abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:39:28 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139899232
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Diep in uw hart weet je het, TS. O+
Zo diep hoef je toch niet te gaan
pi_139899237
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zo diep hoef je toch niet te gaan
Precies!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139899249
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:38 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou er laat zich dan weinig te raden over, als ik jou was zou ik een afspraak maken met juridisch loket, kun je gewoon eens rustig informeren wat er dan allemaal op je af komt, dat is nog geen keus maken, maar stukje voorbereiding voor wat misschien komen gaat als jij er klaar voor bent
goed idee
pi_139899325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als je ongetrouwd zou zijn en geen kinderen zou hebben dan: Ja het is evident.

Maar nu ligt het natuurlijk wel wat gecompliceerder, het is niet puur en alleen voor en tegens afstrepen, maar een beslissing die meer levens gaan beïnvloeden.
Ik begrijp uw standpunt hoor, maar sorry het is meer dan evident, zéker als u rekent houdt met zijn gedrag.
pi_139899349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:40 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

goed idee
Gewoon informeren, is niets mis mee, hun zijn onpartijdig en kun je beetje voorbereiden, vaak is zo dat je het zelf heel dramatisch ziet, hun leggen alles overzichtelijk op een rijtje en kun je rustig nadenken, echt voor je kinderen maakt het weinig uit, ik ben ook een van gescheiden ouders en zeg wel eens tegen mijn moeder, dit had je jaren eerder moeten doen, ik heb 12 jaar onder de spanning tussen mijn ouders geleefd, dat is niet leuk.
pi_139899422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:43 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Gewoon informeren, is niets mis mee, hun zijn onpartijdig en kun je beetje voorbereiden, vaak is zo dat je het zelf heel dramatisch ziet, hun leggen alles overzichtelijk op een rijtje en kun je rustig nadenken, echt voor je kinderen maakt het weinig uit, ik ben ook een van gescheiden ouders en zeg wel eens tegen mijn moeder, dit had je jaren eerder moeten doen, ik heb 12 jaar onder de spanning tussen mijn ouders geleefd, dat is niet leuk.
Eens en een zeer goede plan voor TS.

Informeren (juridisch) kan nooit kwaad en dan weet ze inderdaad al wat kan en niet kan moest ze een beslissing nemen. Soms is het minder ingewikkeld dan men denkt. Natuurlijk zal het emotioneel zwaar zijn voor TS, maar alle verdriet vergaat en is beter dan in een "schijnhuwelijk" te leven waarin kinderen afzien in naam van "voor de kinderen blijven we samen".
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:47:40 #132
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899472
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik begrijp uw standpunt hoor, maar sorry het is meer dan evident, zéker als u rekent houdt met zijn gedrag.
Tjah zijn gedrag. Wat weten we eigenlijk van deze man? Misschien is het wel een ingetogen gozer, die totaal niet romantisch is aangelegd, al sinds het begin een beetje een lompe hork. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij nu serenades met bijbehorende ukelele aan TS uitdeelt.

Hij is vreemdgegaan, doe nu behoorlijk passief (dat is al met al al verwerpelijk). Maar meer weten we niet. Misschien is hij wel een uitstekende vader en bezorgt hij TS gewoon een gelukkig (financieel) goed leven? Waarom dan over een nacht ijs even beslissen dat hij op moet fucken?

Misschien is TS wel een matras in bed? Zoveel redenen. Het lijkt me raadzamer deze eerst eens uitvoerig te bespreken. Hij heeft in ieder geval het contact verbroken met zijn minnares, dat is ook wat waard lijkt me.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:49:31 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139899533
Kan je anders niet gewoon even bij familie/vrienden gaan zitten voor een bepaalde tijd (weekje/twee weken/langer) om te kijken wat er gebeurd binnen de relatie? Wie weet heeft hij dat nodig om je daadwerkelijk te missen en te weten wat er bijna verneukt is?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_139899567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah zijn gedrag. Wat weten we eigenlijk van deze man? Misschien is het wel een ingetogen gozer, die totaal niet romantisch is aangelegd, al sinds het begin een beetje een lompe hork. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij nu serenades met bijbehorende ukelele aan TS uitdeelt.

Hij is vreemdgegaan, doe nu behoorlijk passief (dat is al met al al verwerpelijk). Maar meer weten we niet. Misschien is hij wel een uitstekende vader en bezorgt hij TS gewoon een gelukkig (financieel) goed leven? Waarom dan over een nacht ijs even beslissen dat hij op moet fucken?

Misschien is TS wel een matras in bed? Zoveel redenen. Het lijkt me raadzamer deze eerst eens uitvoerig te bespreken. Hij heeft in ieder geval het contact verbroken met zijn minnares, dat is ook wat waard lijkt me.
Mmmm het resultaat blijft hetzelfde: hij heeft haar bedrogen, is bedrapt en hij geeft geen enkel teken van spijt. Hij wil zelfs niet vechten voor haar.
pi_139899581
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Eens en een zeer goede plan voor TS.

Informeren (juridisch) kan nooit kwaad en dan weet ze inderdaad al wat kan en niet kan moest ze een beslissing nemen. Soms is het minder ingewikkeld dan men denkt. Natuurlijk zal het emotioneel zwaar zijn voor TS, maar alle verdriet vergaat en is beter dan in een "schijnhuwelijk" te leven waarin kinderen afzien in naam van "voor de kinderen blijven we samen".
Dat is ook zeker niet wat ik wil, ik wou dat voor mij koos (gelijk nadat het uitkwam) en niet bij elkaar blijven voor de kinderen.
Naar de kinderen toe voel ik me zeker wel verplicht om de relatie een kans te geven zodat ik ze recht in de ogen kan aankijken en zeggen dat papa en mama het geprobeerd hebben maar dat we niet bij elkaar horen. Dan kan je alles ook beter afwikkelen lijkt mij. Als het toen gelijk was afgekapt, was het de hel geworden, voor iedereen. Niet dat het nu veel beter is maar ik word me er wel steeds meer van bewust dat hij niets voor mij over heeft en dat ik me er op moet voorbereiden dat het over een paar weken/maanden voorbij is. Afstand nemen, goed laten inlichten en zeggen dat ik het kan, dat is wat ik nu moet doen. De hoop dat er nog iets gaat gebeuren wordt met de dag minder, al blijf ik nu nog wel hopen.
pi_139899646
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef jogy het volgende:
Kan je anders niet gewoon even bij familie/vrienden gaan zitten voor een bepaalde tijd (weekje/twee weken/langer) om te kijken wat er gebeurd binnen de relatie? Wie weet heeft hij dat nodig om je daadwerkelijk te missen en te weten wat er bijna verneukt is?
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef jogy het volgende:
Dat is nu waar ik ook aan denk, beter misschien voor beide partijen om er eens goed over na te denken. Nu blijft de spanning onderling maar sudderen maar er gebeurt niets.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:53:12 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899650
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Mmmm het resultaat blijft hetzelfde: hij heeft haar bedrogen, is bedrapt en hij geeft geen enkel teken van spijt. Hij wil zelfs niet vechten voor haar.
Dat klopt, en dat is een goede reden om het na een periode af te kappen. Maar ik zeg puur dat het niet slim is om ondoordacht te zeggen dat hij weg moet gaan. Er is meer dan de ontrouw, hij is ook een mens.

Misschien heeft hij wel spijt en schaamt hij zich kapot. Hij lijkt me (uit de teksten van TS) nou niet echt een spraakzaam type.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139899664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Helaas ga ik hier niet veel over vertellen ivm privacy, hoe graag ik het ook zou willen vertellen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 mei 2014 @ 11:54:11 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_139899681
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef stacy_lace het volgende:
. Ik zie totaal geen vechtlust bij hem
Als hij dat wel had, was hij sowieso al niet vreemdgegaan.
pi_139899688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:51 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Dat is ook zeker niet wat ik wil, ik wou dat voor mij koos (gelijk nadat het uitkwam) en niet bij elkaar blijven voor de kinderen.
Naar de kinderen toe voel ik me zeker wel verplicht om de relatie een kans te geven zodat ik ze recht in de ogen kan aankijken en zeggen dat papa en mama het geprobeerd hebben maar dat we niet bij elkaar horen. Dan kan je alles ook beter afwikkelen lijkt mij. Als het toen gelijk was afgekapt, was het de hel geworden, voor iedereen. Niet dat het nu veel beter is maar ik word me er wel steeds meer van bewust dat hij niets voor mij over heeft en dat ik me er op moet voorbereiden dat het over een paar weken/maanden voorbij is. Afstand nemen, goed laten inlichten en zeggen dat ik het kan, dat is wat ik nu moet doen. De hoop dat er nog iets gaat gebeuren wordt met de dag minder, al blijf ik nu nog wel hopen.
Dat is emotioneel echt niet leuk voor u, maar ik vind dat erg goed dat u nu afstand neemt en u inlichten enzo.
pi_139899697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Helaas ga ik hier niet veel over vertellen ivm privacy, hoe graag ik het ook zou willen vertellen.
Hij zit ook op dit forum ofzo?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:55:31 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899719
quote:

[..]

Dat begrijp ik. Was puur even aangeven dat er meerdere factoren zijn die meespelen (ook voor jou). Als hij verder een prima gozer is en jou gelukkig maakt, dan is het al een heel ander verhaal dan wanneer hij je altijd kut behandelt enzo.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:55:37 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139899723
quote:

[..]

[..]

Dat is nu waar ik ook aan denk, beter misschien voor beide partijen om er eens goed over na te denken. Nu blijft de spanning onderling maar sudderen maar er gebeurt niets.
Ik denk dat het één van de weinige niet kansloze dingen is wat je kan proberen. Het risico is dat hij je niet mist maar dan is er ook duidelijkheid. Misschien een weekje of twee waarvan één met en één zonder kinderen of zo? Verzin wat leuks.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_139899742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat klopt, en dat is een goede reden om het na een periode af te kappen. Maar ik zeg puur dat het niet slim is om ondoordacht te zeggen dat hij weg moet gaan. Er is meer dan de ontrouw, hij is ook een mens.

Misschien heeft hij wel spijt en schaamt hij zich kapot. Hij lijkt me (uit de teksten van TS) nou niet echt een spraakzaam type.
En dat is nou wat ik wil dat hij gewoon uit zichzelf zegt ipv dat ik erover moet beginnen. En dat heb ik hem ook gezegd: ik verwacht geen serenades, ik wil gewoon dat hij zegt wat hij denkt, vanuit zichzelf.
pi_139899774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

En dat is nou wat ik wil dat hij gewoon uit zichzelf zegt ipv dat ik erover moet beginnen. En dat heb ik hem ook gezegd: ik verwacht geen serenades, ik wil gewoon dat hij zegt wat hij denkt, vanuit zichzelf.
Ja schatje, maar dat doet hij niet. Hij had het al een tijdje moeten doen. Hij is al wat laat . :O
pi_139899816
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee maar ik weet niet wie allemaal wel ;)
pi_139899841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Was puur even aangeven dat er meerdere factoren zijn die meespelen (ook voor jou). Als hij verder een prima gozer is en jou gelukkig maakt, dan is het al een heel ander verhaal dan wanneer hij je altijd kut behandelt enzo.
Dat eerste is zeker waar.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:58:52 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Nouja denk je in. Hij is verliefd op die vrouw dus denkt niet echt logisch na, waarschijnlijk mist hij haar en denkt hij aan haar. Dat zegt hij natuurlijk wel op (voor jou) weliswaar na vreemdgaan maar het is toch een offer.

Hij lijkt me een beetje een schijterd. Klopt dat?
pi_139899899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nouja denk je in. Hij is verliefd op die vrouw dus denkt niet echt logisch na, waarschijnlijk mist hij haar en denkt hij aan haar. Dat zegt hij natuurlijk wel op (voor jou) weliswaar na vreemdgaan maar het is toch een offer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Eigenlijk niet haha
pi_139899902
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar zelfs iemand die minder/niet spraakzaam is, gaat toch wel ZIJN manier vinden om spijt te uiten. Alle wegen leiden naar Rome. Maar zijn man kiest duidelijk niet voor een weg die leidt naar zijn vrouw en spijt. helaas...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')