Nog een keer gebeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik slechts zo'n 250 euro (al terugbetaalde) huurtoeslag.
Vorig jaar gebeld: "Oh, kan volgend jaar worden".
In februari gebeld: "Oh, maximaal 13 weken".
Volgens mij zijn we al weer een paar weken verder.
Het begint een beetje beschamend te worden.
Ik moet wegens hoger inkomen zorgtoeslag terugbetalen over de afgelopen jaren, maar ik laat die melding maar even lopen want terugvorderen lukt blijkbaar wel binnen korte tijd
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nog een keer gebeld.
"Eind van het jaar".
Waarom? in februari zeiden jullie dat het nog max 13 weken mocht duren...
"Target niet gehaald".
En? Eindelijk ontvangen? Ik heb gisteren EINDELIJK alles binnen, na heel veel gebel en gezeurquote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nog een keer gebeld.
"Eind van het jaar".
Waarom? in februari zeiden jullie dat het nog max 13 weken mocht duren...
"Target niet gehaald".
Yep, twee weken geledenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:30 schreef Chilled het volgende:
En? Eindelijk ontvangen? Ik heb gisteren EINDELIJK alles binnen, na heel veel gebel en gezeur
Ik denk dat YB op een beetje lompe manier bedoelt te zeggen dat het feit dat ik m'n definitieve aanslag binnen heb (al heel lang, overigens), niets zegt over jouw definitieve aanslagquote:
Ik heb hem maanden geleden al gekregen, jij krijgt hem misschien pas eind volgend jaar. (nog een jaar later mag ook gewoon)quote:
Heb je ook geen voorlopige aanslag gehad?quote:Op zaterdag 8 november 2014 06:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb op 30 december 2013, de aangiftes digitaal ingevuld voor 2010, 2011 en 2012.
Voor 2010 en 2011 zou ik niets terugkrijgen en voor 2012 zou ik iets meer dan 200 euro terugkrijgen.
Ik heb februari dit jaar een bevestiging gehad van de aanvraag voor 2010 (kreeg idd niks terug) en heb daarna helemaal niets meer vernomen van mijn aanvragen voor 2011 en 2012.
Iemand enig idee hoe dit kan of wat er speelt?
Dit kan gewoon. Is niks vreemds aan. De belastingdienst heeft enkele jaren de tijd om je aangifte af te handelen. En guess what: die tijd nemen ze soms ook gewoon.quote:Op zaterdag 8 november 2014 06:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb op 30 december 2013, de aangiftes digitaal ingevuld voor 2010, 2011 en 2012.
Voor 2010 en 2011 zou ik niets terugkrijgen en voor 2012 zou ik iets meer dan 200 euro terugkrijgen.
Ik heb februari dit jaar een bevestiging gehad van de aanvraag voor 2010 (kreeg idd niks terug) en heb daarna helemaal niets meer vernomen van mijn aanvragen voor 2011 en 2012.
Iemand enig idee hoe dit kan of wat er speelt?
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 07:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heb je ook geen voorlopige aanslag gehad?
Daar ben ik inderdaad bang voor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dit kan gewoon. Is niks vreemds aan. De belastingdienst heeft enkele jaren de tijd om je aangifte af te handelen. En guess what: die tijd nemen ze soms ook gewoon.
http://www.belastingdiens(...)gifte_doen_over_2014quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het programma nog niet te downloaden voor aangifte inkomstenbelastingen 2014
Stomquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:53 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)gifte_doen_over_2014
Je mag tot 1 mei aangifte doen? Ben benieuwd hoeveel mensen daar gebruik van maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:53 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)gifte_doen_over_2014
Ik snap het ook niet want nu ga je alles in een kortere periode stoppen? Ik deed het altijd zo vroeg mogelijk en dan zou je zeggen dat ze al een behoorlijke batch kunnen verwerken voordat iedereen het weer in de laatste week doet.quote:
Ja eerste week januari deed ik het meestal. Begrijp de logica niet echtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet want nu ga je alles in een kortere periode stoppen? Ik deed het altijd zo vroeg mogelijk en dan zou je zeggen dat ze al een behoorlijke batch kunnen verwerken voordat iedereen het weer in de laatste week doet.
uit de ingehouden premie en belastingen op je loonstrook of loonstroken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Adrie072 het volgende:
Vandaag de definitieve aangifte van 2013 gekregen, duurde wat langer ivm controle reisaftrek ov.
Nu heb ik een bedrag staan bij 1) Verschuldigde inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen en 2) ingehouden loonbelasting en premie volksverzekeringen.
De eerste kan ik verklaren, maar uit welke is de tweede opgebouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |