Je wordt op straat ook niet beschimpt en bespuugd neem ik aan. Dat wil niet zeggen dat een moderne vrouw het aantrekkelijk moet vinden wanneer een man als een wijf met zijn uiterlijk omgaat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde vrouw is ook niet bezig met of zij mooier is dan andere vrouwen. Toch zijn er genoeg vrouwen die zich opmaken, modieuze kleding dragen, hakken dragen, hun best doen om sexy te zijn en toch zelfverzekerd zijn. Bij een man die zich (op een mannelijke manier) goed verzorgd is dit minder geaccepteerd. Ik heb er zelf geen last van, maar vind dit wel ouderwets.
Hoop doet leven.quote:Ik doe het helemaal voor mijzelf. Net als zo veel andere mannen in de sportschool, zonnestudio, whatever. Is weet trouwens niet of het invloed heeft op de aantrekkingskracht op vrouwen. Omdat ik er namelijk niet zo mee bezig ben. Ik wil mijzelf aantrekkelijk vinden, wanneer je dat uitstraalt zal je omgeving jou ook zo zien.
Dan heb je het wel over de alleronzekerste.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:09 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zelfverzekerde mensen doen juist vaak meer moeite voor hun uiterlijk om in de smaak te vallen. Onzekere mensen hebben zichzelf vaak al opgegeven.
Maar er lijkt mij dus wel een verschil tussen mannen die sporten gewoon leuk vinden, en dan is het gespierde lijf een toevallige en vaak prettige bijkomstigheid, zoals bloemkooloren bij judo-ers en rugby-ers ook een bijkomstigheid zijn, en mannen die dat gespierde lichaam als doel hebben en zich daarvoor in het zweet werken.quote:En wat die onzekerheid betreft: veel mannen vinden sporten gewoon leuk. En vrouwen vinden een gespierd lichaam wel degelijk aantrekkelijk.
Precies, zeker als het is om daar indruk mee te maken op vrouwen, prieelvogels heten die in mijn vriendenkring. Trying too hard noemen ze dat in het Engels, veel vrouwen vinden het gewoon totaal niet aantrekkelijk wanneer mannen erg hun best doen om in de smaak te vallen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:09 schreef Anyanka het volgende:
Ik heb natuurlijk geen bezwaar tegen iemand met een perfect lichaam, maar het lijkt me wel saai om een relatie te hebben met iemand die zo ijdel is en zoveel tijd steekt in iets dat ik niet echt boeiend of belangrijk vind. Net zoals ik ook geen bezwaar heb tegen een relatie met iemand met een schitterend interieur, maar het me niet tof lijkt als hij alle woontijdschriften leest, verbouwprogramma's kijkt en elk weekend naar de meubelboulevard gaat. Saai.
Uiteraard mogen vrouwen en mannen zelf bepalen wat ze aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je wordt op straat ook niet beschimpt en bespuugd neem ik aan. Dat wil niet zeggen dat een moderne vrouw het aantrekkelijk moet vinden wanneer een man als een wijf met zijn uiterlijk omgaat.
Dit.quote:
Tja dat is gewoon heel zwart-wit en ongenuanceerd denken... maar ja, welkom op fokquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Uiteraard mogen vrouwen en mannen zelf bepalen wat ze aantrekkelijk vinden.
Alleen vraag ik me af dat verzorging door mannen onzekerheid genoemd wordt, terwijl verzorging door vrouwen toegejuicht wordt en alles behalve onzeker.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:09 schreef Anyanka het volgende:
Ik heb natuurlijk geen bezwaar tegen iemand met een perfect lichaam, maar het lijkt me wel saai om een relatie te hebben met iemand die zo ijdel is en zoveel tijd steekt in iets dat ik niet echt boeiend of belangrijk vind. Net zoals ik ook geen bezwaar heb tegen een relatie met iemand met een schitterend interieur, maar het me niet tof lijkt als hij alle woontijdschriften leest, verbouwprogramma's kijkt en elk weekend naar de meubelboulevard gaat. Saai.
Niet mee eens. Vind die MMA kerel beter. Tenminste geen lelijke blokjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:28 schreef Karbkronkel het volgende:
http://foxhoundstudio.com(...)ant-guys-want-to-be/.
Kijk dan
Ideale physique = Brad Pitt uit Fight Club.
Dan ben jij dus een uitzondering en val je op bad boys omdat je daddy problems hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vind die MMA kerel beter. Tenminste geen lelijke blokjes
Ho ho, nu maak je een fout. Vrouwen vinden een gespierd mannenlichaam van nature aantrekkelijk, juist omdat het niet verwijfd is, maar juist mannelijk. Het klopt dat vrouwen niet van oververzorgde mannen houden, omdat dat ons inderdaad een gevoel geeft dat hij in de smaak probeert te vallen bij ons en dat vind ik ook onaantrekkelijk en verwijfd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je wordt op straat ook niet beschimpt en bespuugd neem ik aan. Dat wil niet zeggen dat een moderne vrouw het aantrekkelijk moet vinden wanneer een man als een wijf met zijn uiterlijk omgaat.
[..]
Hoop doet leven.
[..]
Dan heb je het wel over de alleronzekerste.
[..]
Maar er lijkt mij dus wel een verschil tussen mannen die sporten gewoon leuk vinden, en dan is het gespierde lijf een toevallige en vaak prettige bijkomstigheid, zoals bloemkooloren bij judo-ers en rugby-ers ook een bijkomstigheid zijn, en mannen die dat gespierde lichaam als doel hebben en zich daarvoor in het zweet werken.
[..]
Precies, zeker als het is om daar indruk mee te maken op vrouwen, prieelvogels heten die in mijn vriendenkring. Trying too hard noemen ze dat in het Engels, veel vrouwen vinden het gewoon totaal niet aantrekkelijk wanneer mannen erg hun best doen om in de smaak te vallen.
Want het type lichaam zegt iets over de man in kwestie? Ik had het over zijn lichaam, niet over het feit dat hij MMA doet (als je dat bedoelt met bad boy)quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:59 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Dan ben jij dus een uitzondering en val je op bad boys omdat je daddy problems hebt.
Ja, maar een moderne gedachte in dat oeroude brein kan denken 'wat een uitslover', en een ander deel van dat oeroude brein denkt, 'wie is toch die baas boven op de heuvel die zich nergens wat van aantrekt en nergens zijn best voor doet, maar om wie alle andere vrouwtjes heen drommen?'quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:14 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ho ho, nu maak je een fout. Vrouwen vinden een gespierd mannenlichaam van nature aantrekkelijk, juist omdat het niet verwijfd is, maar juist mannelijk. Het klopt dat vrouwen niet van oververzorgde mannen houden, omdat dat ons inderdaad een gevoel geeft dat hij in de smaak probeert te vallen bij ons en dat vind ik ook onaantrekkelijk en verwijfd.
Maar als een man gespierd is, denken wij niet meteen: die probeert indruk op ons te maken. Ons oeroude brein denkt: die heeft een gezond testosteronpeil, kan ons beschermen en hij kan jagen.
TS vriendin weet het, los van de vraag of ze het zou kunnen ruiken.quote:Een gespierd lichaam betekent niet altijd dat je je in het zweet werkt in de sportschool. Zoals je zelf zegt: soms is vindt een man sporten leuk en is een gespierd lichaam een prettige bijkomstigheid. Wij vrouwen kunnen niet ruiken waar hij die spieren vandaan heeft gehaald, van zijn lievelingssport of uit de fitnesszaal.
Het zijn nou eenmaal de verschillen die het hem doen in (hetero)seksuele aantrekkingskracht. De brede schouders, de smalle heupen, zoals hierboven genoemd, en ook wat betreft de ambitie om mooi te zitten wezen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Uiteraard mogen vrouwen en mannen zelf bepalen wat ze aantrekkelijk vinden.
Alleen vraag ik me af dat verzorging door mannen onzekerheid genoemd wordt, terwijl verzorging door vrouwen toegejuicht wordt en alles behalve onzeker.
Wees maar niet bang dat zo'n ijdeltuit iets met zo'n dik iemand als jij wil hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
Want het type lichaam zegt iets over de man in kwestie? Ik had het over zijn lichaam, niet over het feit dat hij MMA doet (als je dat bedoelt met bad boy)
En liever bad boys dan ijdeltuiten met een six pack
Vriendinloze ijdeltuit met minderwaardigheidscomplex gespotquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wees maar niet bang dat zo'n ijdeltuit iets met zo'n dik iemand als jij wil hoor.
Ik had gelijk dus? daddy issues?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vriendinloze ijdeltuit met minderwaardigheidscomplex gespot
Als je uitlegt waarop je dat baseert dan kan ik je (on)gelijk geven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:47 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Ik had gelijk dus? daddy issues?
Lol ectoquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:28 schreef Karbkronkel het volgende:
http://foxhoundstudio.com(...)ant-guys-want-to-be/.
Kijk dan
Ideale physique = Brad Pitt uit Fight Club.
We vinden mensen aantrekkelijk met ons oeroude brein, niet met moderne gedachten. We denken eerder wat een uitslover bij mannen die hun uiterlijk te veel verzorgen in de zin van te veel gel in het haar, de baard in een bepaalde vorm scheren en te modieuze kleren dragen. En die baas op de heuvel is in ons oeroude brein die gespierde man die zo goed kan jagen/beschermen. Een gespierd uiterlijk maakt een man alleen maar mannelijker, want het is een verschil met het vrouwelijk lichaam en dat is, zoals jij zelf zegt, aantrekkelijk. Wij associëren een gespierd lichaam onbewust nog steeds met goed kunnen jagen/beschermen en eerlijk gezegd denk ik er niet eens aan dat hij zich uitslooft in de gym, maar meer dat hij heel sportief is en dat is ook weer mannelijk. Bodybuilderachtig gespierd vind ik ook niet aantrekkelijk, maar flinke, niet opgepompte spieren zijn alleen maar mooi.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar een moderne gedachte in dat oeroude brein kan denken 'wat een uitslover', en een ander deel van dat oeroude brein denkt, 'wie is toch die baas boven op de heuvel die zich nergens wat van aantrekt en nergens zijn best voor doet, maar om wie alle andere vrouwtjes heen drommen?'
Ligt eraan. Als je er eentje uitkiest die 40min op de crosstrainer staat terwijl ze de Libelle doorneemt krijg je precies hetzelfde. Gevalletje wel sporten maar zweten is vies.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Eleiko het volgende:
Als je je vriendin in de gym uitzoeken heb je dit soort problemen niet.
Hoi vriendin van Brohammed.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef newpspeaches het volgende:
Hallo Brohammed,
Volgens mij wit je vriendin niet dat je je speciaal veranderd voor haar.
Ze wil jou en alleen jou niet een gespierde Hollisterboy.
Ze wilt gewoon dat je jezelf blijft want daar is ze tenslotte toch op gevallen ?
Groetjes
Als Brohammed straks een hollistermooiboy is, is hij nog steeds Brohammed.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef newpspeaches het volgende:
Hallo Brohammed,
Volgens mij wilt je vriendin niet dat je je speciaal veranderd voor haar.
Ze wilt gewoon dat je jezelf blijft want daar is ze tenslotte toch op gevallen ?
Groetjes
Hij verandert toch niet door gespierd te worden? Zijn karakter blijft toch hetzelfde. Bovendien heb ik zo de indruk dat zijn vriendin dat gewoon zei als soort van grap ofzo, maar dat TS het serieus heeft opgenomen om zelfs een topic te starten. 9 kans op 10 wou ze daar niets mee bedoelen. TS houdt van speculeren. Hij had het haar gewoon ook kunnen vragen zonder er zo serieus over te doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef newpspeaches het volgende:
Hallo Brohammed,
Groetjes
Dat hij nu gespierd is of niet, als ze echt bang zou zijn om hem kwijt te raken dan ligt het niet alleen aan die spierballen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:52 schreef Karbkronkel het volgende:
Denk dat dat vrouwtje bang is voor competitie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:45 schreef Adames het volgende:
dan denkt ze dat ze zelf ook naar de 15% vet moet en daar heeft ze geen zin in
well dat weet je niet want ik ken ook veel mensen die gespierder zijn geworden met de jaren maar ook hun ego is flink gegroeid met de jaren, het hangt ook gewoon van persoon tot persoon af. Als Brohammeds vriendin liever iemand minder gespierd wilt is dat haar smaak..We kennen hen niet dus .. idk man ( ps ik moest mijn eerste bericht schrijven voor een schoolopdracht .. )quote:Op zondag 18 mei 2014 17:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij verandert toch niet door gespierd te worden? Zijn karakter blijft toch hetzelfde. Bovendien heb ik zo de indruk dat zijn vriendin dat gewoon zei als soort van grap ofzo, maar dat TS het serieus heeft opgenomen om zelfs een topic te starten. 9 kans op 10 wou ze daar niets mee bedoelen. TS houdt van speculeren. Hij had het haar gewoon ook kunnen vragen zonder er zo serieus over te doen.
Hoezo moest (zie vetgedrukt) ?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:53 schreef newpspeaches het volgende:
[..]
well dat weet je niet want ik ken ook veel mensen die gespierder zijn geworden met de jaren maar ook hun ego is flink gegroeid met de jaren, het hangt ook gewoon van persoon tot persoon af. Als Brohammeds vriendin liever iemand minder gespierd wilt is dat haar smaak..We kennen hen niet dus .. idk man ( ps ik moest mijn eerste bericht schrijven voor een schoolopdracht .. )
Schoolopdracht om dit te typen? :quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef newpspeaches het volgende:
[..]
Ja we kregen deze opdracht en we moesten die doen ?
Of schrijven over gespierde mannen en hun karakter?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef newpspeaches het volgende:
Hallo Brohammed,
Groetjes
schoolopdracht schrijven , maar ik denk dat je me verkeerd begrijpt ik bedoelde eigenlijk niet het karakter ik bedoelde gewoon zijn uiterlijk dat hij niet moet veranderen omdat ze hem zo heeft leren kennen ofzo..ieder zijn smaak i guess..quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Schoolopdracht om dit te typen? :
[..]
Of schrijven over gespierde mannen en hun karakter?
Mensen veranderen toch constant qua uiterlijk. Iedereen wordt ouder, vaak worden mensen ook dikker. Dat lijkt men zelden erg te vinden. Maar een positieve verandering (m.b.v. sporten) is natuurlijk wel verschrikkelijk!quote:Op zondag 18 mei 2014 19:22 schreef newpspeaches het volgende:
[..]
schoolopdracht schrijven , maar ik denk dat je me verkeerd begrijpt ik bedoelde eigenlijk niet het karakter ik bedoelde gewoon zijn uiterlijk dat hij niet moet veranderen omdat ze hem zo heeft leren kennen ofzo..ieder zijn smaak i guess..
Vind ik ook! Alleen zij kan die vraag beantwoorden. Speculeren is tijdverlies en nutteloos.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:32 schreef newpspeaches het volgende:
weetje wat laat brohammed het zelf vragen aan zijn vriendin waarom ze het niet wil
Maar wel leukquote:Op zondag 18 mei 2014 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind ik ook! Alleen zij kan die vraag beantwoorden. Speculeren is tijdverlies en nutteloos.
Ik speculeer liever over andere dingen, je weet.quote:
Aandelen, bitcoins, cash, monies, poenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik speculeer liever over andere dingen, je weet.
Toch richting gespierde mannen hoor, lekker ontopic blijven, je weet.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:37 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
Aandelen, bitcoins, cash, monies, poen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |