Haten op Harvey.quote:
jaaaa, morgen weer date met hemquote:
Een date? Dus hij vindt je nog wel leuk?quote:
Harvey.quote:
Louis heet hijquote:
dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
oh trouwens typisch je kan niet komen logeren binnenkort mijn moeder wil niet meer dat je bij mij thuis komt
netjesquote:
Harvard-juppenquote:
ja je vergeet de oquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nee einde van de wereld ik vergeet de o
heeft me heel de tijd wel leuk gevonden he. maar nog niet verliefd en doet daar vaag over.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een date? Dus hij vindt je nog wel leuk?
Daar geef ik ook niks om. Hij is gewoon lekker.quote:
jadat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef supersof het volgende:
hij
[..]
heeft me heel de tijd wel leuk gevonden he. maar nog niet verliefd en doet daar vaag over.
mensen die verliefd moeten zijn voor relatiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef supersof het volgende:
hij
[..]
heeft me heel de tijd wel leuk gevonden he. maar nog niet verliefd en doet daar vaag over.
naar de bioscoop. wilde hij graag. godzillaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel
[..]
netjes
wat ga je doen?
Oppervlakkig vrouwmensch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar geef ik ook niks om. Hij is gewoon lekker.
nee, hij heeft tijd nodig zegt ie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jadat bedoelde ik eigenlijkMaar dat is nog niet duidelijk dus?
Hoe vaak ga jij naar de bios johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
naar de bioscoop. wilde hij graag. godzillaben nu al bang
Sorry. Ik zal lief tegen je doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je nou niet gewoon lief doen
fouten maken is menselijk proleet
beetje logisch wel tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die verliefd moeten zijn voor relatie
zulke mensen
huehuehuequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal lief tegen je doen
Maak je niet zo dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |