Ja jammer danquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef --a-- het volgende:
Dankjewel voor je reactie rhubarbje.
Interesse tonen voor zijn muziek is voor mij erg moeilijk, ik hou er namelijk echt niet van.
Hij houd van trance/hardstyle en soms hardcore.
Je geeft hem de ruimte maar met een enorme 'maar het moet nu wel eens afgelopen zijn'quote:Ik heb al wel vaak gesprekken erover gevoerd, en ik geef hem de ruimte ook om nieuwe dingen te ontdekken alleen duurt dit nu al wel zo'n 2 jaar, elke dag gaat het over feesten en nieuwe dingen ontdekken..
Wat ik dus al zei is hij wel al een paar keer meegeweest naar feesten met mijn kinderen wat hij helemaal geweldig vond alleen sindsdien is het eigenlijk alleen nog maar erger geworden.
Zoek een feest uit met muziek die jou leuk lijkt en ga met zijn tweeen daar naartoe?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef --a-- het volgende:
Interesse tonen voor zijn muziek is voor mij erg moeilijk, ik hou er namelijk echt niet van.
Ik heb al wel vaak gesprekken erover gevoerd, en ik geef hem de ruimte ook om nieuwe dingen te ontdekken alleen duurt dit nu al wel zo'n 2 jaar, elke dag gaat het over feesten en nieuwe dingen ontdekken..
Wat ik dus al zei is hij wel al een paar keer meegeweest naar feesten met mijn kinderen wat hij helemaal geweldig vond alleen sindsdien is het eigenlijk alleen nog maar erger geworden.
Man van 50 die naar hardcore en hardstyle feesten gaatquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef --a-- het volgende:
Ik heb al wel vaak gesprekken erover gevoerd, en ik geef hem de ruimte ook om nieuwe dingen te ontdekken alleen duurt dit nu al wel zo'n 2 jaar, elke dag gaat het over feesten en nieuwe dingen ontdekken..
Vind ik ook een beetje kort door de bocht. Manlief houdt zichzelf contstant bezig met andere dingen en kijkt niet echt om naar zijn vrouw heb ik het idee. Dus er mag best ook wat meer initiatief vanuit zijn kant komen vinden ipv alleen maar begrip te hebben omdat meneer opeens een nieuwe hobby erbij heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is zijn nieuwe hobby, deal with it
Natuurlijk krijg je dat idee als je afgaat op de tekst van de vrouwquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje kort door de bocht. Manlief houdt zichzelf contstant bezig met andere dingen en kijkt niet echt om naar zijn vrouw heb ik het idee. Dus er mag best ook wat meer initiatief vanuit zijn kant komen vinden ipv alleen maar begrip te hebben omdat meneer opeens een nieuwe hobby erbij heeft.
Dan is de kans vrij groot dat ie drugs heeft ontdekt en dat de voornaamste reden is van zijn interesse.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef --a-- het volgende:
Erm....quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:53 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Man van 50 die naar hardcore en hardstyle feesten gaat
Geloofwaardigheid:
Denk niet dat het zo zwart wit is, maar als je man elke avond muziek zit te luisteren en geen oog meer heeft voor de rest, ja dan begint het toch wel te irriteren.quote:
ik luister 18 uur per dag muziekquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo zwart wit is, maar als je man elke avond muziek zit te luisteren en geen oog meer heeft voor de rest, ja dan begint het toch wel te irriteren.
Meneer zit achter zijn pc, dat zou beetje hetzelfde zijn dat destijds mijn man elke dag na zijn werk de schuur indook en ik hem gewoon tegen bedtijd weer zag en dat voor 2 jaar lang, een hobby is niet erg maar je kan niet de rest verwaarlozen zoals je vrouw en kinderen, of ga dan gewoon scheiden en doe dan waar je zin in hebtquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik luister 18 uur per dag muziek
alsof dat iets dat je actief doet
Ik mis iets....?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is de kans vrij groot dat ie drugs heeft ontdekt en dat de voornaamste reden is van zijn interesse.
[..]
Erm....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |