Dat is TT. Bovendien is dit topic niet bedoelt voor luie mensen, door een rotte appel word ik ook een rotte appel, en ik moet zo gaan leren dus da's niet handig.quote:
Zwaar leven.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat is TT. Bovendien is dit topic niet bedoelt voor luie mensen, door een rotte appel word ik ook een rotte appel, en ik moet zo gaan leren dus da's niet handig.
Reap? Met "mijn" "pappie" heb ik al mijn hele leven (zover dat veel isquote:
Moet je maar niet zo'n TT posten.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Reap? Met "mijn" "pappie" heb ik al mijn hele leven (zover dat veel is) geen contact. Bitte dat te onthouden voor de volgende keer dat je dezelfde reactie wil plaatsen
Dit klinkt als : als je niet dat had gedaan, zou ik ook niet deze opmerking gemaakt hebben.quote:
Nee hoor ze zijn best goed. Ik heb nog nooit een topic geopendquote:Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat ik altijd flut topics open
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee hoor ze zijn best goed. Ik heb nog nooit een topic geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
oneindig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anti-Turkije
Ja, net als een foto van jouquote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
Staat in je favorieten zeker, dat plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, net als een foto van jou
Ik wilde gelijk al reageren met : dat kan niet, die foto heb ik al van internet gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liegebeest.
Misschien heb ik hem wel opgeslagen en vervolgens de foto met chrome geopendquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik wilde gelijk al reageren met : dat kan niet, die foto heb ik al van internet gehaaldLiegebeest.
Dan heb je niks aan een link, geeft alleen de plaats van de foto aan op je pcquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Misschien heb ik hem wel opgeslagen en vervolgens de foto met chrome geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan heb je niks aan een link, geeft alleen de plaats van de foto aan op je pcJe kan gewoon een opgeslagen foto met chrome openen en vervolgens opslaan in de favorietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je kan gewoon een opgeslagen foto met chrome openen en vervolgens opslaan in de favorietenJa, maar de link die je dan ziet is de plaats waar de foto op je pc staat; C:/blabla/bla. Als je die link hier deelt heb ik er niks aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar dat zei ik dan ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, maar de link die je dan ziet is de plaats waar de foto op je pc staat; C:/blabla/bla. Als je die link hier deelt heb ik er niks aan.
Jouw manier van een ''discussie'' voeren is ontkennen dat je iets zei waar ik een tegenargument op verzin.quote:
SHIT! LATUUR!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef darkmond het volgende:
Nu aan het werk, morgen een Duits toets die ik nog helemaal moet leren
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jouw manier van een ''discussie'' voeren is ontkennen dat je iets zei waar ik een tegenargument op verzin.Bravo heur xD
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Misschien heb ik hem wel opgeslagen en vervolgens de foto met chrome geopend
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan heb je niks aan een link, geeft alleen de plaats van de foto aan op je pcOftewel jij begon over een link waaraan je niks zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anti-Turkije
Oke, mijn schuldquote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel jij begon over een link waaraan je niks zou hebben.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Duits hoef je niet meer te leren, je bent het al.
Waarom wil je dat zijn dan ... wat is er mis met de middenmoot.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Klik even hier onderaan op ja, wordt erg gewaardeerd. Dank.
Ja al mijn taalfouten zijn expresss, eigenlijk ben ik perfect.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
En die punt en ''express'' ook? We lijken meer op elkaar dan we dachten![]()
Je hebt gewoon op soms gekliktquote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zijn dan ... wat is er mis met de middenmoot.
*Perfektquote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja al mijn taalfouten zijn expresss, eigenlijk ben ik perfect.
Wanneer je op één van die linkjes klikt wordt er automatisch een kopie verstuurd naar mijn server van wat er op jouw clipboard staat, het leek erop dat dit de link was : xhamster.com/video/24fs-hard-anaalquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is perfect hoor:
https://nl.wiktionary.org/wiki/perfect
Ik mis de http:// en natuurlijk nog wel meer.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wanneer je op één van die linkjes klikt wordt er automatisch een kopie verstuurd naar mijn server van wat er op jouw clipboard staat, het leek erop dat dit de link was : xhamster.com/video/24fs-hard-anaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |