quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je een relatie met een vrouw ofzo
hoe lang was jij ook alweer single?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
Bitches die je aan het lijntje houden gewoon neersteken.
soms moet je poppenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
Bitches die je aan het lijntje houden gewoon neersteken.
wat een lelijk wijfquote:
Al heeeeeeeeeeeeel langquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe lang was jij ook alweer single?
Niet iedereen heeft duidelijkheid na een paar keer afsprekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"tijd nodig" enzo
hij moet gewoon zeggen waar het op staat
En hoeveel vrouwen heeft hij gestoken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe lang was jij ook alweer single?
gewoon zorgen dat je gelijk weer wat nieuws afspreekt die dagquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je een relatie met een vrouw ofzo
Geen enkelequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen heeft hij gestoken?
we kennen elkaar een maand en een weekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
je hebt dat na een paar weken echt wel door hoor
en vanaf het moment van afspreken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
we kennen elkaar een maand en een week
Dan zit het niet goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft duidelijkheid na een paar keer afspreken
hou van me sgatj xquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
we kennen elkaar een maand en een week
Oke, bedankt typisch. Ik hoop dat het lukt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je gelijk weer wat nieuws afspreekt die dag
als die dat niet wil gewoon zeggen dat ie op kan donderen
dit advies is gratis en geheel vrijblijvend
[..]
17-4 elkaar voor het eerst gezienquote:
3/4 weken dus.quote:
ja zoietsquote:
Ik zou hem toch nog even de tijd geven. Hij is wel eerlijk dus. Vaag, maar wel eerlijkquote:
arnhemquote:
misschien moeten ze ook een europees voetbal bordje ophangen xd xdquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou hem toch nog even de tijd geven. Hij is wel eerlijk dus. Vaag, maar wel eerlijk
Ja hoort ja, maar niet iedereen is hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]doe effe normaal
na een maand hoor je gewoon wel enige duidelijk te geven/hebben
Laat me niet langer lijden''quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
Lollol krijg een christelijk dating advertentie
Dan zit het niet goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoort ja, maar niet iedereen is hetzelfde.
Dat doe ik dus verkeerd. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]doe effe normaal
na een maand hoor je gewoon wel enige duidelijk te geven/hebben
van wiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
Waarom is persconferentie niet live te volgen?
lekkere dooddoenerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoort ja, maar niet iedereen is hetzelfde.
van gaalquote:
Hmm ja. Ik zie donderdag wel hoe hij doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou hem toch nog even de tijd geven. Hij is wel eerlijk dus. Vaag, maar wel eerlijk
Ik heb niet het idee dat hij Sof aan het lijntje houdt ofzoquote:
Ik wel, als je 1-2 weken raar doet en dan met iets komt van "ik weet niet" dit datquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij Sof aan het lijntje houdt ofzo
ik welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij Sof aan het lijntje houdt ofzo
denk jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wel
die is gewoon verder aan het kijken of er nog wat anders leuks rond loopt
zo komt het wel overquote:
Hmm, ik weet niet. Ik vroeg of hij andere date, en hij zei van niet. (vroeg het in het echt dus kon reactie zien en hij meende het wel denk ik).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo komt het wel over
wil je verder geen verkeerde dingen aanpraten, maar als ik het zo lees acht ik die kans vrij groot ja
goed toppa MUZ / Wat luister je nu? #2070 - Met lentemuziek!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, als je 1-2 weken raar doet en dan met iets komt van "ik weet niet" dit dat
Dan ben je in ieder geval nog niet klaar voor een relatie.
Ja inderdaad. Zoals ik zei, ik wacht donderdag af.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:01 schreef Fok-it het volgende:
Je moet uiteindelijk gewoon doen wat je zelf het beste lijkt Sof, als je het niet vertrouwt of er geen goed gevoel over hebt dan kap je ermee en anders geef je het wel een kans.
gepostquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
goed toppa MUZ / Wat luister je nu? #2070 - Met lentemuziek!
en anders is fokkie voorlopig ook nog gewoon singlequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zoals ik zei, ik wacht donderdag af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |