Ik heb geen streamsquote:Op woensdag 14 mei 2014 03:18 schreef Miek37 het volgende:
Hebben jullie nog streams aan? Iemand meldt in de Cos dat er een ambulance is?
dat is een photoshop denk ik (aan de reacties te zien)quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zie laatste post in de Cos, zie jij wat???
Aah oke, ik dacht ff dat Lot weg werd getakeld met een delirium.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iedereen slaapt lekker niks aan de hand
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Was Lot nou eerst bezig met Joey en toen met Laura?quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Aah oke, ik dacht ff dat Lot weg werd getakeld met een delirium.
Het is allemaal zo nep. Hij mag toch 3 uur per dag slapen ofzo. Non-stop is bij mij Non-stop.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:24 schreef isax het volgende:
ik ben 3fm aan het kijken
giel is toch ook gek he
Ik ben er nog wel even.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Miek37 het volgende:
Als ik lapo heb, ik open geen nwe hoor, ga nu toch maar even benee een paar peukies draaien of gaan jullie nou ineens allemaal naar je nest?
om de zoveel dagen. maar die gast gaat over dagje of 2 hallucineren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo nep. Hij mag toch 3 uur per dag slapen ofzo. Non-stop is bij mij Non-stop.
ik lig al in me nest. en niet roken in bed hequote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Miek37 het volgende:
Als ik lapo heb, ik open geen nwe hoor, ga nu toch maar even benee een paar peukies draaien of gaan jullie nou ineens allemaal naar je nest?
Ik heb wel eens stukjes gezien op Comedychannel. Ik vond het nou niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kom net de kroeg uitgerold en kijk deze bazen serie![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden overduidelijk opdracht gekregen om de vorige "badscene" uit te breiden, op voorwaarde dat Joey er dan in mag blijven, maar aangezien zich totaal niet tot Lot aangetrokken voelt moest er eerst een hele lading drank in en zelfs dat had niet het beoogde resultaat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Was Lot nou eerst bezig met Joey en toen met Laura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |