Gewoon ff de garde erdoor raggen..quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik vind het vaag, al die dubbele personages en spionnen die alles weten.. ik vind het eng lies
Dat is voor mijn tijd geweest denk ik. De namen ken ik wel natuurlijk maar deze rel zegt me niets.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Vroegah wat gepost hier..
Ook nog overgelopen naar VOL en zelfs nog samen met een paar andere gekken oa Ian, Kleinzusje, Soury, Nachtzuster (die zag ik net in de COS) NMNS en niet te vergeten Veulen (die uiteindelijk een heule echte permaban kreeg omfat ze Yvonne over de rooie kreeg) een ander "tijdelijk forum" opgericht omdat we mot hadden hier over het beleid tav de COS enzo.
Ofzoiets, ergens lang geleden weetjewel..
Dat mag ook natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hey liesje
typte ik eer per ongeluk 'hey liefje'
Was een serieuze typoquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag ook natuurlijk.
Maar je bent niet de eerste met deze grap.
Niet!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
me too, hoe combineer jij dat met werk?
identify yourself!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Niet gelijk schreeuwen als een speenvarken..
Ja, alles oké hieroquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sssst. Laat me in die waan.
Alles goed? Lang niet meer hier gezien en daar ook niet. ')
Zijn gangetje, goed genoeg voor mij. Maar de zomer komt er weer aan, dan verwacht ik weer op mijn vrolijkst te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, alles oké hieromet jou dan?
En ik ben idd al een tijdje niet meer in SC's geweest
Weet ook niet meer precies of het nou bij DGK was of nog daarvoor bij een BB.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is voor mijn tijd geweest denk ik. De namen ken ik wel natuurlijk maar deze rel zegt me niets.
Lekker zonnen op je zonnepanelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn gangetje, goed genoeg voor mij. Maar de zomer komt er weer aan, dan verwacht ik weer op mijn vrolijkst te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |