Ja, ik snap 'm nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee de jury niet nee maar José is dat wijf inderdaad
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Wat een uitspraak.Als er weer grind moet komen, hoeft die dakgoot toch ook niet meer.
quote:
"van dit seizoen"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
Oh, dit was ook laatste aflevering? Damn.
Ja dat bedoel ik toch.quote:
In Nederland zijn daar laatst mensen voor opgepakt geloof ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh wacht, dit is een andere, wou eigenlijk deze posten.
[ afbeelding ]
je US fotoquote:
die prachtige blauwe ogenquote:
Om maar niet over die wilde gezichtsbeharing te beginnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die prachtige blauwe ogen
die strenge kleine mond
die clark kent bril
die superman lok die over je voorhoofd valt
die scheve neus
die groene trui
die grijs/witte streep
ojee, stonersmeetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Om maar niet over die wilde gezichtsbeharing te beginnen
Blanke jongetjes mogen geen wiet roken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:39 schreef Yiha het volgende:
stoere kindjes willen blakka zijn en wiet roken allday errday
ben je een mongool ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als jij gewoon duidelijk uitlegt wat je bedoelt ontstaan er ook geen misverstanden
Dus omdat ik voor de naam wietparkiet heb gekozen ben ik een domme wietrokende sukkel?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus omdat ik voor de naam wietparkiet heb gekozen ben ik een domme wietrokende sukkel?
en ga ik naar stonermeets?
Wejooo racist!!!1!!quote:
je moet hem eens recht kloppen ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die prachtige blauwe ogen
die strenge kleine mond
die clark kent bril
die superman lok die over je voorhoofd valt
die scheve neus
die groene trui
die grijs/witte streep
FOK!knokploeg met mortiequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen moeten echt paar goeie tikken krijgen ja.
Den Haag HS.quote:
12.00 uur.quote:
niet zo agressief jijquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen moeten echt paar goeie tikken krijgen ja.
Bepaal ik zelf wel, grafkop.quote:
Of anders DM je me je nummer?quote:
Ik hoef je ook niet weg te krijgen hoor. Je gaat je gang maar.quote:
wil je zeggen dat ik mijn eigen put aan het graven ben ofzo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoef je ook niet weg te krijgen hoor. Je gaat je gang maar.
Graf.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
wil je zeggen dat ik mijn eigen put aan het graven ben ofzo?
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
wil je zeggen dat ik mijn eigen put aan het graven ben ofzo?
Kölsch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Supreme Cuts. Ken ik door jou =$. Vandaag veel Kölsch geluisterd
.
Bedankt.quote:
Het is wat.quote:
=$ Kölsch ken ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Supreme Cuts. Ken ik door jou =$. Vandaag veel Kölsch geluisterd
.
Pleonasme.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet dat ook al weer, dat je iets zegt wat in feite dubbelop is?
Pleonasme?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:43 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe heet dat ook al weer, dat je iets zegt wat in feite dubbelop is?
O ja!quote:
Zit je nu nog je huiswerk te maken?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je nu nog je huiswerk te maken?
Graag gedaan, bby.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Soms heb ik van die momenten, dat ik iets niet meer weet en toch op het puntje van mijn tong zit, en dan laat het me niet meer los en dan blijf ik piekeren tot de volgende ochtend als ik wakker word ineens weer weet wat het was.
Dat heb jij mij nu bespaard.
ja maar waarom doe je alsof je dat niet hebt gepost lulloquote:
hij staat er toch nog in jouw quote lulloquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja maar waarom doe je alsof je dat niet hebt gepost lullo
ja volgens mij besef jij je dat nu ook pas slimpiequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Yiha het volgende:
[..]
hij staat er toch nog in jouw quote lullo
Beseffen is geen wederkerend werkwoord.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja volgens mij besef jij je dat nu ook pas slimpie
Je neus is geen wederkerend werkwoordquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord.
Neus is sowieso geen werkwoordquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je neus is geen wederkerend werkwoord
Neusgrapjes zijn echt al heel oud, jammer CB.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je neus is geen wederkerend werkwoord
quote:
nouja, dan zal ik me van den domme gehouden hebben zekerquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja volgens mij besef jij je dat nu ook pas slimpie
Wat? :squote:
Je bent oud, slimpie. :SsSquote:
Hoef je er niet in te wrijven hoor :s;Ssquote:
Het moest ff. :SsSquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoef je er niet in te wrijven hoor :s;Ss
gwn het hele huis volproppen met geurkaarsen en overal rozenblaadjes laten slingerenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Romantische dingen om te doen
Liefdesbrieven.
Houd wel van je hoor ondanks al jouw mankementenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neusgrapjes zijn echt al heel oud, jammer CB.
okquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:03 schreef Yiha het volgende:
[..]
nouja, dan zal ik me van den domme gehouden hebben zeker
Wow, deze openbaringen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het moest ff. :SsS
Maar ik vind je neus wel CUTE as the fuck. Wil erin knijpen, erlangs schuren, eraan likken, de mogelijkheden zijn oneindig.
Romantisch schurenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn het hele huis volproppen met geurkaarsen en overal rozenblaadjes laten slingeren
Mag zij die shit volgende dag opruimen zeker. :squote:Op woensdag 14 mei 2014 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn het hele huis volproppen met geurkaarsen en overal rozenblaadjes laten slingeren
Hoezo 'al'?!quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Houd wel van je hoor ondanks al jouw mankementen
[..]
ok
Natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag zij die shit volgende dag opruimen zeker. :s
Romantisch daggerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |