Wat een pracht bol!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
28 weken 5 dagen!
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oke...camouflage bol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een leuk shirt trouwens!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Jeutje! Wat heb jij al een mooie grote bol! Zit er wel maar 1 baby in?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef geppie het volgende:
Enf wat plooi je goed en snel terug!
Kwak; dat wordt ook al een goeie babybump.
GM, we gaan lekker!![]()
Sunshine wat een leuke foto van een mooie bol én tof jurkje!
Mijn bijdrage deze week bij 29wkn2dgn mét als bonus een kiekje van mij en pasgeboren kind 1.0 bijna 6 jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen van welquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jeutje! Wat heb jij al een mooie grote bol! Zit er wel maar 1 baby in?
Ja ik heb de bloemenstickers van mijnalbum.nl ontdektquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel
Fee wat een mooie vakantie-bikini-bol! En wat een fleurig gezicht
Dank jequote:
O dat denk ik wel! Na een eerste kindje is dat vaak niet zo'n probleem, vooral als je zo strak bent begonnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:18 schreef Lingue het volgende:
Thnx. Jij hebt ook een mooi bolletje!
Ik hoop dat ik die strakke buik ooit weer terug ga krijgen.
Ja dat kan nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Fee, mooi slankie! Doe die schouders eens wat rechter, dan straal je nog meer
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:31 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja dat kan niet, ik heb gewoon een slechte houding
. Nouja, het kan natuurlijk wel, maar dan moet ik er elke seconde van de dag aan denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |