Beffen ben ik voor te vinden, maar baffen heb welwat beters te doen dan een rimjobquote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar als je niet baft
sta je het wel toe dat een vrouw jouw dan zuigt
ik praat ook alleen maar mee hierquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beffen ben ik voor te vinden, maar baffen
Neh... Is me te duur... snel zat zo.quote:
200?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Neh... Is me te duur... snel zat zo.
Volgend jaar terug naar UPC...
Nu ligt er iig Glasvezel in huis voor de toekomst.... Even mee gedaan om het minimum aantal abbo's te halen zodat ze het aan gingen leggen...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
had je niet weg moeten gaan
ik zit er nog
netjes hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nu ligt er iig Glasvezel in huis voor de toekomst.... Even mee gedaan om het minimum aantal abbo's te halen zodat ze het aan gingen leggen...
En even wat gratis Switches e.d. gescoord van KPN
5g komt eraan zei ik netquote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nu ligt er iig Glasvezel in huis voor de toekomst.... Even mee gedaan om het minimum aantal abbo's te halen zodat ze het aan gingen leggen...
En even wat gratis Switches e.d. gescoord van KPN
Gewoon weer 50 of misschien 120quote:
Wees er blij mee.... Ik betaal die rekening niet...quote:
maar je bent wel chocofanquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik praat ook alleen maar mee hier
ik ben ook van het beestje bij zijn naam noemen
maar snap ook dat dat voor sommige mensen best shockerend kan zijn
Enige reden dat ik daar vroeger heen ging, was omdat ze open waren totdat de eerste ochtendtrein vertrok.quote:
Het is niet voor niets ChocoFanquote:Op maandag 12 mei 2014 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Beffen ben ik voor te vinden, maar baffen heb welwat beters te doen dan een rimjob
wordt gratis in Nederlandquote:Op maandag 12 mei 2014 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wees er blij mee.... Ik betaal die rekening niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |