quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Wil je een andere UI uitkiezen aub.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Tyrion Lannister. Drakin, jij kijkt toch wel Game of Thrones?
[..]
dat was zeker een Emmy momentje ja!
Why?quote:
Hoe moet ik dan verder fokken?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef DragonFodder het volgende:
Maar ik heb net een heel spaceball thema gaande!
Major Assholequote:
Ah oke...quote:
Arlington Road is goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah oke...
Kan iemand een goede thriller aanraden?
Perfect Bluequote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah oke...
Kan iemand een goede thriller aanraden?
(films als Shutter Island, Se7en, Heat...)
Memento, Insomnia al gezien? Zijn beiden ook erg de moeite waard.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:09 schreef Robby87 het volgende:
Thanks guys,
Arlington Road klinkt wel interessant... Zodiac vond ik ook erg tof Dragon... dat grimmige en rauwe, daar hou ik wel van.
Jep, sowieso Al Pacinoquote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Memento, Insomnia al gezien? Zijn beiden ook erg de moeite waard.
Vermijd Righteous Kill maar trouwens, zonde van het talent van de Niro en Pacino.quote:
Ja, uitstekende film, voornamelijk hoe het is gefilmd... echt om je vingers bij af te likken, en de muziek natuurlijk. Die kerel heeft o.a. ook American Beauty geschoten en is helaas dood. Grootheid in de filmwereld.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en nu ik eraan denk: Road to Perdition!
Sasquatsch Hunters.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Gister de 1999e film gezien, nou moet die 2000e ook wel een geweldige film worden, maar welke zal dat worden?
Neequote:
Schulze gets the bluesquote:Op maandag 12 mei 2014 23:22 schreef drakin het volgende:
Gister de 1999e film gezien, nou moet die 2000e ook wel een geweldige film worden, maar welke zal dat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |