Alsof dat volle zalen trekt..quote:
Bedankt voor de picsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:34 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Dafuq
Geboortedatum 01-01-1997
Relatie Nee
Seksualiteit Homo
Beroep Slapen
Waarom doe je je dan voor als een meisje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat doe ik alles op knappe mensen, sorry
Aan je username kon ik nog niet zien of je knap bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:40 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Waarom doe je je dan voor als een meisje?
Je bent vast iemand met psychische problemen die zich vrouwelijk voelt, zich als een meid op het internet plaatst en gewoon keihard gepenetreerd wilt worden in z'n endeldarm?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Aan je username kon ik nog niet zien of je knap bent.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:43 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Je bent vast iemand met psychische problemen die zich vrouwelijk voelt, zich als een meid op het internet plaatst en gewoon keihard gepenetreerd wilt worden in z'n endeldarm?
Als ik dit lees denk ik eerder dat jij niet helemaal 100% bentquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:43 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Je bent vast iemand met psychische problemen die zich vrouwelijk voelt, zich als een meid op het internet plaatst en gewoon keihard gepenetreerd wilt worden in je endeldarm?
Ja ze denken nu aan schizofrenie bij de GGDquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als ik dit lees denk ik eerder dat jij niet helemaal 100% bent
KLB / yvonne blijf van mijn topic af!
Dat merk ik ja, beter wordt je opgenomenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:45 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Ja ze denken nu aan schizofrenie bij de GGD
Ben ik al, maar dan begeleid wonenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat merk ik ja, beter wordt je opgenomen
Rechtse Geenstijl fanboyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:49 schreef SadPanda het volgende:
Wajong afschaffen, weg met parasieten als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |