Zie je nou dat ik niet de enige benquote:
Met wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niet de enige ben
Nee, ik ben te lui om mijn sig en ot te veranderen.quote:
Hij zei dat ik niet zo lief tegen m was vandaagquote:
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik ben te lui om mijn sig en ot te veranderen.
Oh, tja. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij zei dat ik niet zo lief tegen m was vandaag
Surrounded by hatersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
http://www.nsmbl.nl/oeps-(...)voor-angelina-jolie/
wtf, waarom waarschuwt niemand haar
Zij is echt lelijk geworden zeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
quote:
Haar eigen manquote:
okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen als ik het niet zelf was
Mannen zien dat niet johquote:
Of mannen maakt het geen reet uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mannen zien dat niet johals ik vraag of mijn make up nog goed zit na het douchen zegt ie altijd 'Ja zit nog helemaal goed!' Als ik vervolgens
doe, gooit ie er nog een 'Echt!' achteraan.
Alhoewel deze wel moeilijk te missen is moet ik toegeven
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mannen zien dat niet johals ik vraag of mijn make up nog goed zit na het douchen zegt ie altijd 'Ja zit nog helemaal goed!' Als ik vervolgens
doe, gooit ie er nog een 'Echt!' achteraan.
Alhoewel deze wel moeilijk te missen is moet ik toegeven
Ik draai alleen waterproof eyeliner + mascaraquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kan je make-up goed zitten na het douchen trouwens
Scheelt wel bij sommigenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of mannen maakt het geen reet uit.
Mooi zoals je bent ditdat.
Ja natuurlijk. Maar als je eenmaal in een relatie zit zou je dat nog vrij weinig uit moeten maken.quote:
Hmm, ja ik ook wel. Plus beetje foundation aka concealer. Maar als ik douche met waterproef mascara ben ik echt een panda daarna :'Dquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik draai alleen waterproof eyeliner + mascara
dan kort pittig kapsel en onesie niet danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar als je eenmaal in een relatie zit zou je dat nog vrij weinig uit moeten maken.
Ja maar dit is toch wel een beetje obvious?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of mannen maakt het geen reet uit.
Mooi zoals je bent ditdat.
Soms wrijf ik in mn ogen omdat ik vergeten ben dat ik nog mascara op had en dan sta ik daar ook van 'kuuhuuutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ja ik ook wel. Plus beetje foundation aka concealer. Maar als ik douche met waterproef mascara ben ik echt een panda daarna :'D
precies en eten wat je wil want toch al relatiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan kort pittig kapsel en onesie niet dan
Mwah, ik heb ook van mijn ex geleerd dat nagellak er niet af gaat in de douche (ik was toen ook al 20 geloof ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch wel een beetje obvious?
Ahwwwwquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies en eten wat je wil want toch al relatie
lekker hoor
[..]
Mwah, ik heb ook van mijn ex geleerd dat nagellak er niet af gaat in de douche (ik was toen ook al 20 geloof ik). Dus wat dat betreft...
I know the feelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Soms wrijf ik in mn ogen omdat ik vergeten ben dat ik nog mascara op had en dan sta ik daar ook van 'kuuhuuut' en dan probeer je het nog schoon te maken maar dat gaat dan niet want waterproof
!
Foundation draag ik bijna nooit, ik vind het zo'n hel om precies de kleur van je huid te vinden. In de winkel is het ook zo lastig met dat TL-licht
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan kort pittig kapsel en onesie niet dan
Dit is toch pas als je getrouwd bent?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
precies en eten wat je wil want toch al relatie
lekker hoor
o kutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch pas als je getrouwd bent?
jij bent toch bijna getrouwdquote:
Dat bedoellikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
I know the feel![]()
![]()
Foundation gebruik ik eigenlijk gewoon als concealer. En ik heb gelukkig wel mijn eigen kleur kunnen vindenalleen hebben ze die lijn weer uit de winkel gehaald dus als deze op is moet ik weer zoeken. De struggles.
Ze wilde gaan douchen net na het nagellakken en dat meurt als de tering. Dus ik zei dat het zonde was om nu gelijk te douchen en dat ze echt niet nog eens haar nagels ging lakken.quote:
In de zomer draag ik geen make-upquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat bedoelliken in de zomer ben ik weer bruiner en in de zomer weer bleker en er tussenin zit ook nog wat.
Te moeilijk.
En dan ook nog niet eens je schaduw en highlight kleur hebben enzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat bedoelliken in de zomer ben ik weer bruiner en in de zomer weer bleker en er tussenin zit ook nog wat.
Te moeilijk.
Daarom niet trouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch pas als je getrouwd bent?
watquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze wilde gaan douchen net na het nagellakken en dat meurt als de tering. Dus ik zei dat het zonde was om nu gelijk te douchen en dat ze echt niet nog eens haar nagels ging lakken.
Zelden zo hard uitgelachen.
Oh dat scheelt dan wel weer jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
In de zomer draag ik geen make-upheel soms mascara
Hoe weet jij wat dat zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En dan ook nog niet eens je schaduw en highlight kleur hebben enzo
#struggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |