''Schattingen lopen nog steeds uiteen, maar daarvan is ook het gemiddelde van 6 miljoen gekomen, niks magisch maar sommige dingen kwamen gewoon niet op papier, te veel werk zeg maar.
Maar dat heeft geen fluit met ontkenning te maken.''
Wil er niet teveel over kwijt sinds ik geen zin heb om de wet te overtreden en daarnaast is het een erg geladen onderwerp dus zal mijn woorden voorzichtig uitzoeken
Alles wat afwijkt van de officiele story staat gelijk aan ontkenning . Op het moment dat je iets on twijfel trekt wat niet overeenkomt met echte verhaal ben je in overtreding . Of het nu gaat om het aantal schlachoffers , de manier waarop ze zijn omgekomen, de omstandigheden waarin de gevangen leefden , het in twijfel trekken van bepaalde getuigenissen ITS ALL HOLOCOST DENAIL
Het doet er niet toe of er bewijs is die iets anders vertelt
Dat je erkent dat er vele doden , dat elke dode er een teveel is maar het aantal slachoffers afwijkt van die 6 mil YOU ARE A HOLOCOUST DENIER ( dus zelfs als je toegeeft dat er veel mensen zijn omgekomen ben je dus nog steeds in ontkenning , you dig ?

''verder staan er wat bij waar ik graag wat uitleg over zou willen zien want de benaming zegt me niks, of ik zie de conspiracy niet

- The spiritual realm
- CFR
- Counsil of 300
- Vatican ''
Counsil of foreign relations: daar waar het beleid word bepaald voor de president
Vatican : waar wil je beginnen ? in het verleden heden of toekomstplannen ?:P
Die andere twee kom ik later nog op terug
Enne Lavender : kan nog steeds niet qouten ....
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.