Hoe kom je aan 130% dan? Top Emerald heeft 130% crit damage, dus niet een 130% increase in damage.quote:
Ik zeg enkel dat er weer een nieuwe patch komtquote:
Nou, luie donderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat er weer een nieuwe patch komt.
Groene gem doet inderdaad 130% CHD extra, en als je ook een CHC van 50% hebt, dan hakt dat er aardig in. Groene gem is effectief bij mij ook iets van 20% meer dps.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 130% dan? Top Emerald heeft 130% crit damage, dus niet een 130% increase in damage.
Baasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, luie donderIk heb het ondertussen in mijn post gehacked
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Groene gem doet inderdaad 130% CHD extra, en als je ook een CHC van 50% hebt, dan hakt dat er aardig in. Groene gem is effectief bij mij ook iets van 20% meer dps.
Wat hierboven stond, idd. Heb er een groene met 130% inzitten op mn WD(+/- 25-30% damage) en 125% op mn wizard(+/- 20% damage). Dat bedoelde ik ^^.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 130% dan? Top Emerald heeft 130% crit damage, dus niet een 130% increase in damage.
Ah zo ja. Me is a bit of a n00b, gemwise. Ben nog lang niet BiS op geen van mijn chars, dus doe altijd maar wat met de gems. Ik weet dat int goed isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
[..]
Wat hierboven stond, idd. Heb er een groene met 130% inzitten op mn WD(+/- 25-30% damage) en 125% op mn wizard(+/- 20% damage). Dat bedoelde ik ^^.
Als wizard heb ik wapen groene gem, helm paarse gem, rest gele gem. Helm ben ik overigens nog niet helemaal uit wat beste is. Maar de rest is duidelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo ja. Me is a bit of a n00b, gemwise. Ben nog lang niet BiS op geen van mijn chars, dus doe altijd maar wat met de gems. Ik weet dat int goed is
Een 130% crit hit gem, aangezien mn wiz over de 50% crti chance zit scheelt dat een enorme back met damage. Ik zal eens kijken maar buffed zit ik rond de 1,2 miljoen denk ik. Ik zal mn axe zonder gemmetje erin eens equippen om te kijken wat het me scheelt.quote:
Ligt volgens mij vooral aan je build. CD-reduction is dacht ik het beste met een archon buildquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Als wizard heb ik wapen groene gem, helm paarse gem, rest gele gem. Helm ben ik overigens nog niet helemaal uit wat beste is. Maar de rest is duidelijk.
Als je daar zwaar op leunt is dat ook wel handig ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ligt volgens mij vooral aan je build. CD-reduction is dacht ik het beste met een archon build
Het schijnt dat ik die kant op ga in de nieuwe patchquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ligt volgens mij vooral aan je build. CD-reduction is dacht ik het beste met een archon build
Haha okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen socket op mijn weapon, omdat ik die net heb en nog aan het re-rollen ben
Ah man, ik ben door schade wijzer geworden. Na 3 - 5 rolls ga ik niet meer verder er mee tenzij het echt een build changer is. Want het lijkt er wel op zodra je hem eigenlijk hebt zoals je wilt, er iets anders/beters dropt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha ok
Heb dat probleem met m'n offhand... willen maar niet de goeie stats op rollen
Inmiddels zit ik bijna op 500~k per keer proberen :<
Succes!
Ja same , en normaal stop ik hier dus na een paar keer ook altijd mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:08 schreef aspi het volgende:
[..]
Ah man, ik ben door schade wijzer geworden. Na 3 - 5 rolls ga ik niet meer verder er mee tenzij het echt een build changer is. Want het lijkt er wel op zodra je hem eigenlijk hebt zoals je wilt, er iets anders/beters dropt.
Goed op wegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmmm aardig op weg om alle gems het hoogst te krijgen. Heb nu in me wapen flawless royal, in me pants 2 royals, in me chest 1 flawless royal en 2 royals, in me helm nog een flawless imperial ( die boeit me niet zo)
quote:Puzzle Ring
The goblins have been scouring Sanctuary for better loot to drop:
• Legendary drop chance doubled
• Rare items dropped will now always have six affixes
The counter for picking up normal-quality items will now persist through death, act transitions, and un-equipping the item
• It still will not persist across game sessions
The goblin will now play a sound when its counter reaches max and it drops an item
Message in je chat zou ook niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:19 schreef hugecooll het volgende:
De volledige patch notes
http://us.battle.net/d3/e(...)5-now-live-5-13-2014
[..]
truequote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Message in je chat zou ook niet verkeerd zijn
Je bedoelt de player x engages treasure goblin zoals nu gebeurt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Message in je chat zou ook niet verkeerd zijn
Nee we hebben het over de goblin van de puzzle ring.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt de player x engages treasure goblin zoals nu gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |