Ik duim voor jullie! En krijgen we dan ook foto's vam jouw pak te zienquote:Op maandag 26 mei 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Nog minder dan 2 weken... hopen op mooi weer
Hij had de eerste kuur heel veel last van slapeloosheid en verminderde eetlust, maar dat zit nu weer goed bij de tweede. Ja, hij is ziek, maar kan veel (korte) dingen, nog doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik duim voor jullie! En krijgen we dan ook foto's vam jouw pak te zien?
Stbabylon, lekker bezig! Hoe gaat het met je schoonvader?
Ik zal eens kijken, kan wel even duren aangezien ik aansluitend 2 weken huwelijksreis hebquote:Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik duim voor jullie! En krijgen we dan ook foto's vam jouw pak te zien?
Stbabylon, lekker bezig! Hoe gaat het met je schoonvader?
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:14 schreef stbabylon het volgende:
We hebben alles praktisch gezien in orde.
Ja weet ik wel, maar dat zijn allemaal geen onoverkombare hordesquote:Op maandag 26 mei 2014 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot vorige week, maar wat komen er nog kleine dingen bij zeg
Wij meer dan twee wekenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Nog minder dan 2 weken... hopen op mooi weer
Echt?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar dat zijn allemaal geen onoverkombare hordes
Iedereen die we er bij willen hebben kan? Check
Locatie? Check
Ambtenaar? Check
Trouwjurk? Check
Fotograaf? Check
DJ? Check
Pak? Check
Gebak? Check
Trouwkaarten? Check
Ringen? Check
Auto? Check
Ondertrouw? Check
En natuurlijk kan het alsnog allemaal fout gaan, heck, er kan de dag voor de bruiloft een vliegtuig op de locatie vallen, maar dat zijn pechgevallen, waarvoor...
Trouwverzekering? Check
Ja, dan is het logisch.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een schoonvader die een ongeneeslijke ziekte heeft. Ja, echt.
Ah, sorry was al een edit aan het maken om iets genuanceerder die vraag neer te zetten, sorry. Volkomen begrijpelijk uiteraar dquote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een schoonvader die een ongeneeslijke ziekte heeft. Ja, echt.
Bedankje doen we nietquote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah, sorry was al een edit aan het maken om iets genuanceerder die vraag neer te zetten, sorry. Volkomen begrijpelijk uiteraar d
Volgende dingen ook al aan gedacht:
-bedankje?
-bloemen?
-eventueel balonnen?
-muziek (voor tijdens ceremonie?)
-openingsdans? Zo ja oefenen?
Die kosten zijn afhankelijk aan uitgave, of in iedergeval tot hoeveel je wilt verzekeren. Dat ging bij ons snel in de papieren lopenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedankje doen we niet
Bloemen/aankleding/etc. hebben we over nagedacht, helft al in huis, maar dat gaat nog wel lukken in de komende weken.
Muziek hebben we in ons hoofd/opgeschreven, 2 juni doornemen met de DJ
Openingsdans zijn we nog niet helemaal overuit, maar zijn we niet vergeten (jammer genoeg![]()
)
Geeft verder niet hoor, van die vraag. Maar wij hebben wel zoiets, dat als we niet in deze situatie zaten dat het dan nog best wel een goed idee is. Kost je 95 euro, en heel veel is gedekt.
Nu maar hopen dat ze de champagne niet aanzien als rijstquote:Op maandag 26 mei 2014 15:09 schreef Scorpie het volgende:
De BABS hadden we vrijdag, vrijdagmiddag bloemen uitgezocht. Nu staat alleen de 'opening' van het feest nog op de planning. We zijn geen dansers dus gaan geen geforceerde openingsdans doen, we willen wel iedereen met champagne ons laten opwachten maar hoe we daarna verder gaan is nog even de vraag
ik heb ook alleen een verlovingsringquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hebben de mannen bij jullie ook een verlovingsring?
Bij ons alleen mevrouw.
Ja, maar die blijven wij dragen. Wordt dus onze trouwring. Ik heb wel nog een andere ring, van het ten huwelijk vragen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Bij ons alleen mevrouw.
Dat is toch je verlovingsringquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, maar die blijven wij dragen. Wordt dus onze trouwring. Ik heb wel nog een andere ring, van het ten huwelijk vragen.
Ja en nee. Wij hebben onze verloving gevierd, dus daar hadden we andere ringen voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die brede deden we om op ons verlovingsfeest. Maar ik denk dat we die tijdens de bruiloft toch maar gaan veranderen.![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja en nee. Wij hebben onze verloving gevierd, dus daar hadden we andere ringen voor.
Mijn ringen:dat maakt het, in mijn ogen, nog geen verlovingsringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die brede deden we om op ons verlovingsfeest. Maar ik denk dat we die tijdens de bruiloft toch maar gaan veranderen.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Wij hadden beide geen verlovingsring, dat vond ik zonde van het geld. We hebben wel allebei een trouwring.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Bij ons alleen mevrouw.
Mooizoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:08 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Wij hadden beide geen verlovingsring, dat vond ik zonde van het geld. We hebben wel allebei een trouwring.
Als ik foto's krijg van de fotograaf, zal ik er een paar hier posten! Ik ben enorm nieuwsgierig! Voor degenen die al getrouwd zijn: hoe lang duurde het bij jullie voor de foto's er waren?
Ik wilde nog een verslagje van onze dag typen, maar er is eigenlijk weinig te vertellen. Alles was perfect: het weer, het eten, de ceremonie, het feest, de sfeer... Ik geniet nog elke dag na!
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:08 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Wij hadden beide geen verlovingsring, dat vond ik zonde van het geld. We hebben wel allebei een trouwring.
Als ik foto's krijg van de fotograaf, zal ik er een paar hier posten! Ik ben enorm nieuwsgierig! Voor degenen die al getrouwd zijn: hoe lang duurde het bij jullie voor de foto's er waren?
Ik wilde nog een verslagje van onze dag typen, maar er is eigenlijk weinig te vertellen. Alles was perfect: het weer, het eten, de ceremonie, het feest, de sfeer... Ik geniet nog elke dag na!
leuk!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
Onze caketops zijn verstuurd£20 maar dan heb je ook wat (maar wat is geheim
)
Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
Wij trouwen a.s. vrijdag, het weer hoeven we iig niet over te klagen volgens mij
Gefeliciteerd en ik ben heel benieuwd naar jullie foto'squote:Op zondag 8 juni 2014 00:16 schreef Scorpie het volgende:
Het was in 1 woord fantastisch, als er goede foto's zijn zal ik er 1 plaatsen hier!
Bedankt voor alle felicitaties!!
Congrats dude!quote:Op zondag 8 juni 2014 00:16 schreef Scorpie het volgende:
Het was in 1 woord fantastisch, als er goede foto's zijn zal ik er 1 plaatsen hier!
Bedankt voor alle felicitaties!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |