quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
ach gossie arme babu en joezi, zijn de meeste dames nu iedere keer bezet
nouveau? heureux!quote:
Bullshit....quote:
kan je lezen...?quote:
maar echte onbekende arthouse vind je weer niet in nieuwsgroepenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bullshit....
Geen enkele serie van 4 jaar oud ga jij net zo snel via torrents binnentrekken als met usenet
Domweg te weinig uploaders met zulk oud materiaal.
wie wil daar nou naar kijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar echte onbekende arthouse vind je weer niet in nieuwsgroepenOf waarmee zoek jij dan?
Daar moet een logootje voor komenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
ach gossie arme babu en joezi, zijn de meeste dames nu iedere keer bezet
Niet voor 5 Euro toch? Anders doe mij ff de naam van die provider!quote:
dat is wel een goed idee jaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar moet een logootje voor komenkruisje bij je naam ofzo
Lees ff door en reageer op mijn post, slome.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet voor 5 Euro toch? Anders doe mij ff de naam van die provider!
Echte onbekende arthouse kun je voor 3 euro uit de budgetbakken vissen, tenzij je een purist bent die alles in Blu-Ray formaat wilt hebben, al zijn de cameratechineken zo verouderd dat deze kwaliteit geen enkele toegevoegde waarde heeft tov de DVD versie.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar echte onbekende arthouse vind je weer niet in nieuwsgroepenOf waarmee zoek jij dan?
Ik werk met Media browser...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
XBMC erop pleuren en alles kijken vanaf de server op zolder. Hoesjes erbij, alles geordend, Houdt bij wat je al gekeken hebt en van welke series je nieuwe afleveringen hebt (wij kijken nogal veel series).
BRO FIGHT !!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
hoe noemen we het eigenlijk als de heren hier ruzie maken
dames bitchfight en de heren .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |