SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
JP zijn app?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag dus op twitter een tweet van iemand die een miljoen winst maakte op jp zijn app en daar was die screenshot van.
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Legend Futre gekochtnu even Effenberg kopen. moet een CM zijn. Ik zou zo graag eens Gullit willen proberen maar dat gaat het niet worden
Hoe duur is Gullit dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef Maver24 het volgende:
Legend Futre gekochtnu even Effenberg kopen. moet een CM zijn. Ik zou zo graag eens Gullit willen proberen maar dat gaat het niet worden
Walxie 2.0 dit hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team he
neuh, hahahquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij houdt het ook niet lang bij hetzelfde team he
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?quote:
Ja wat is ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie jou echt alleen reageren op TT
Ben je een beetje verliefd?
Niet een beetjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie jou echt alleen reageren op TT
Ben je een beetje verliefd?
geen idee maar het gaat niet lukken in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?
JBGS.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee maar het gaat niet lukken in ieder geval
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omgerekend... 150 euro? Hoe kan het dan dat je niet met hem kunt spelen als je er 600 euro ingestopt hebt?
Lewa staat nu op de transferlijst. Hij mist gewoon kansen voor me. Dat kan niet he, als je zo duur bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je team gezien die je postte vannacht, hoe doet lewa het nu bij jou?
Had ik maar niet geinvesteerd in die flutsite van je. Al wat ik ervoor terugkrijg ik spotquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lewa staat nu op de transferlijst. Hij mist gewoon kansen voor me. Dat kan niet he, als je zo duur bent.
quote:
Walxie is toch wel een FOK! FUT legende. Maakte dagelijks 5 teams "voor erbij".quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ik maar niet geinvesteerd in die flutsite van je. Al wat ik ervoor terugkrijg ik spot
Niet toen ik hier postte danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Walxie is toch wel een FOK! FUT legende. Maakte dagelijks 5 teams "voor erbij".
Maar die werkt veel beter dan de EA companion cube?quote:
Misschien qua functionaliteit, maar ik vind de interface behoorlijk gaarquote:
PSVquote:Update 13 mei 15.50 uur - PSV dreigt: bijtekenen of geen speelminuten meer
PSV is het gedoe rond Zakaria Bakkali helemaal zat. De aanvaller krijgt geen speeltijd meer in Eindhoven als hij geen handtekening zet onder een nieuwe verbintenis, zo dreigt de club volgens het Eindhovens Dagblad. Ook na een gesprek met zaakwaarnemer Didier Frenay tast PSV nog altijd compleet in het duister over wat de jongeling nou precies wil. PSV hoopt nog altijd dat Bakkali verlengt
4quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
PSV
Dreigen
Moeilijk doen over speeltijd(vanuit PSV gezien)
Bakkali
gr Timmy2
11quote:
RW aubquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ook leuk al denk ik niet dat hij 98 pace zal hebben
Hoe ken die nou een hogere rating hebben dan Pogbaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
LW en ik heb veel profits. Behalve als er een Candreva TOTS komt maar either wayquote:
Iwan zal dat laatste wel leuk vindenquote:Ivan Rakitic kan naar Chelsea en inmiddels is duidelijk wat 'the Blues' ongeveer willen betalen voor de absolute uitblinker van Sevilla. Chelsea heeft enkele miljoenen plus Marko Marin over voor de man die dit seizoen betrokken is bij vrijwel alle doelpunten van Sevilla. De vraag is of Chelsea nog kans maakt, want in het weekend werd gemeld dat Real Madrid Rakitic al bijna binnen heeft. (Football Direct News)
Ivan ook denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iwan zal dat laatste wel leuk vinden
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:10 schreef Maver24 het volgende:
Zal de De Rossi een re release krijgen morgen ?
Ik hoop het eigenlijk van niet zodat andere erin kunnen komen. die MC was gewoon eigenlijk nutteloos als ze allemaal re releases toch hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha die ken ik nog wel ja. Hij was 11 volgens mij.
Maar verstandelijk op de zelfde niveau als Maver.
Ze krijgen echt niet allemaal een rerelease.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk van niet zodat andere erin kunnen komen. die MC was gewoon eigenlijk nutteloos als ze allemaal re releases toch hebben
Die zat niet in de meeste predictions hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Cerci zal ook wel weer een re release krijgen
I hope so. Zodra het morgen bekend is dan verwacht ik dat hij net onder de 100k zakt. Misschien dat ik hem dan nog wel haal :pquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Dat klopt wel maar je weet het niet met eaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zat niet in de meeste predictions hoor.
Ik geloof niet dat zowel de Rossi als Cerci een rerelease krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je weet het niet met ea
Wel indegene die doorgaans er het dichtstbij zitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze krijgen echt niet allemaal een rerelease.
Zit bij Futhead op de bank en staat hoog op het reserve lijstje op ea forum...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop op wat verassingen die erbij gaat zitten. een TOTS Candreva zou echt geweldig zijn, zie die gast nergens in lijstje voorbij komen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar je weet het niet met ea
En dat terwijl dat voor jou een makkie zou moeten zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal vannacht ook geen oog dicht doen!
Hoe is TOTS Perez eigk? Die kost geen drol meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat terwijl dat voor jou een makkie zou moeten zijn
Krijgt die een release? En die? Wat denken jullie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal vannacht ook geen oog dicht doen!
Precies waar ik ook last van hadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lewa staat nu op de transferlijst. Hij mist gewoon kansen voor me. Dat kan niet he, als je zo duur bent.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat terwijl dat voor jou een makkie zou moeten zijn
Sterk staaltje Maveren was dat weerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krijgt die een release? En die? Wat denken jullie?
Daarna: je weet het nooit met EA. Kom op
Best prima, koopje inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe is TOTS Perez eigk? Die kost geen drol meer
Zojuist aangeschaft. Leno ook gewieberd voor Neuer. Reus wacht ik nog mee, vind 60K nog te duur. Heb ik nog zo'n 400K over om het serie A team te versterken met TOTS spelersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Precies waar ik ook last van hadmandzukic bevalt me beter
Als hij 99 pace heeft en ik zet er een hunter op, wordt hij dan nog sneller?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen al de Legends weer verkopen omdat je een Serie A wil maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat er geen LB Legend isnu moet ik Schmelzer daar neerzetten
Langzamer volgens een filmpje van Trapzquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als hij 99 pace heeft en ik zet er een hunter op, wordt hij dan nog sneller?
Gr gr
Onbegrijpelijk dat ze van Maldini een CB hebben gemaakt...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat er geen LB Legend isnu moet ik Schmelzer daar neerzetten
Ik heb al berekend welke Serie A spelers ik in me team kan verwerken dus dat komt wel goed. Pogba, Chiellini, Tevez, Maicon, De Rossiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
En morgen al de Legends weer verkopen omdat je een Serie A wil maken.
Prima toch? Heeft hij er in de avond toch lekker mee gespeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
En morgen al de Legends weer verkopen omdat je een Serie A wil maken.
Gaat dit over fut?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef planethugo het volgende:
vraagje:
ik wil binnenkort een toernooi met een paar (stuk of 10) vrienden gaan houden bij mij thuis verdeeld over 2 consoles. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Ik wil
- dat iedereen 1x zijn team instelt en dat het dan opgeslagen wordt.
- Een toernooi waarin iedereen 1 of 2x tegen elkaar speelt middels een automatisch (of handmatig in te geven) schema.
- dat het over 2 consoles gesynced wordt, als dat mogelijk is.
Ik zou gewoon loten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef planethugo het volgende:
vraagje:
ik wil binnenkort een toernooi met een paar (stuk of 10) vrienden gaan houden bij mij thuis verdeeld over 2 consoles. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Ik wil
- dat iedereen 1x zijn team instelt en dat het dan opgeslagen wordt.
- Een toernooi waarin iedereen 1 of 2x tegen elkaar speelt middels een automatisch (of handmatig in te geven) schema.
- dat het over 2 consoles gesynced wordt, als dat mogelijk is.
schema is het probleem niet, meer dat je niet per console per wedstrijd terug moet en weer alles in moet stellen. Dan duurt het toernooi 2 dagen vrees ikquote:
Wel jammer dat je Rakitic en Modric niet kan omdraaien. Mooi team verderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:43 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt tot nu toe erg goedribery en robben wissel ik IG om zodat mandzukic kan doen wat lewa niet deed, scoren
verder is het verdedigingsduo erg goed maar dat mag je ook wel verwachten. Kan ook nog van alles upgraden maar eerst morgen maar eens m'n ibra- serie a team versterken met de nodige tots kaartjes
hopelijk kan ik hier toty alves en tots toure nog aan toevoegen over een tijdje
Courtois op doel natuurlijk
Wat valt er in te stellen, of heeft iedereen custom tactics ofzo? Verbieden dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
schema is het probleem niet, meer dat je niet per console per wedstrijd terug moet en weer alles in moet stellen. Dan duurt het toernooi 2 dagen vrees ik
Dit is het Slowchat Fut topic. Niet dat dat heel veel uitmaakt verder, maar denk niet dat hier veel mensen je kunnen helpen. Heb een keer gehoord van zo'n toernooi en daar werden alle teams vooraf ingevoerd op fifa zelf, dus dat je de teams zo aanpast dat ze precies goed staan voor degene die ermee speelt. Mag dus wel niemand met hetzelfde team als een ander spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
is er niet een normaal fifa topic, dit is het slowchat topic ofwat?
Basis 11 en wisselspelers denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat valt er in te stellen, of heeft iedereen custom tactics ofzo? Verbieden dan.
Opstelling aanpassen duurt niet zo lang..
Dat duurt echt niet zo lang..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Basis 11 en wisselspelers denk ik
Ow sicke hybrid dan. Je had vandaag toch ook Reus en 2 andere blauwe kaartjes gehaald?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb al berekend welke Serie A spelers ik in me team kan verwerken dus dat komt wel goed. Pogba, Chiellini, Tevez, Maicon, De Rossi
ok helaas dan zoek ik verder. Denk met al die spelers hier dat iemand er wel een foefje voor heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is het Slowchat Fut topic. Niet dat dat heel veel uitmaakt verder, maar denk niet dat hier veel mensen je kunnen helpen. Heb een keer gehoord van zo'n toernooi en daar werden alle teams vooraf ingevoerd op fifa zelf, dus dat je de teams zo aanpast dat ze precies goed staan voor degene die ermee speelt. Mag dus wel niemand met hetzelfde team als een ander spelen
Is gewoon irritant, steeds terug naar het beginscherm, steeds controllers selecteren, steeds teams zoeken, steeds opstellingen en tacktiek maken (die verschillen soms met de dag ervoor), steeds weer inladen etc. Met een paar potjes boeit dat natuurlijk niet maar als je met wat meer man bent wil iedereen toch zsm spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat duurt echt niet zo lang..
als je je team kent tenminste en niet eerst alle spelers afgaat om hun stats te vergelijken..
Que?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Karim El Ahmadi, Leroy Fer en Andy van der Meijde zitten bij de FC Twente legends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |