The fuck.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha deze is beter
nohomo
[ afbeelding ]
wat doet ie?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie is die Teddyburrr hij is van mij.
Serieus ik kom erachter wie je bent.
gast kom net kijken in de gym ( of niet in case van mcnulty) en dan een beetje doen alsof ie mij al lang kent en beetje hookah noemen.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gast kom net kijken in de gym ( of niet in case van mcnulty) en dan een beetje doen alsof ie mij al lang kent en beetje hookah noemen.
Ik kan veel hebben maar noem me geen hookah als ik je niet ken.
das it manequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gast kom net kijken in de gym ( of niet in case van mcnulty) en dan een beetje doen alsof ie mij al lang kent en beetje hookah noemen.
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jongquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie maar te teasen. Deze SC is zelden serieus.
Hoe bring je zoiets ter sprake?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een commando.
[..]
Ja sowieso voel ik me dan fucking Alpha.
Lukt het?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Fotoboek van User
Lol wilde deze fobo posten voor Dima, scroll ik naar beneden zit ie vol met Panzerposts
tututututuuuuut...quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jong
Vind het echt schandalig iemand hoer noemen terwijl ze zelf for free gasten in de kont neukt met kettlebells
Dat doe je niet
Mjahquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lukt het?
Laatste voyeur(s) Sapstengel
Sapstengel
Sapstengel
Sapstengel
Sapstengel
Not at all. Dit is er ingeslopen door de maanden heen, maar ik ben het hier nog steeds niet mee eens.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
als een Sapstengel of een Dreamerbulk het over peggen en trannies hebben is het okay.
Waar staat dat het apart is? jij wilt weer dat ik seksist ben omdat dat mijn enige inperfectie zou zijn waar je me dan mee zou kunnen uitschelden hequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
tututututuuuuut...
Dus wacht even..als een Sapstengel of een Dreamerbulk het over peggen en trannies hebben is het okay. Maar zodra een meisje het doet opeens apart?
Fuck off seksist..
Niet met kettlebells spottenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ho ho, wij gaan normaal diep jong
Vind het echt schandalig iemand hoer noemen terwijl ze zelf for free gasten in de kont neukt met kettlebells
Dat doe je niet
wat zei je tegen die commando?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een commando.
[..]
Ja sowieso voel ik me dan fucking Alpha.
Uit je reactie was te lezen dat je het maar een beetje apart vindt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waar staat dat het apart is? jij wilt weer dat ik seksist ben omdat dat mijn enige inperfectie zou zijn waar je me dan mee zou kunnen uitschelden he
Vrouwen, moeten ook wat te zeuren hebben! that seksist enough?
Dat we wel zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |