quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 20:58:18 ]
in spoilers mag allesquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Wat voor verwijzing? Mag ik geen ''ep 9, ep 10'' meer zeggen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 20:57:54 ]
-knip-quote:
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 21:02:50 ]
Zoveel moeite ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
*Zucht...* Ik ga er spoilertags omheen zetten....
ik ben trots op je!quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
*Zucht...* Ik ga er spoilertags omheen zetten....
2,5 week nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:57 schreef eQuaL het volgende:
Anywayz wel zin in de trial by combat van Tyrion
Zelfs mijn bijdrage aan de discussie is al wegquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoiling all the fun
Mogen jullie de quotes nog even aanpassen
Gaat sneller voorbij dan je denkt. Als het seizoen afgelopen is, zou je willen dat het nog maar 2.5 week was.quote:
doe niet zo gemeen ja!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:01 schreef Bijna het volgende:
[..]
Gaat sneller voorbij dan je denkt. Als het seizoen afgelopen is, zou je willen dat het nog maar 2.5 week was.
Was niet zo bedoeldquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
ja man focking hell. weer 9 maanden wachten straksquote:
Ga de boeken lezen, heb je wat te doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja man focking hell. weer 9 maanden wachten straks
Steeds in april beginnen de afleveringen op tv.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben pas begin dit jaar begonnen met kijken. Hoeveel jaar heeft er tot nu toe gezeten tussen de seizoenen? Is er bijvoorbeeld al begonnen met filmen voor s5?
Ik heb ze speciaal daarvoor aangeschaftquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ga de boeken lezen, heb je wat te doen
Goedzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik heb ze speciaal daarvoor aangeschaft
ben net voorbij dat stukje dat renly is afgemaakt, ik ben een trage lezer,quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:06 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ga de boeken lezen, heb je wat te doen
Dankje, dat is nog te overzienquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Steeds in april beginnen de afleveringen op tv.
Ik zou willen dat ik wat langzamer had gelezen, dan had ik nu niet zo lang op boek 6 hoeven wachtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben net voorbij dat stukje dat renly is afgemaakt, ik ben een trage lezer,
wanneer komt die uit>?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:15 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik wat langzamer had gelezen, dan had ik nu niet zo lang op boek 6 hoeven wachten
op z'n vroegst eind 2015quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Toch mooi dat er elke week toch wel minstens 1 ongelooflijke mongool is die zich niet aan de regels kan houden en gewoon zijn irritante bakkes niet kan houden over het boek
Ik vond seizoen 2 niet slecht hoor, maar gewoon wel de minste tot nu toe. Ik vond dat seizoen zelf gewoon wat saai in vergelijking met de andere seizoenen. Ik vond het gedoe róndom de battle ook nog best wel aardig, maar de battle zélf (op die wildfire na) viel me toch wel echt flink tegen. De Red Wedding (ook alles daaromheen) vond ik persoonlijk toch vele malen boeiender/spectaculairder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Echt??? Ik vond en vind dat waarschijnlijk nog altijd 1 van de betere episodes, en niet alleen omdat ik toen nog niet helemaal wist hoe het e.e.a. af ging lopen.
Hoe zouden ze het wildfire uitwerken, welke rol zouden Joffrey en Tyrion spelen in de battle, de Hound die er de brui aan geeft, Tyrion die bijna dood ging, Ilyn Payne en Cersei die iedereen binnen de kasteelmuren proberen dood te maken en dan Tywin die onverwacht met de Tyrells toch nog de dag komt redden. Er zat podverdriedubbeltjes nogal wat spanning en actie in die ep!!!!
Daar konden de RW en de PW absoluut niet tegen op vond ik. Dat die battle wat klein uitgewerkt was was nog niet eens zo super storend.
Seizoen 2 was volgens mij nog goed te pruimen hoor. Dany's verhaallijn was mega gaar, maar Qarth was desalniettemin een supergoed uitgewerkte plek met leuke characters.
Het gaat toch over wanneer er spannende.shocking whatever dingen gebeuren volgens jou (obv het boek)? Daar heb je het boektopic voor. Waar je gewoon ook post. Dus ik snap niet wat je hier nou interessant komt doen, terwijl mensen hier het gewoon niet willen. Daarom zijn de regels er ook. Zodat iedereen hier kan lezen met plezier.quote:
Ga dan niet die spoilertags openen als je het niet wilt weten manquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het gaat toch over wanneer er spannende.shocking whatever dingen gebeuren volgens jou (obv het boek)? Daar heb je het boektopic voor. Waar je gewoon ook post. Dus ik snap niet wat je hier nou interessant komt doen, terwijl mensen hier het gewoon niet willen. Daarom zijn de regels er ook. Zodat iedereen hier kan lezen met plezier.
Gelukkig is dat pas 100000000000x gezegd. Met je hoofd
POST.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ga dan niet die spoilertags openen als je het niet wilt weten man![]()
Zoek het zelf niet op.
dan maar hopen dat je dan WEL onderscheid kan maken tussen boeken en seriesquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kom over 4 weken wel terug. Niet huiliehuilie doen.
Ik heb dit hele gebeuren gemist, maar wat mij betreft (en dacht dat dat onderhand ook duidelijk de afspraak was): info uit trailers enzo kunnen wel hier, maar dan wel in spoilertags, info uit boeken (die "spoilerend" is) gewoon hélemaal niet in dit topic, ook niet in spoilertags...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ga dan niet die spoilertags openen als je het niet wilt weten man![]()
Zoek het zelf niet op.
Dan is s4 voorbij en valt er niets meer te ''spoilen''.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan maar hopen dat je dan WEL onderscheid kan maken tussen boeken en series
Ik gaf alleen aan dat er nog iets groots ging gebeuren. Maar dat mag dus blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb dit hele gebeuren gemist, maar wat mij betreft (en dacht dat dat onderhand ook duidelijk de afspraak was): info uit trailers enzo kunnen wel hier, maar dan wel in spoilertags, info uit boeken (die "spoilerend" is) gewoon hélemaal niet in dit topic, ook niet in spoilertags...
wat betreft de gestelde regels ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb dit hele gebeuren gemist, maar wat mij betreft (en dacht dat dat onderhand ook duidelijk de afspraak was): info uit trailers enzo kunnen wel hier, maar dan wel in spoilertags, info uit boeken (die "spoilerend" is) gewoon hélemaal niet in dit topic, ook niet in spoilertags...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |