De server was het idee van SadPanda, dus nee geen bier. Wel thee uiteraardquote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik mis de http:// en natuurlijk nog wel meer.
Maar goed. Leuk, zo'n server, maar kan hij ook bier tappen?
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
De server was het idee van SadPanda, dus nee geen bier. Wel thee uiteraard
Dan laat ik dit theekransje maar voor wat het is.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
De server was het idee van SadPanda, dus nee geen bier. Wel thee uiteraard
Good nachtevingquote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan laat ik dit theekransje maar voor wat het is.
Oppassen dat je de mond niet brand aan die hete shizzle.
Teveel nutteloos gedoe op whatsapp, in tegenstelling tot FOK!quote:
Ik ben dan ook uitermate liefquote:
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 12 mei 2014 22:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben dan ook uitermate lief![]()
Vorige keer moest ik pissen in de avond. Dus ik loop zo terug van de wc naar mijn zolderkamer, hoor ik iemand zeggen ''*** is echt heul lief he''. Ik doe dus heul snel mijn deur open en zie duidelijk mijn teddy bewegen, moet 'ie weer doen alsof 'ie niet leeftTrek ik een wenkbrauw op en moest Teddy V2.0 lachen, ik had ze dus door en wist nu zeker dat ik lief ben. Verder niks gezegd van 't feit dat ze zich voordoen als dood maar oke.
Heb je echt nog een teddy?quote:
Ja, ergens goed opgeborgen. Die lafaard wilden me maar niet vertellen dat ze levenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
[..]
Heb je echt nog een teddy?![]()
Ik had eerst nog een knuffel ijsbeertje naast me liggenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, ergens goed opgeborgen. Die lafaard wilden me maar niet vertellen dat ze levenZe verdienen het niet om tegen mijn borst te liggen
Je mag mijne hebben, misschien kun je ze nog temmen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik had eerst nog een knuffel ijsbeertje naast me liggenmaar toen had de poes hem kapot gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |