Dit dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk de gedeelde leiding te pakken
Oh ik zie nu inderdaad dat als een van je topscorers scoort je ook punten krijgt!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Uitslag goed hebben en Neymar als topscoorder hebben.
Ja beetje loze puntentelling daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh ik zie nu inderdaad dat als een van je topscorers scoort je ook punten krijgt!
Wat wil je aanpassen dan? Je voorspelling van gister?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef JDx het volgende:
Kansloze kutsite zeg, kan er al niet op komen sinds weet ik hoe lang, kan niks aanpassen of wat ook.
Ik heb nog lang niet alles ingevuld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef byah het volgende:
[..]
Wat wil je aanpassen dan? Je voorspelling van gister?
vreemd dat de doelpuntenmaker zoveel punten krijgt. Stel je had de uitslag helemaal fout, dan had diegene die neymar had toch meer punten.quote:
Je moet naar beneden scrollen en dan op een pijltje naar rechts klikken. Allemaal heel duidelijk inderdaad....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel onoverzichtelijk die site, hoe kom ik in godsnaam bij de FOK! poule?
Volgens mij is er gewoon iets fout hoor, ze zetten mij ook op 0 punten terwijl ik er 45 heb en er is nergens een link te zien naar de FOK! poule.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet naar beneden scrollen en dan op een pijltje naar rechts klikken. Allemaal heel duidelijk inderdaad....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |