Milli Vanilliquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Er moet live gezongen worden.
Dat betekend alleen niet per definitie dat degene die op het podium staat ook degene is die je hoort zingen.
Er staan er ook wel eens wat in de coulissen mee te zingen jahquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Er moet live gezongen worden.
Dat betekend alleen niet per definitie dat degene die op het podium staat ook degene is die je hoort zingen.
Mocht Nederland ooit eens winnen en het ESF dus hier plaatsheeft, dan zou het wel een statement zijn om live begeleiding door het Metropole Orkest aan te bieden aan iedere artiest die dat wil.quote:
Dus degene die je ziet mag playbacken als er maar in de coulissen wordt live gezongen. Het moet niet gekker worden. Waren de gitaren van Ilse en Waylon ook geluidloos?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Er staan er ook wel eens wat in de coulissen mee te zingen jah.
Yep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dus degene die je ziet mag playbacken als er maar in de coulissen wordt live gezongen. Het moet niet gekker worden. Waren de gitaren van Ilse en Waylon ook geluidloos?
Je hoort duidelijk een bandje met muziek. Het is dan ook geen a capella.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Toevallig vroeg ik me dit ook af toen ik dit weekend het nummer terugzag dat België een paar jaar geleden stuurde:
Dit nummer is namelijk a capella. Maar ik weiger te geloven dat er op dat moment geen enkele backing track aan stond. Ze moeten toch iets van een houvast hebben, met het oog op toonhoogte en de maximale tijdsduur van 3 minuten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |