quote:Capaciteit
Opslagcapaciteit 1TB
Interface
Hardeschijf bus (intern) SATA-300
Afmetingen
Behuizing bay intern 3.5"
Technische Specificaties
Rotatiesnelheid 5.400
Drive cache 32MB
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
120 incl voor de Popcorn & de HDD geboden.
Delfgauwquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Waar eventueel op de halen? Voorzichtig bod van 25 euro.
Helemaal prima. Ik lees het wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DelfgauwMaar hij is in principe gereserveerd tezamen met de Popcorn Hour voor GodsSon.
30 euro inc. Die popcorn hoef ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als hij los weggaat wil ik er wel iets meer voor, of een package deal met de mediaspeler bv.
Moet ik even kijken of het brievenbuspost past. Overigens per DM eenzelfde bod ontvangen met ophalen, maar jij was eerder. Welke regio kom je vandaan / werk je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
30 euro inc. Die popcorn hoef ik niet.
Nou het is gewoon een mooi ding voor een goede prijs, dan verdien je intresse!quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Thanks voor de interesse sowieso, ik hou het topic up to date
Eventueel kan ik het wel ophalen als het niet te ver af is. Een harddisk alleen in een bubbeltjesenvelop versturen lijkt me ook geen strak plan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of het brievenbuspost past.
Brabant, details doen we eventueel wel via pm.quote:Overigens per DM eenzelfde bod ontvangen met ophalen, maar jij was eerder. Welke regio kom je vandaan / werk je?
Hoiquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet ik even kijken of het brievenbuspost past. Overigens per DM eenzelfde bod ontvangen met ophalen, maar jij was eerder. Welke regio kom je vandaan / werk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |