Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
Wij trouwen a.s. vrijdag, het weer hoeven we iig niet over te klagen volgens mij
 hoop dat je een geweldige dag hebt!
 hoop dat je een geweldige dag hebt!

op vraag en aanbod
  op vraag en aanbod 

Gefeliciteerd en ik ben heel benieuwd naar jullie foto'squote:Op zondag 8 juni 2014 00:16 schreef Scorpie het volgende:
Het was in 1 woord fantastisch, als er goede foto's zijn zal ik er 1 plaatsen hier!
Bedankt voor alle felicitaties!!
 .
.

Het duurt nog bijna 2 weken, dus er kan nog wat veranderen, maar ik heb voor de zekerheid maar vast wat leuke paraplu's gekocht. Meh.
 Het duurt nog bijna 2 weken, dus er kan nog wat veranderen, maar ik heb voor de zekerheid maar vast wat leuke paraplu's gekocht. Meh.

Congrats dude!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:16 schreef Scorpie het volgende:
Het was in 1 woord fantastisch, als er goede foto's zijn zal ik er 1 plaatsen hier!

Gefeliciflapsteerd!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:16 schreef Scorpie het volgende:

Armin (Armin Jozef Jacobus Daniël) van Buuren (Leiden, 25 december 1976) is een Nederlands dj en producer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:47 schreef byah het volgende:
iemand nog tips voor een goede DJ in omgeving Leiden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |