Nee maar wel van onze leesoverlast. Anders moeten we klagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:38 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing van dit euvel
Misschien wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:38 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing van dit euvel
Totdat ze zelf stiekem een keer de politie bellen en doen valse melding van overlast door TS. Sowieso is snitchen tegen de buren not done of je moet oorlog willen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Misschien wel.
Nee, even serieus. Als de buren hardleers zijn en ze blijven muziek pompen, dan kun je best de politie bellen. Helemaal als dit om 04:45 gebeurt. Na 22:00 moet men geen geluidsoverlast meer geven. Het is een beetje NSB, ik weet het, maar uiteindelijk gaat het erom om er vanaf te komen.
je hebt een subwoofer bovenop de speakers? Wat voor constructie is dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:42 schreef Geralt het volgende:
Ik woon overigens ook in een flat met links, rechts en onder me buren
[ afbeelding ]
En rechts staat mn woofer. En ja dat kan hard. Heel hard.
Oké, en de invloed van het gebruik van alinea's in deze is?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Misschien wel.
Nee, even serieus. Als de buren hardleers zijn en ze blijven muziek pompen, dan kun je best de politie bellen. Helemaal als dit om 04:45 gebeurt. Na 22:00 moet men geen geluidsoverlast meer geven. Het is een beetje NSB, ik weet het, maar uiteindelijk gaat het erom om er vanaf te komen.
Ik heb een subwoofer NAAST mn speakers. Niet er bovenop. Erbij. En dat is een hele gangbare constructie. Ook in een stereosetup.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef persmaker het volgende:
[..]
je hebt een subwoofer bovenop de speakers? Wat voor constructie is dat?
Hij heeft gewoon zo een kut 5.1 setje; gegarandeerd. En dat veroorzaakt overlast. Een goeie sub doet dat niet. Buiten dat kan je hem veel harder zetten zonder overlast te veroorzaken en klinkt het geheel ook nog eens veel strakker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:45 schreef metallicelmo het volgende:
Nou voor nu is de muziek gestopt, wie weet komt het goed maar ik heb er een hard hoofd in
Als de buren na meerdere verzoeken doorgaan met de geluidsoverlast, dan kun je best maatregelen nemen. Bovendien hoeven de buren er niet achter te komen wie de politie op hun dak heeft gestuurd (al zullen ze wel vermoedens hebben).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef persmaker het volgende:
[..]
Totdat ze zelf stiekem een keer de politie bellen en doen valse melding van overlast door TS. Sowieso is snitchen tegen de buren not done of je moet oorlog willen.
DE OPLOSSING IS (VOOR DE DERDE KEER!!!!) DAT JE BUURMAN EEN FATSOENLIJKE SUB KOOPT!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:47 schreef metallicelmo het volgende:
toch wel leuk eigenlijk dat bij elk KLB probleem de oplossing volgens de meesten moet zijn: vuur, konten, pissen, poep, klappen, heavy metal
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb een subwoofer NAAST mn speakers. Niet er bovenop. Erbij. En dat is een hele gangbare constructie. Ook in een stereosetup.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Oké, en de invloed van het gebruik van alinea's in deze is?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:41 schreef persmaker het volgende:
[..]
Nee maar wel van onze leesoverlast. Anders moeten we klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |