ik denk het wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vraag me bij dit soort ts-en altijd af of ze dan gewoon een middagje zich op allerlei fora gaan registeren om hetzelfde verhaal steeds te posten.
En aan het einde van de dag vallen ze voldaan in bed, blij dat ze hun steentje bijgedragen hebben aan een betere wereld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het wel.
en Ria hangt over zijn bureaustoel in zn nek te hijgen en wijst op het scherm welk forum hij moet openen
Het was dom van Nespresso om die cups alleen te verkopen bij de Bijenkorf of via internet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geen van die cups die je kunt kopen komen bij de echte van de Nespresso in de buurt. Die goedkopere smaken allemaal naar Senseo-koffie.
Ditquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Het was dom van Nespresso om die cups alleen te verkopen bij de Bijenkorf of via internet.
nee, nee, dat is toch echt de Aldi, beetje wereldvreemd ofzo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef Bunnyfluff het volgende:
Haten op Lidl.![]()
Als er één bazensupermarkt is die ver boven de rest uitsteekt dan is het de Lidl wel.
Ik ga ze lekker wel kopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:00 schreef Monouwie het volgende:
Beste mensen, koop niet de cupjes van de Lidl voor u Nespresso apparaat ook al zijn ze stukken goedkoper als de ECHTE, deze veroorzaken een complete koffieprut explosie in u apparaat omdat ze niet goed passen, gevolg, apparaat niet goed schoon te krijgen, prut zit op de leidingen en u apparaat gaat stuk. Lidl ingeschakeld met de vraag of ze hier eens naar willen kijken. Als antwoord kregen wij dat ze dit alleen maar in behandeling nemen als u de aankoop bon nog heeft en de originele doos nog heeft van de cupjes. Daar schieten we lekker mee op. KOOP ZE DUS NIET.
Jijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop