En verhuis naar de Randstad! Win-win!quote:
We zorgen er eerst voor dat al het gas op is in het noorden. Dan zijn na verloop van tijd de aardbevingen ook wel over. Je moet gewoon geduld hebben. Daarna mogen jullie je wel afscheiden, hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef mickyhunghi het volgende:
nee bedankt ziet ik daar mett juli die geen aardbevingen kenen in mijn oogen zijn juli de Hollanders en ones maar zegen juli belasting geld nu is heet ones gas
Jij kon dat wél lezen?quote:
Klopt. Je hebt ons allemaal de mond gesnoerd met je redenatie. Geen speld tussen te krijgen. Laat staan een jaknikker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:51 schreef mickyhunghi het volgende:
luister ales wat ik zeg heb ik raporten en verklaringen over juli kunen gewoon niet discuseren
Het is iets met gas en aardbevingen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:53 schreef mickyhunghi het volgende:
nee maar de reden daar van laat ik nu achter weggen anders word het weer beledigend
ik heb die raporte ook is allemaal doorgestoke kaart dit ken echt niet door de beugel zelfs samson zegt dat dus dan moet het wel waar zijn zonder ons waren ze in de randstad niks deeze mensen kunen niet discuseren ze snape het egt netquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:51 schreef mickyhunghi het volgende:
luister ales wat ik zeg heb ik raporten en verklaringen over juli kunen gewoon niet discuseren
Flikker toch op gast.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef mickyhunghi het volgende:
en weer het bagataliseren van de Hollanders na het noorden toe
Wie?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:56 schreef mickyhunghi het volgende:
de 3 parteien de het verdeelen zijn nam scel and de nederlandse staat
zelfs de amerikane profiteren met exon van ons gas we moete dit stoppequote:Op woensdag 14 mei 2014 10:56 schreef mickyhunghi het volgende:
de 3 parteien de het verdeelen zijn nam scel and de nederlandse staat
Babyboomers met snelle winst voor ogenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Geen enkele Nederlander profiteert van de gaswinning.
Wij verkopen het goedkoop aan het buitenland.. om duurder ander gas uit het buitenland te halen.
Briljant concept overigens, wie dat ook bedacht heeft destijds.
''You're either with us, or against us''.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef mickyhunghi het volgende:
gister heb ik jouw uitgelegt wat voor mij Hollanders zijn
De hele wereld is een Hollanderquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef mickyhunghi het volgende:
als je denkt dat het hier wel mee valt en niet er mee eens bent dat er wat moet geburen ben je voor mij een hollander heb ik niets met je
In tegenstelling tot wat jij zegt zijn Zeearenden sociaal levende dieren zonder territorium. Ze kunnen rustig naast elkaar broeden. Ook leggen ze eieren in hoge nesten, meestal in bomen bij moerasgebieden of op een steile rotswand langs kustgebieden.quote:diet heben wij te danken aan de staat het laste jaar 11 miljard cup meer dan de afspraak was de nam verorzaakt ondergrondse ontplovingen zo dat het gas er sneler uit komt.
de aardbevingen komen voor in de 3 noordelijke profintisen zelfs al 2 zee bevingen voor de kust bij alkma en denhelder.hier woonen mensen in huisen die onderstund worden kinderen zijn bang om te slaapen moet diet door gaan ik en noem maar op.
Het is inderdaad een hele exercitie om het op de juiste manier fout te doen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Lijkt me best vermoeiend trouwens om steeds spelfouten in je posts te zetten, dus wat dat betreft wel weer kudos voor ts.
De helft van de users doet dit op zeer regelmatige basis (lees: elke post), dus zo'n prestatie is het ook niet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Lijkt me best vermoeiend trouwens om steeds spelfouten in je posts te zetten, dus wat dat betreft wel weer kudos voor ts.
Mijn huis stort lekker niet in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:04 schreef mickyhunghi het volgende:
beter dan die shit die juli snufen in de rampstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |