SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
EA staat sinds kort jaren ook voor Electronic Aids.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Knap dat de zoekfunctie zelfs faalt zonder webapp
Denk het ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
32 miljoen pond valt nog mee. Ik denk wel dat hij de volgende flop gaat worden daar
En over 3 jaar is hij alweer over zijn top heen. Als het niet eerder is.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
32 miljoen pond valt nog mee. Ik denk wel dat hij de volgende flop gaat worden daar
Chelsea is gewoon een kutclub met hun kk lelijke voetbal.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, Zlatan zit nu ook op zijn topquote:Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En over 3 jaar is hij alweer over zijn top heen. Als het niet eerder is.
Jap, zal me verrassen als hij er wat van gaat bakken. Had gehoopt dat hij niet kwam maar helaas.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En als hij ze naar een BPL titel schiet heeft hij die 32 miljoen alweer opgeleverdquote:Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En over 3 jaar is hij alweer over zijn top heen. Als het niet eerder is.
Maar hij is een Braziliaan. Ondanks dat nieuwe vlaggetje achter zijn naam.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, Zlatan zit nu ook op zijn top
ja, lees maar ff terugquote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Freire het volgende:
![]()
Terug na een weekje London, heb ik nog wat boeiends gemist?
grgr
Uhm... nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Freire het volgende:
![]()
Terug na een weekje London, heb ik nog wat boeiends gemist?
grgr
Maar dan heb je het wel even over Zlatan he.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, Zlatan zit nu ook op zijn top
Doet ie goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Vandermar post op EA forum dat dit zijn team is. En dan met een bronze bench
[ afbeelding ]
Narsingh doet het hier ook veel beter dan verwacht jaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
5-0 gewonnen, 5x TOTS FinnyNarsingh is ook een koning
Wat kan die Finn nou eigenlijk?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
5-0 gewonnen, 5x TOTS FinnyNarsingh is ook een koning
finishen.quote:
quote:
Ingame? Tis niet echt een complete spits, wantquote:
Uh, 7 dus:quote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ingame? Tis niet echt een complete spits, want
- 2* skills
- niet groot
- niet sterk
- niet snel
Maar wel goede balcontrole imho (tov irl) en een poacher. Sample is ook pas 4-5 wedstrijden ofzo hoor maar het valt me alles mee... Had eigenlijk verwacht dat het pure bagger zou zijn.
rijstquote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
Hebben mensen hier Heung-min Son gebruikt? Ik wil een team met Reus maken, maar die gaat volgens mij weer een stuk of 10k verlies opleveren als de Bundesliga TOTS uit packs gaat...
Dit is dus een tijdelijke oplossing.
Depay, maar die is zeker te mainstream voor jequote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uh, 7 dus:
[ afbeelding ]
Atsu is trouwens baggerslecht, snel een vervanger zoeken
Pappa.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uh, 7 dus:
[ afbeelding ]
Atsu is trouwens baggerslecht, snel een vervanger zoeken
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Depay, maar die is zeker te mainstream voor je
Kan je Corona of Jantscher niet inbouwen toevallig? Weet niet meer wat je team precies was.
Die vind ik stomquote:
Maar kijk z'n shot power en curve.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beperkt budget dus, en moet nog andere spelers vervangenMaar was wel van plan op den duur Den Paai te halen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar die laatste is echt aids op een stokje (niet geheel verrassend) dus daar blijven wss alleen Luiz en Mikel van over.
[..]
Die vind ik stom
JPB dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beperkt budget dus, en moet nog andere spelers vervangenMaar was wel van plan op den duur Den Paai te halen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar die laatste is echt aids op een stokje (niet geheel verrassend) dus daar blijven wss alleen Luiz en Mikel van over.
[..]
Die vind ik stom
Nee ik vind het gewoon een mongool, dus ik wil zn kutkop niet in mn team zien steedsquote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar kijk z'n shot power en curve.
Alleen wel echt kutpace inderdaad...
Ik zou Elia toch kosten wat het kost vermijden. Speel als eem blind paard johquote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Op verzoek van Rolls. En met de groetjes aan DS2
Dat geeft niet, zo speel ik ook. Maar moet voor Reus sparen, want ben blut geraakt door de blauwe kaartjes. Nog ongeveer 20K, 2 keer seasons spelen en dan is het team af. Dan wil ik waarschijnlijk weer iets andersquote:Op maandag 12 mei 2014 23:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik zou Elia toch kosten wat het kost vermijden. Speel als eem blind paard joh
En van Cuadrado niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:44 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast dit teampje gemaakt voor als woensdag Serie A Tots komt, van Pogba en Benatia alleen de NIF Gehaald.
domdomdomquote:
Nice! Toch jammer van die LB's in de Serie A. Ik vind Constant en Radu niet goed genoeg, zeker niet als ik net een pot heb gespeeld met Clichy of Alaba ofzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:44 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast dit teampje gemaakt voor als woensdag Serie A Tots komt, van Pogba en Benatia alleen de NIF Gehaald.
Ik vind Constant wel een prettige LB. Stoomt regelmatig stevig op en kan een knappe voorzet afleveren. Misschien voelt hij juist degelijker aan doordat hij wat groter en sterker is in vergelijking met spelers als Clichy.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:48 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nice! Toch jammer van die LB's in de Serie A. Ik vind Constant en Radu niet goed genoeg, zeker niet als ik net een pot heb gespeeld met Clichy of Alaba ofzo.
Niet slecht. Staat wel vaak op de goede plek en heeft een neusje voor de goal.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
Hebben mensen hier Heung-min Son gebruikt? Ik wil een team met Reus maken, maar die gaat volgens mij weer een stuk of 10k verlies opleveren als de Bundesliga TOTS uit packs gaat...
Dit is dus een tijdelijke oplossing.
Vast. Ik verwacht een sicke silver LB.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:08 schreef Maver24 het volgende:
Hoop eigenlijk op een LB TOTS uit de Serie A maar dat gaat niet gebeuren, alweer niet
Ik heb hem gekocht en ik moet zeggen dat hij heel positief verrast.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet slecht. Staat wel vaak op de goede plek en heeft een neusje voor de goal.
Omdat ze allemaal met een LB op LM spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:08 schreef Maver24 het volgende:
Hoop eigenlijk op een LB TOTS uit de Serie A maar dat gaat niet gebeuren, alweer niet
Behalve als zijn TOTS toch een RW wordt, dan valt het wel mee.quote:
Moggel.quote:
Kijk jij die ook? Ik weet nog dat er eerst lacherig om gedaan werd, maar ik vind het echt best een toffe serie. Misschien ook wel gewoon omdat je wel wat locaties herkent enzo, maar het verhaal is ook niet onaardigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Smeris, wat een bazenserie toch
[..]
Moggel.
Op Xbox gaat het heul goed met de prijzen![]()
Ja, kijk het altijd dinsdagochtendquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijk jij die ook? Ik weet nog dat er eerst lacherig om gedaan werd, maar ik vind het echt best een toffe serie. Misschien ook wel gewoon omdat je wel wat locaties herkent enzo, maar het verhaal is ook niet onaardig
En ik heb gisteravond mijn eerste paar al verkocht, 2-3k winst per stuk
Ik heb er ook iets meer, dus ik moet anticiperen hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, kijk het altijd dinsdagochtendIk hou normaal niet van politieseries, maar dit is echt op een toffe manier gemaakt. En idd, verhaallijn is misschien niet realistisch maar het is wel vermakelijk.
Ik verkoop nog niet, daar staan ze wat mij betreft nog niet hoog genoeg voor
Ik ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er ook iets meer, dus ik moet anticiperen he
Zit nu nog in packs, maar dat de pris stijgt is een mooi teken. Hoop zaterdag wel door mijn grootste lading heen te zijn
En in de tussentijd oog houden op mijn nieuwe projectquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ookBegin morgenmiddag denk ik
Dat kan ik helaas niet, aangezien alles hierin geinvesteerd zitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En in de tussentijd oog houden op mijn nieuwe project
Als het goed is komt er morgenmiddag cash vrijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet, aangezien alles hierin geinvesteerd zit
Over Smeris btw, die moeder blijft wel heel rustig terwijl haar dochter ontvoerd isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het goed is komt er morgenmiddag cash vrij
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over Smeris btw, die moeder blijft wel heel rustig terwijl haar dochter ontvoerd is
Ga je nog ergens heen?quote:
Gemist. Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Powlitie was gisteren om de hoek bij mijn pa
Ja idd, zo kutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gemist. Wat gebeurde er?
Maandagavond zit de programmering vol met aardige programma's terwijl er op dinsdag en woensdag geen ruk op tv is
En nu ga je ook nog vertellen dat ze Roy te pakken hadden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd, zo kut![]()
Die verhuiswagen waar ze zo'n net in laten zakken als er iemand in springt staat bij de AH waar ik altijd boodschappen doe als ik daar langs ga
Als Roy Achmed had geheten welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu ga je ook nog vertellen dat ze Roy te pakken hadden?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beestje vannacht niet kunnen verkopen.
Nee, m'n ouders gaan weg,dus ik bewaakt het fort. Met appelflappen en eenhoorns.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja
[..]
Ga je nog ergens heen?
Mazzelaarquote:
Mooi team, alleen nog niet veel met IF Balo gespeeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.easports.com/f(...)Id=fV6wAGKOnK76E:ps3
gr gr
Hij is ook niet zo goed he..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Altijd maar zo hoog opdoen over SIF Adebayor, die gast heeft maar 50 goals gemaakt in 100 wedstrijden
Kan zijn, toch is hij goedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Altijd maar zo hoog opdoen over SIF Adebayor, die gast heeft maar 50 goals gemaakt in 100 wedstrijden
Ik heb IF Balo een keer tussentijds verkocht, kort voor de crash. En daarna weer goedkoper gekocht. Morgen inderdaad even prijzen in de gaten houden jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi team, alleen nog niet veel met IF Balo gespeeld?
Die zou ik overigens wel verkopen van de week, samen met TOTS De Rossi en Di Natale, om volgende week weer terug te kopen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dan ligt het aan Potsquote:
Dat staat buiten kijfquote:
Nou voorruit, ik zal het je vergevenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf
Al is het wel een beetje tendentieus om zo af te ronden
Gespeelde wedstrijden: 96. Gemaakte goals: 54. Tel daarbij op dat ik juist met dit team veel seasons speel, en dat ik in een paar weken tijd ontzettend veel disconnects heb gehad...dat plaatst eea wel in een iets ander perspectief
*vooruitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou voorruit, ik zal het je vergeven
Nee ik noem je een voorruitquote:
Dan ben jij gewoon goedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja ik speel echt altijd seasonsEn in een 2 spitsensysteem lopen mijn spitsen nu 0.8 op 1 allebei, en in een enkel spitsensysteem loopt Cavani 50 op 40, maar daar zitten ook zeker 8 disconnects bij, en dan neem ik de ragequits niet mee
Nee k speel gewoon anders. Bij mij gaat het zo hard qua goals, zowel voor als tegen. Als je minder tegen krijgt hoef je ook minder te scorenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon goed
En op Xbox ligt het niveau natuurlijk beduidend lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |