SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
EA staat sinds kort jaren ook voor Electronic Aids.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Knap dat de zoekfunctie zelfs faalt zonder webapp
Denk het ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
32 miljoen pond valt nog mee. Ik denk wel dat hij de volgende flop gaat worden daar
En over 3 jaar is hij alweer over zijn top heen. Als het niet eerder is.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
32 miljoen pond valt nog mee. Ik denk wel dat hij de volgende flop gaat worden daar
Chelsea is gewoon een kutclub met hun kk lelijke voetbal.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, Zlatan zit nu ook op zijn topquote:Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En over 3 jaar is hij alweer over zijn top heen. Als het niet eerder is.
Jap, zal me verrassen als hij er wat van gaat bakken. Had gehoopt dat hij niet kwam maar helaas.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En als hij ze naar een BPL titel schiet heeft hij die 32 miljoen alweer opgeleverdquote:Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En over 3 jaar is hij alweer over zijn top heen. Als het niet eerder is.
Maar hij is een Braziliaan. Ondanks dat nieuwe vlaggetje achter zijn naam.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, Zlatan zit nu ook op zijn top
ja, lees maar ff terugquote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Freire het volgende:
![]()
Terug na een weekje London, heb ik nog wat boeiends gemist?
grgr
Uhm... nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Freire het volgende:
![]()
Terug na een weekje London, heb ik nog wat boeiends gemist?
grgr
Maar dan heb je het wel even over Zlatan he.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, Zlatan zit nu ook op zijn top
Doet ie goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Vandermar post op EA forum dat dit zijn team is. En dan met een bronze bench
[ afbeelding ]
Narsingh doet het hier ook veel beter dan verwacht jaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
5-0 gewonnen, 5x TOTS FinnyNarsingh is ook een koning
Wat kan die Finn nou eigenlijk?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
5-0 gewonnen, 5x TOTS FinnyNarsingh is ook een koning
finishen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |