Excuses voor de lap tekst, in het kort--> heeft iemand ervaringen met RSM masters?
Ondergetekende gaat in de komende resit-ronde zijn IBA bachelor halen, maar heeft nog geen flauw idee wat hij hierna wil doen. Mijn cijfers zijn niet om over naar huis te schrijven (ongeveer een 7,0 gemiddeld denk ik of iets lager) en ik moet al vóór 15 juli beslissen of ik een master ga doen. Gap year behoort tot de mogelijkheden, maar ik denk toch gelijk voor een master te gaan. Al is het om nog van de basisbeurs te genieten nu die nog bestaat

Ik weet dat mijn interesse niet in de calculus hoek ligt, vandaar dat ik Finance en Supply chain eruit heb geknikkert, maar verder heb ik niet echt een master waarbij ik het gevoel heb mijn passie gevonden te hebben. Heeft iemand ervaring met één van de volgende masters? (Of goede, slechte verhalen gehoord, alle info helpt) Baankansen, interessante vakken (subjectief, maar toch) etc.
Oja, voordat ik het vergeet: weet iemand of je ergens kan vinden wat het gemiddelde cijfer is die studenten van een specifieke master behalen? Ik heb het voornemen m'n master met een 8+ af te sluiten om betere kansen te verkrijgen op de arbeidsmarkt, als dit goed te behalen is zal dit motiveren.
Master in Business Information Management
Master in Global Business & Stakeholder Management
Master in Human Resource Management
Master in Management of Innovation
Master in Marketing Management
Master in Organisational Change and Consulting
Master in Strategic Management
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.