Vanaf 13 mei 2014quote:Hulpprogramma waarin Goedele Liekens getrouwde stellen bijstaat die op het punt staan uit elkaar te gaan. De deelnemers hebben het besluit al genomen, maar lopen daarbij telkens tegen de verdeling van financiën en materiële zaken aan. Om een langdurige vechtscheiding te voorkomen, wordt er in één weekend onder begeleiding van een mediator, advocaten, fiscalisten en makelaars met verschillende sessies toegewerkt naar het gezamenlijke einddoel: een contract met daarin de afspraken. Dit contract is voor beiden bindend.
En al die vuile was buitenhangen op tvquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef piglet het volgende:
Ik kijk met een half oog tijdens het strijken. Dat aftellen naar de scheiding vind ik echt treurigheid ten top
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En al die vuile was buitenhangen op tv
De voorstukjes waren al tenekrommend eigenlijk
Ja tis ook genant om naar te kijken eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet hoor. Vandaag dit.
Gisteren iets met het is wel je kind.
Pauper + pauper + pauper
Smerige vent met een midlifecrisis. ziet Nikki die walzakken niet?
God, wat moet die man een enorme god in bed zijn.
Die Nikki heeft mannenhanden ....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet hoor. Vandaag dit.
Gisteren iets met het is wel je kind.
Pauper + pauper + pauper
Smerige vent met een midlifecrisis. ziet Nikki die walzakken niet?
God, wat moet die man een enorme god in bed zijn.
Ja ..... maar ik vind het voor die vrouw ook heel dapper dat ze hiermee op tv durven ....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:07 schreef piglet het volgende:
Arme kinderen, de sexproblemen van je ouders op tv.
Ik ben al gezapt naar ander pauper op rtl5.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja tis ook genant om naar te kijken eigenlijk
Ik vind het eerder treurig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ..... maar ik vind het voor die vrouw ook heel dapper dat ze hiermee op tv durven ....
Ach hij is al blij dat ie dr mag aframmelen.quote:
Van gaal heeft een inschatting van de boete vastgesteld, zij heeft die vrouw genaaid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
en dan zielig lopen doen over grote boetes en fraudegedoe en als die vrouw dan denkt: in godsnaam dan maar en neemt met weinig genoegen, blijkt dat die boete een boel opgeklopte lucht en komt die lul er alsnog met de centen uit.
vind je het gek dat hij na een maand de vrolijkheid zelf is? hij heeft zn praktijk nog, een nieuw neukertje en op de koop toe extra geld.
ik vond het eerlijk gezegd best lullig voor die vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |