Ik was voor mijn boeket met wel veel bijzondere soorten er in plus nog een flinke slinger voor op de auto 195 euro kwijt.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:31 schreef Mariposas het volgende:
Wat kost zo'n boeket eigenlijk? Wat googelen levert me op dat het gemiddeld ¤ 120,- kost, is dat echt zo?In dat geval is mijn keuze snel gemaakt.
Die van mij was ongeveer 75 euro met corsage.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:31 schreef Mariposas het volgende:
Wat kost zo'n boeket eigenlijk? Wat googelen levert me op dat het gemiddeld ¤ 120,- kost, is dat echt zo?In dat geval is mijn keuze snel gemaakt.
Plukbloemen. Had ik ook. Kost wel meer dan de standaard dingen heb ik begrepen.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:40 schreef Mariposas het volgende:
Pff. Wat een geld. Wellicht vraag ik het wel even bij de plaatselijke bloemenzaak, wil ook eigenlijk dan meer iets van wilde bloemen of zonnebloemen ofzo.Niet een standaard bruidsboeket in elk geval.
Ja dat had ik ook gehoordquote:Op maandag 30 juni 2014 17:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Plukbloemen. Had ik ook. Kost wel meer dan de standaard dingen heb ik begrepen.
Lag al in de containerquote:
Nee het heeft te maken met hoe ze het inbinden en zoquote:Op maandag 30 juni 2014 17:49 schreef stbabylon het volgende:
75+ voor een boeket kan echt alleen als het met bruidstoeslag is...
Precies dat kost best even tijd en ze moeten er ook nog wat op verdienen. Voor je accountant betaal je ook zo 100 euro per uur dus 75 euro voor een boeket incl naar de veiling om bijvoorbeeld ander soortige bloemen in te kopen vind ik best redelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee het heeft te maken met hoe ze het inbinden en zo
Een gewoon boeket zet je in een vaas en doet het daar prima
Als je er een dag mee gaat slepen is er wel wat nodig om er voor te zorgen dat ze niet binnen een uur slap en dood zijn
(hoewel het vast ook voor 50 kan zonder de toevoeging 'bruid')
Ohhh deze is super mooi!quote:Op maandag 30 juni 2014 17:36 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Die van mij was ongeveer 75 euro met corsage.
Dit was hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had er wel een besteld voor man, maar ik had niet verwacht hem daadwerkelijk te gaan gebruiken. Maar toen hij hem op deed zag het er toch wel heel mooi uit, dus op gelaten de hele dag.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
Corsages gaan wij sowieso niet doen
Ik snap ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |