doen omdat hij in een sleur zit, dan had je als vrouw misschien die dingen moeten doen TIJDENS je huwelijk, en niet pas erna.

Niet alles naar je man schuiven. Hij zit in een sleur. Dat komt omdat alles om hem heen al jaren hetzelfde is. En jij bent als zijn vrouw één van die dingen om hem heen die al jaren hetzelfde is.
pi_139950033
Gaat dit topic maar eens volgen, zit er ook al in geloof ik :')
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:26:10 #46
244933 trovey
Nachtoele
pi_139950040
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Veel DJ's zijn ook van die leeftijd, of zelfs ouder. Neem een Tiësto bijvoorbeeld die is al 45.
Omdat tieners het er niet zo op hebben als hun potentiële ouders ergens zijn waar zij zich willen uitleven. :+ Artiesten werkt natuurlijk weer anders, die zijn er voor het geld. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139950061
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Omdat tieners het er niet zo op hebben als hun potentiële ouders ergens zijn waar zij zich willen uitleven. :+ Artiesten werkt natuurlijk weer anders, die zijn er voor het geld. :')
Ik zou niet meer eens durven, daarnaartoe te gaan :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:28:00 #48
157922 fathank
pi_139950091
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan moet je eens beter om je heen kijken op festivals. Er lopen genoeg 40'ers en 50'ers rond namelijk. En niemand die zich er aan stoort. Het jonge grut vindt het vaak juist wel geinig, iemand zou oud als hun eigen ouders op een festival. Ik denk dat je als 50'er meer aanspraak hebt dan een lekker mokkel van 25.
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:33:43 #49
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_139950289
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Is er nog wel intimiteit?
Dit, en zie je er nog wel een beetje fatsoenlijk uit? Heb je een eigen leven, je eigen vriendinnen enz.?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_139950444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef RetepV het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet tijdens je relatie?

Ik bedoel: als je man dingen gaat doen omdat hij in een sleur zit, dan had je als vrouw misschien die dingen moeten doen TIJDENS je huwelijk, en niet pas erna.

Niet alles naar je man schuiven. Hij zit in een sleur. Dat komt omdat alles om hem heen al jaren hetzelfde is. En jij bent als zijn vrouw één van die dingen om hem heen die al jaren hetzelfde is.
Tja ik zeg wel eens mensen veranderen constant, soms veranderen beiden zoveel dan passen ze niet meer bij elkaar
pi_139950616
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:38 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja ik zeg wel eens mensen veranderen constant, soms veranderen beiden zoveel dan passen ze niet meer bij elkaar
Inderdaad, en dan kun je wel geforceerd bij elkaar blijven maar dat heeft dan ook weinig zin. Bovendien ben je op je 50ste misschien nog maar net op de helft van je leven

Het is eigenlijk best logisch dat mensen na 30 jaar uit elkaar groeien.
٩๏̯͡๏)۶
pi_139950734
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is eigenlijk best logisch dat mensen na 30 jaar uit elkaar groeien.
Zeker als je ziet hoe de gemiddelde 50-jarge huismoeder eruit ziet. :')
pi_139950813
TS, wat vind je zelf leuk dan? Hoe zou je de sleur kunnen doorbreken? Hoewel het wat wrang is begrijp ik wel dat hij jou niet als eerste logische stap ziet om de sleur te doorbreken omdat je er immers deel van uitmaakt. Maar dat wil nog niet zeggen dat het met wat verder denken geen mogelijkheid zou zijn.

Van 'ik krijg er hoofdpijn van' zou ik eerlijk gezegd ook wel eens diep zuchten. Dat is een beetje het gemiep dat hij bij die feesten juist niet aan z'n kop heeft. Het kan best zo zijn maar vertel dan gewoon dat je er echt geen zin in hebt en zoek samen iets anders leuks als aanvulling op die feesten.
pi_139951987
Denk dat de man van TS weer achter de pc zit
pi_139952008
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:38 schreef --a-- het volgende:
niets is zijn schuld en alles ligt aan mij of de kinderen
Duidelijk. Het is niet zijn schuld.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139952780
Uw man is/klinkt super leuk O+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:13:50 #57
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139955308
quote:
17s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef complicate het volgende:
Uw man is/klinkt super leuk O+
Ik ga me er maar vast op voorbereiden dat ik over 10 jaar alleen nog maar mag wandelen ;(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_139955567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik ga me er maar vast op voorbereiden dat ik over 10 jaar alleen nog maar mag wandelen ;(
Achter de geraniums, dat is onze nabije toekomst.

En dat alleen maar omdat tieners ons als potentiële ouders zien ofzo...
pi_139955696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Maar neen meid, wandelen is voor 80+ :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:23:36 #60
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139955721
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Achter de geraniums, dat is onze nabije toekomst.

En dat alleen maar omdat tieners ons als potentiële ouders zien ofzo...
Een ouder, ik??? :o
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:24:27 #61
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139955750
quote:
7s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar neen meid, wandelen is voor 80+ :P
Hoewel je op feestjes best goed kunt wandelen...
pi_139955975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hoewel je op feestjes best goed kunt wandelen...
Ja dat wel. Mja verder is het ook questie van smaak hè. Voor sommigen is feesten echt boem boem boem op het podium en voor anderen kan een gezellig dinertje thuis met wat muziek ook feesten betekenen. "Lol hebben" is een breed begrip. Oh ja er zijn zelfs mensen die uitgaan en een hele avond niet dansen en als ze thuis komen zeggen ze "ik heb echt lol gehad" :@
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:32:03 #63
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139956093
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat wel. Mja verder is het ook questie van smaak hè. Voor sommigen is feesten echt boem boem boem op het podium en voor anderen kan een gezellig dinertje thuis met wat muziek ook feesten betekenen. Lol hebben is een breed begrip. Oh ja er zijn zelfs mensen die uitgaan en een hele avond niet dansen en als ze thuis komen zeggen ze "ik heb echt lol gehad" :@
Ik maak me er ook wel eens schuldig aan :@ Hoewel voor dansen in de zon natuurlijk ook wat te zeggen valt..

Maar om even OT te blijven, ik snap best dat het voor TS ms wat moeilijk is, maar ik krijg ook niet het idee dat ze nu echt haar best doet om zijn liefhebberij te begrijpen, of er moeite voor doet er wat bij betrokken te worden...
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:56:52 #64
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139957285
quote:

verder

en zoals hierboven
toon interesse
Ik geloof niet dat jij in je recht staat om iemand taalkundig gezien te verbeteren. :')

TS, probeer inderdaad op een rustig moment te praten en hem vertellen dat je hier erg mee zit, ondertussen interesse tonen in zijn interesses en misschien zelf een leuke hobby gaan zoeken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_139957749
Het eerste gevoel wat ik kreeg bij het lezen van de post is dat de extreme vorm van constant met koptelefoon opzitten en niks willen doen een manier is waarop TS' man zich afsluit van zijn wereld thuis, en dan waarschijnlijk grotendeels van zijn vrouw.

Wel eens gedacht dat hij zich opgesloten voelt in het huis? Heeft hij een hobby, namelijk muziek, vertel jij hem dat je het niet wil horen en dat hij maar een koptelefoon op moet.

Ook wat TS vraagt aan FOK: Wat moet ik doen zodat hij weer 'normaal' gaat doen tegen mij? Daar komt de vraag op neer.. Misschien moet je je meer afvragen wat jij kan doen voor jouw man zodat hij zich thuis en geliefd voelt.
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:13:56 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139958050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
Het eerste gevoel wat ik kreeg bij het lezen van de post is dat de extreme vorm van constant met koptelefoon opzitten en niks willen doen een manier is waarop TS' man zich afsluit van zijn wereld thuis, en dan waarschijnlijk grotendeels van zijn vrouw.

Wel eens gedacht dat hij zich opgesloten voelt in het huis? Heeft hij een hobby, namelijk muziek, vertel jij hem dat je het niet wil horen en dat hij maar een koptelefoon op moet.

Ook wat TS vraagt aan FOK: Wat moet ik doen zodat hij weer 'normaal' gaat doen tegen mij? Daar komt de vraag op neer.. Misschien moet je je meer afvragen wat jij kan doen voor jouw man zodat hij zich thuis en geliefd voelt.
Nou, om eerlijk te zijn, mijn ex hield ook van hardcore en dan het liefste zo hard mogelijk en iedere avond, ikzelf ben absoluut geen hardcore liefhebber en ik werd er ook stapelgek van als hij geen koptelefoon gebruikte.
Je (tenminste ik) kon dan namelijk geen tv kijken, boek lezen, gesprekken met andere houden enz.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_139958195
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn, mijn ex hield ook van hardcore en dan het liefste zo hard mogelijk en iedere avond, ikzelf ben absoluut geen hardcore liefhebber en ik werd er ook stapelgek van als hij geen koptelefoon gebruikte.
Je (tenminste ik) kon dan namelijk geen tv kijken, boek lezen, gesprekken met andere houden enz.
Al is dat anders dan een uurtje of 1,5 per dag muziek op een andere kamer lekker hard (niet zo hard mogelijk) en dat jij dan zoiets hebt van: goed, ik laat hem nu gewoon even, zolang hij daarna maar wat rustiger doet zodat ik m'n film kan kijken. Dát is gezond.

Ik heb bij TS het gevoel dat het is: géén muziek zonder koptelefoon en ik wil er absoluut geen last van hebben.

Huwelijk is toch een beetje geven en nemen lijkt me dan...
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:19:42 #68
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139958313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:16 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Al is dat anders dan een uurtje of 1,5 per dag muziek op een andere kamer lekker hard (niet zo hard mogelijk) en dat jij dan zoiets hebt van: goed, ik laat hem nu gewoon even, zolang hij daarna maar wat rustiger doet zodat ik m'n film kan kijken. Dát is gezond.

Ik heb bij TS het gevoel dat het is: géén muziek zonder koptelefoon en ik wil er absoluut geen last van hebben.

Huwelijk is toch een beetje geven en nemen lijkt me dan...
Natuurlijk is het geven en nemen, maar als het irritaties gaat opwekken is het ook niet goed.
Misschien is mijn afkeer naar hardcore toe gewoon erg groot aangezien ik een totaal andere smaak heb.
Gelukkig was dat dan weer nooit een probleem binnen ons huwelijk aangezien hij meestal een koptelefoon droeg zonder dat erg te vinden. :P
pi_139960081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:02 schreef --a-- het volgende:
Hij gaat echt naar deze feesten hoor.
En nee drugs gebruikt hij niet.

Hij mag wel muziek luisteren maar het is het enige waar hij zich mee bezig houd al zo'n 2 jaar.
zeggen ze allemaal...
intussen snuift ie echt wel een paar lijnen coke weg of een paar XTC pilletjes in de mik
dat gebeurt nou eenmaal bij die party's...
koekkoek jonguh
pi_139963546
Wordt er nog geneukt thuis?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139964122
Zeg 'm dat ie nog maar ong 30 jaar heeft te leven en ook deze aan jou moet wijden.
pi_139965192
Heb je een eigen leven TS?
pi_139965631
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Hardcore/hardstyle feesten zeker?
quote:

:D

Paragnost in ons midden _O_
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139973749
Ts, hoe zag zijn/jullie leven eruit toen het nog wel leuk was?
  donderdag 15 mei 2014 @ 07:05:40 #75
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_139974025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef road_runner1990 het volgende:

[..]

zeggen ze allemaal...
intussen snuift ie echt wel een paar lijnen coke weg of een paar XTC pilletjes in de mik
dat gebeurt nou eenmaal bij die party's...
:')

Dus TS der man zit dan automatisch ook zwaar aan de drugs? "Omdat" daar nou eenmaal veel gebruikt wordt :')
pi_139974096
Met alle respect, maar het klinkt alsof jij oud wordt en hij jong blijft. Hij heeft lol en jij kruipt daardoor een beetje in de slachtofferrol.

'Zij bleven oude jongens, jij werd alleen maar oud'.

Dat botst.

Praat er met elkaar eens goed over. Ga eens een weekendje weg met z'n twee ofzo.

Verder kan ik niet oordelen, want het lullige aan fora is dat hij zichzelf hier niet kan verdedigen.
I feel kinda Locrian today
pi_139974164
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:10 schreef habitue het volgende:
Wordt er nog geneukt thuis?
Rond deze leeftijd zullen op z'n minst de kinderen dat wel doen.
pi_139974694
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

[..]

Paragnost in ons midden _O_
Voor een miljoen euro voorspel ik de juiste lotto getallen voor je, vooraf betalen.
pi_139977153
Tja ga het gesprek met hem aan en geef aan dat je het prima vind maar ook graag wat tijd met zijn tweeën zou hebben. Wil hij dat niet dan vrees ik dat je huwelijk geen happy ending heeft.

Daarbij wat vinden je kinderen ervan dat hun vader meegaat?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139977916
Geef hem een trap onder zijn kont dat hij volwassen moet worden en gedragen.
pi_139977946
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 07:05 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dus TS der man zit dan automatisch ook zwaar aan de drugs? "Omdat" daar nou eenmaal veel gebruikt wordt :')
ooit gehoord van sarcasme?
koekkoek jonguh
pi_139978328
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dit. Pak ook een pilletje en geniet samen, of laat hem zijn gang gaan. Anders scheiden. Fijn voor die kerel dat hij dit ontdekt heeft. Beter laat dan nooit ^O^
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:38:15 #83
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_139978356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:23 schreef road_runner1990 het volgende:

[..]

ooit gehoord van sarcasme?
Dat zeg je nu O-)
pi_139978481
Hij stopt er vanzelf weer mee. Was met mijn pa ook ineens zijn haar verven, naar de sportschool, stoppen met roken, afvallen. Hele dagen was hij er na zijn werk mee bezig. Mijn ma vond daar niks aan en deed haar eigen ding. 2 jaar later rookte hij weer, was weer dik geworden en zijn haar is weer gewoon grijs :') Die midlife crisis stop vanzelf wel.

Blijf met elkaar praten en maak goede afspraken.
Haters gonna hate.
pi_139978626
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Hij stopt er vanzelf weer mee. Was met mijn pa ook ineens zijn haar verven, naar de sportschool, stoppen met roken, afvallen. Hele dagen was hij er na zijn werk mee bezig. Mijn ma vond daar niks aan en deed haar eigen ding. 2 jaar later rookte hij weer, was weer dik geworden en zijn haar is weer gewoon grijs :') Die midlife crisis stop vanzelf wel.

Afspraken maken omdat mevrouw het vervelend vindt dat meneer wat voor zichzelf wil doen? Jeetje.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_139978770
quote:

Fijn dat je moeder nu weer blij is. :6
pi_139979234
Ik weet bijna wel zeker dat ik die fase ook ga krijgen over een jaar of 20 :D
En daarom ben ik nu al op zoek naar een meid van een jaar of 4 jonger :9
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_139979489
quote:

vind je het niet een beetje jammer dat het helemaal overgewaaid is?
pi_139979769
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:10 schreef Aiciu het volgende:
Wauw 4 jaar jonger wel. Livin on the edge my friend.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139980538
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:10 schreef Aiciu het volgende:
Mooi man, zodra jij 50 bent heb je dan zo'n jong blaadje van 46 :9~
pi_139980770
quote:
Hij is ook samen met mijn kinderen naar feesten geweest en kijkt daarna alleen nog maar uit naar het volgende feest en dat is dan ook het enigste wat hem bezig houd.
Hij heeft zelf geen kinderen?
pi_139980804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

vind je het niet een beetje jammer dat het helemaal overgewaaid is?
Hij ging wel beter met zijn gezondheid om maar hij merkt nu ook wel dat weer op de oude voet verder ook niet goed werkt dus hij gaat nu voor de gulden middenweg, is weer gestopt met roken maar laat zijn haar grijs.
Haters gonna hate.
pi_139981959
wat een baas
pi_139982117
mijn pa had rond die leeftijd ook een beetje zo'n periode. niet zo extreem, maar toch herken ik het.
gewoon het gevolg van een leven lang werken en zorgen voor een gezin. dan zijn de kinderen bijna groot, en denk je; nu of nooit meer, ik wil nog wat lol hebben.

en TS gaat er duidelijk niet in mee, maar dat maakt niet zoveel uit. mijn moeder wou er wel in mee, maar dat wou mn pa dan weer niet.
uiteindelijk was ie na een tijdje weer uitgeraasd, en toen werd het weer rustiger.
  Spellchecker donderdag 15 mei 2014 @ 19:47:20 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139994408
quote:

verder

en zoals hierboven
toon interesse
Ik zou verdergaan met "jouw" in plaats van jou.

OT: blijf proberen erover te praten.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 08:41:39 #96
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140009729
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

_O-
pi_140009776
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:57 schreef Deckard het volgende:

[..]

Moest gieren
-
pi_140009981
quote:
99s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:07 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Hij ging wel beter met zijn gezondheid om maar hij merkt nu ook wel dat weer op de oude voet verder ook niet goed werkt dus hij gaat nu voor de gulden middenweg, is weer gestopt met roken maar laat zijn haar grijs.
Dat maakte ik niet uit je eerste post op, maar in dat geval heeft het allemaal wel nut gehad. Heeft het nu ook nog een positief effect op je moeder gehad?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:02:10 #99
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_140010038
Ik zou zeggen, krijg zelf een midlife crisis, zet een tatoeage, neem een nieuw kapsel, zoek een nieuwe hobby, ga backpacken met een vriendin...Dan heb je er nog wat plezier van. ;)
...as always
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:09:10 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_140010139
quote:

Ik zou jullie vertellen hoe zijn dagen er de laatste paar jaren uitzien: hij gaat s'ochtends vroeg naar zijn werk komt dan meestal s'avonds rond 19:00uur soms later thuis (wat dus ook de laatste tijd steeds later word, hij werkt dan wel echt want dat kan ik terugzien) dan gaat hij eten, auto uitladen, sporten (doet hij zijn hele leven al zeer intensief) of achter de pc muziek luisteren dan gaat hij met de hond lopen en naar bed.
Dus je gaat zijn gangen na, je checkt of hij echt werkt, gezellig. Werk jij zelf ook?
Hij is dus gewoon met andere dingen bezig als met jou
quote:
In het weekend is hij meestal ook met andere dingen bezig maar we wandelen wel eens samen en praten we over van alles maar we komen er niet echt uit, die muziek geeft hem rust het enige wat wel is gelukt is dat hij nu met kop telefoon luisterd in plaats van elke avond op vol volume.
Als ik zeg dat ik het niet leuk vind word hij boos, en hij is eigenlijk altijd heel snel boos ook tegen de kinderen niets is zijn schuld en alles ligt aan mij of de kinderen, de sfeer in huis word er hier niet beter van.
Sport en muziek is eigenlijk alles waar hij nu mee bezig is.

Ik denk dat dit te maken heeft met een midlife crisis, maar wat moet ik doen?
Bedankt alvast.

Gr
Lijkt mij dat je hem gewoon op de zenuwen werkt en hij je probeert te ontvluchten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:52:36 #101
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_140066426
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Ben Liebrand ftw.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:56:38 #102
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_140069570
De TS heeft een fatale trip gehad
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_140086925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:45 schreef BozeHaas het volgende:
wat een baas
  zondag 18 mei 2014 @ 20:57:53 #104
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_140103821
Naar welke feesten gaat je man dan? Ik ben daar wel nieuwsgierig naar. Dan kan ik ze alvast ook in mijn agenda zetten voor 2050.
Grom.
pi_140104797
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zie best regelmatig 50-jarigen rondwandelen op festivals. Ze lijken zich ook nog opperbest te vermaken en worden niet echt vreemd aangekeken volgens mij. Of althans, door de kaakschaatsers, maar dat is niet anders voor jongeren.
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2014 @ 22:28:55 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_140110277
[

[ Bericht 99% gewijzigd door lady-wrb op 19-05-2014 15:25:54 ]
pi_140133393
quote:

[..]

Zelf nog nooit geweest zeker? Heb zo vaak half bejaarden helemaal uit hun plaat zien gaan. _O-
Mooi man.

TS: Koop een lederen pakje, doe er van die gladiator schoenen onder, maak je haar pornoblond, tasje om je pols, pilleke in je mik en gewoon gaan. ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 16:29:36 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 16:31:32 #108
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_140133522
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:28 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zelf nog nooit geweest zeker? Heb zo vaak half bejaarden helemaal uit hun plaat zien gaan. _O-
Mooi man.

TS: Koop een lederen pakje, doe er van die gladiator schoenen onder, maak je haar pornoblond, tasje om je pols, pilleke in je mik en gewoon gaan. ^O^
Nee? Ik ben nog lang geen 50 :')
  maandag 19 mei 2014 @ 19:29:27 #109
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140139939
Mooi om te zien, al die sympathie voor zo'n loser :').

TS, jullie verdienen elkaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')