quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
Ik mis Ja, hij vestigt een record en overlijdt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poll: Gaat Giel het redden?
• Ja, hij vestigt een record.
• Nee, geen record.
• Nee, en hij overlijdt.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is deze poll gebaseerd op verwachting of op wat je hoopt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poll: Gaat Giel het redden?
• Ja, hij vestigt een record.
• Nee, geen record.
• Nee, en hij overlijdt.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Met zijn laatste adem kondigt hij dan het laatste plaatje aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mis Ja, hij vestigt een record en overlijdt.
Dit is gewoon een objectief onderzoek naar aanleiding van de TT.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Is deze poll gebaseerd op verwachting of op wat je hoopt?
Ik geef hem nog een paar uur na het record.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met zijn laatste adem kondigt hij dan het laatste plaatje aan?
Je hoopt stiekem wat anders dan je verwacht?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Is deze poll gebaseerd op verwachting of op wat je hoopt?
Die gast gaat zo vertieft zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef MarijeH het volgende:
Ja Giel gaat het redden en hij vestigt een record. Ik kijk nu al uit naar de uitzendingen van overmorgen en vrijdag en de dagen die daarop volgen.
Sneaky bastard, mequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoopt stiekem wat anders dan je verwacht?Minthy toch!
Waarom blijven ze niet tot 7 uur dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef Holenmens het volgende:
Ik neem aan dat Coen en Sander om half 6 weer met piepende bandjes vertrekken.
Misschien zijn er dan wat bijdehante radio collega's die hem wakker gaan bellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik geef hem nog een paar uur na het record.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Vlad_Benet het volgende:
Dag 6, 7 en 8 worden interessant, denk ik. Slaapdronken gelal, Giel die regelmatig van de zender zakt en gesnurk tussen de nummers door.
Omdat ze geen co-hosts zijn, maar te gast in hun eigen radioprogramma.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom blijven ze niet tot 7 uur dan?
Ben ik ook erg benieuwd naar hoe dat zal zijn. Wellicht een beetje in de richting zoals bij Giels dronken-radio-experiment een paar jaar geleden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Vlad_Benet het volgende:
Dag 6, 7 en 8 worden interessant, denk ik. Slaapdronken gelal, Giel die regelmatig van de zender zakt en gesnurk tussen de nummers door.
Nee, maar 101TV.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er normaal gesproken op de webcam ook muziek ipv reclame en nieuws?
Nee, dat komt doordat dit nu ook wordt uitgezonden op 101TV... en daar mag de radioreclame niet uitgezonden worden. Dáárom zijn er ook tijdens 3FM Serious Request die TV-headlines.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er normaal gesproken op de webcam ook muziek ipv reclame en nieuws?
En dan nog zelf verkeer/STER schuivenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar hoe dat zal zijn. Wellicht een beetje in de richting zoals bij Giels dronken-radio-experiment een paar jaar geleden?
Inb4 SC die begint over het feit dat jij ook echt zuigt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah oke.
Maar de muziek die er gedraaid wordt zuigt echt.
Op zich is dat ook niet zó moeilijk, starten van de ster is bijvoorbeeld gewoon een knop met 'START' indrukken. Het is alleen iets wat Giel normaliter eigenlijk nooit zelf doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:06 schreef Holenmens het volgende:
[..]
En dan nog zelf verkeer/STER schuiven
Ik stond daarstraks bij jou om de hoek met autopech! Ik voelde de warmtequote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich is dat ook niet zó moeilijk, starten van de ster is bijvoorbeeld gewoon een knop met 'START' indrukken. Het is alleen iets wat Giel normaliter eigenlijk nooit zelf doet.
Bij mijn huisadres? Bohquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stond daarstraks bij jou om de hoek met autopech! Ik voelde de warmte
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef Holenmens het volgende:
Ondertussen draait er al 1,5 minuut een plaat maar is nog steeds kutmuziek te horen op de stream
Ja! Aan de B-laan voor de drukkerij. En de kroeg die gesloten was, dubbel pech...quote:
Ja? Was de uitlaat heet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stond daarstraks bij jou om de hoek met autopech! Ik voelde de warmte
Ja maar hij mag wel "iets" slapen, tussen iets en helemaal niets zit wel een enorm verschil.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:10 schreef Vlad_Benet het volgende:
Ik ben een keer 40 uur wakker geweest. Dat vond ik al een prestatie. Laat staan 190 uur. Beetje idioot record eigenlijk. Je schijnt er van alles aan te kunnen overhouden; blindheid, suikerziekte en weet ik niet wat nog meer.
Geen idee, meneer van de ANWB heeft eraan gezeten. Zal vast niet omdat ik net pas bij de super weg was geredenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Aan de B-laan voor de drukkerij. En de kroeg die gesloten was, dubbel pech...
De tering.twitter:nosop3 twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 16:04:49Houd 'm in je broek in Brazilië, is 't advies. Wat nog meer onverstandig is tijdens het WK - http://t.co/8L2Fr9M31I. http://t.co/Xk6ICqAnns reageer retweet
Kon je hem niet zelf onder de auto weg trekken en in de koffer gooien? Sportief geluidjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, meneer van de ANWB heeft eraan gezeten. Zal vast niet omdat ik net pas bij de super weg was gereden
40 uur heb ik ook eens gehaald. Ik had nog wel langer gekund maar het was toch wel bedtijd op dat moment. Toen wel 15 uur geslapen dus ik had het wel nodigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:10 schreef Vlad_Benet het volgende:
Ik ben een keer 40 uur wakker geweest. Dat vond ik al een prestatie. Laat staan 190 uur. Beetje idioot record eigenlijk. Je schijnt er van alles aan te kunnen overhouden; blindheid, suikerziekte en weet ik niet wat nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |