abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139946429
Beste forum leden graag zou ik jullie willen vragen om een mening en misschien ook tips bij mijn probleem..

Ik (50) ben nu 30 jaar getrouwd met mijn man(50) en hij is de laatste paar jaren anders geworden.
Hij heeft mij verteld dat hij het niet meer naar zijn zin heeft thuis en dat het hem allemaal niet zoveel meer boeit en dat hij vooral lol wil maken.
Hij wil alleen nog alleen maar naar feesten en is hij alleen nog maar bezig met muziek en feesten.
Hij is ook samen met mijn kinderen naar feesten geweest en kijkt daarna alleen nog maar uit naar het volgende feest en dat is dan ook het enigste wat hem bezig houd.
Ikzelf houd niet van feesten, heb vaak hoofdpijn en ben niet zo heel erg bezig met muziek, ik gun het hem wel om lol te maken maar het loopt nu wel echt uit de hand omdat hij er echt elke dag
mee bezig is, andere mensen zeggen het zelfs tegen mij en mijn kinderen en soms ook tegen hem.

Ik zou jullie vertellen hoe zijn dagen er de laatste paar jaren uitzien: hij gaat s'ochtends vroeg naar zijn werk komt dan meestal s'avonds rond 19:00uur soms later thuis (wat dus ook de laatste tijd steeds later word, hij werkt dan wel echt want dat kan ik terugzien) dan gaat hij eten, auto uitladen, sporten (doet hij zijn hele leven al zeer intensief) of achter de pc muziek luisteren dan gaat hij met de hond lopen en naar bed.
In het weekend is hij meestal ook met andere dingen bezig maar we wandelen wel eens samen en praten we over van alles maar we komen er niet echt uit, die muziek geeft hem rust het enige wat wel is gelukt is dat hij nu met kop telefoon luisterd in plaats van elke avond op vol volume.
Als ik zeg dat ik het niet leuk vind word hij boos, en hij is eigenlijk altijd heel snel boos ook tegen de kinderen niets is zijn schuld en alles ligt aan mij of de kinderen, de sfeer in huis word er hier niet beter van.
Sport en muziek is eigenlijk alles waar hij nu mee bezig is.

Ik denk dat dit te maken heeft met een midlife crisis, maar wat moet ik doen?
Bedankt alvast.

Gr
pi_139946494
Toon interesse in zijn muziek, ook al heb je hoofdpijn
Probeer een middenweg te vinden

Ga, op een rustig moment (dus niet als je ruzie hebt) het gesprek aan. Leg uit dat je hem mist en dat je het gevoel hebt dat je elkaar op het moment weinig bied. Geef aan dat je graag moeite wil doen om die middenweg te vinden. Als jullie wandelen samen fijn vinden, maak dan tijd om samen te gaan wandelen
Maar gun hem ook de ruimte om zelf nieuwe dingen te ontdekken. Daar is niks mis mee natuurlijk.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:44:56 #3
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_139946592
ik zou beginnen met enige ipv enigste

verder
heb je jouw gevoelens al aan hem kenbaar gemaakt?

en zoals hierboven
toon interesse

[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 16-05-2014 08:01:48 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:46:47 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139946647
Samen aan de XTC O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139946656
Hardcore/hardstyle feesten zeker?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_139946702
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:46 schreef fathank het volgende:
Samen aan de XTC O+
-XOXO-
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:48:42 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_139946710
Ik denk dat je best gelijk kunt hebben en dat er een beetje 'de klad' in jullie relatie zit. Gaat het nog wel lekker tussen de lakens? Doen jullie samen nog leuke dingen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_139946713
jij klinkt ook wel erg saai
pi_139946724
Dankjewel voor je reactie rhubarbje.

Interesse tonen voor zijn muziek is voor mij erg moeilijk, ik hou er namelijk echt niet van.
Hij houd van trance/hardstyle en soms hardcore.

Ik heb al wel vaak gesprekken erover gevoerd, en ik geef hem de ruimte ook om nieuwe dingen te ontdekken alleen duurt dit nu al wel zo'n 2 jaar, elke dag gaat het over feesten en nieuwe dingen ontdekken..
Wat ik dus al zei is hij wel al een paar keer meegeweest naar feesten met mijn kinderen wat hij helemaal geweldig vond alleen sindsdien is het eigenlijk alleen nog maar erger geworden.
pi_139946758
Hebben jullie een scheiding overwogen?
Klinkt niet als een situatie die in de toekomst beter kan gaan worden gezien jullie verschil in interesses.
blablablabla
pi_139946806
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef --a-- het volgende:

Interesse tonen voor zijn muziek is voor mij erg moeilijk, ik hou er namelijk echt niet van.
Ja jammer dan :')
Er is echt wel iets wat je kunt doen om interesse te tonen
Ga samen shoppen voor een outfit voor zo'n feest, ga toch eens mee om te laten zien dat je interesseert bent, Zorg voor een lekker ontbijtje de middag na zo'n feest, wijs hem op een artikeltje over een dj die hij leuk vind etc,
quote:
Ik heb al wel vaak gesprekken erover gevoerd, en ik geef hem de ruimte ook om nieuwe dingen te ontdekken alleen duurt dit nu al wel zo'n 2 jaar, elke dag gaat het over feesten en nieuwe dingen ontdekken..
Wat ik dus al zei is hij wel al een paar keer meegeweest naar feesten met mijn kinderen wat hij helemaal geweldig vond alleen sindsdien is het eigenlijk alleen nog maar erger geworden.
Je geeft hem de ruimte maar met een enorme 'maar het moet nu wel eens afgelopen zijn'
En je doet niets om interesse te tonen
Dat is een dodelijke combinatie

Dit is zijn nieuwe hobby, deal with it
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:53:15 #12
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_139946843
quote:

Zoek een feest uit met muziek die jou leuk lijkt en ga met zijn tweeen daar naartoe?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:53:45 #13
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_139946858
quote:

Man van 50 die naar hardcore en hardstyle feesten gaat :')

Geloofwaardigheid: :W
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:55:12 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_139946892
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit is zijn nieuwe hobby, deal with it
Vind ik ook een beetje kort door de bocht. Manlief houdt zichzelf contstant bezig met andere dingen en kijkt niet echt om naar zijn vrouw heb ik het idee. Dus er mag best ook wat meer initiatief vanuit zijn kant komen vinden ipv alleen maar begrip te hebben omdat meneer opeens een nieuwe hobby erbij heeft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_139946918
Pffff dus je bent nu zijn huishoudster in plaats van zijn partner
pi_139946954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vind ik ook een beetje kort door de bocht. Manlief houdt zichzelf contstant bezig met andere dingen en kijkt niet echt om naar zijn vrouw heb ik het idee. Dus er mag best ook wat meer initiatief vanuit zijn kant komen vinden ipv alleen maar begrip te hebben omdat meneer opeens een nieuwe hobby erbij heeft.
Natuurlijk krijg je dat idee als je afgaat op de tekst van de vrouw :P
En natuurlijk kan hij ook van alles doen om het beter te maken, maar hij leest (zo ver ik weet) niet mee dus heeft het geen zin om advies op hem te gaan richten

Ik krijg juist het gevoel dat TS zich alleen maar af zet tegen de situatie en dat ze eigenlijk zoiets heeft van 'het moet nu wel eens klaar zijn, het was oke toen ik dacht dat het tijdelijk was maar nu is het wel genoeg'. Terwijl het zo ook niet werkt natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_139946966
quote:

Dan is de kans vrij groot dat ie drugs heeft ontdekt en dat de voornaamste reden is van zijn interesse.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:53 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Man van 50 die naar hardcore en hardstyle feesten gaat :')

Geloofwaardigheid: :W
Erm.... :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:00:55 #18
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139947086
hij mag geen muziek luisteren? wauw
pi_139947124
Het klinkt niet niet echt alsof er nog sprake is van een relatie als ik het zo lees.

Zit je financieel aan hem vast of valt het mee? Misschien is na 30 jaar te koek een keer op, kan gebeuren. Tijd om allebei je eigen weg in te slaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_139947130
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:00 schreef Life2.0 het volgende:
hij mag geen muziek luisteren? wauw
Denk niet dat het zo zwart wit is, maar als je man elke avond muziek zit te luisteren en geen oog meer heeft voor de rest, ja dan begint het toch wel te irriteren.
pi_139947132
Hij gaat echt naar deze feesten hoor.
En nee drugs gebruikt hij niet.

Hij mag wel muziek luisteren maar het is het enige waar hij zich mee bezig houd al zo'n 2 jaar.
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:03:17 #22
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139947153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:02 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Denk niet dat het zo zwart wit is, maar als je man elke avond muziek zit te luisteren en geen oog meer heeft voor de rest, ja dan begint het toch wel te irriteren.
ik luister 18 uur per dag muziek

alsof dat iets dat je actief doet :')
pi_139947211
Mogen wij een keer mee met die ouwe naar een feest?
Lekker gaan met ze alle! })
pi_139947255
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik luister 18 uur per dag muziek

alsof dat iets dat je actief doet :')
Meneer zit achter zijn pc, dat zou beetje hetzelfde zijn dat destijds mijn man elke dag na zijn werk de schuur indook en ik hem gewoon tegen bedtijd weer zag en dat voor 2 jaar lang, een hobby is niet erg maar je kan niet de rest verwaarlozen zoals je vrouw en kinderen, of ga dan gewoon scheiden en doe dan waar je zin in hebt
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:09:10 #25
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_139947333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan is de kans vrij groot dat ie drugs heeft ontdekt en dat de voornaamste reden is van zijn interesse.

[..]

Erm.... :')
Ik mis iets....? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')