Ik heb hem in 320kbpsquote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef robuust89 het volgende:
Hoe kom ik aan Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight in 320 kbps? Hardstyle.com gaat maar tot 192
Jup, zal wel vet worden gok ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:32 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Zaterdag dreamfields! Hoor ik donkey rollers live voor het eerst
https://soundcloud.com/da(...)bassface-1st-versionquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Uhhh waarom is nergens Outbreak - Show me your bassface te vindenen waarom staan er nog geen livesetjes van Intents online
Haha zullen mensen in dit topic vast over bashen. Maar veel plezier, maar dat zal vast wel lukkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef slangpie het volgende:
Vette plaat wel..
Morgen eerste x xtc voor mij trouwens
Mag van mij, ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:00 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Haha zullen mensen in dit topic vast over bashen. Maar veel plezier, maar dat zal vast wel lukken
Ze waren vet!! Ook nog vitrivius gehoord.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:32 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Zaterdag dreamfields! Hoor ik donkey rollers live voor het eerst
Payne was idd hardquote:Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ze waren vet!! Ook nog vitrivius gehoord.
Man van de dag was voor mij Jason Payne, voor het eerst gehoord en meteen verkocht. Hij draaide 2 setjes een om 12 uur en de ander om 2 maar harder werd het de rest van de dag niet meer :p
Haha geen hardcore gewend dus? Supreme team viel me juist mee, ben niet echt van de mainstream maar ze hadden wel wat lekkere nummers.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:23 schreef slangpie het volgende:
[..]
Payne was idd hard
Ben blij dat the Supreme Team maar een uurtje was... Ging ook wel ff gek daar
Comfort Safari, checkquote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Wie gaat er nog meer weekend defqon?
Ik had de knollen op, ik kon niet meer na een half uurtjequote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Haha geen hardcore gewend dus? Supreme team viel me juist mee, ben niet echt van de mainstream maar ze hadden wel wat lekkere nummers.
je had wát?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:59 schreef slangpie het volgende:
[..]
Ik had de knollen op, ik kon niet meer na een half uurtje
Ik ga de zaterdagquote:Op maandag 23 juni 2014 17:01 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Haha geen hardcore gewend dus? Supreme team viel me juist mee, ben niet echt van de mainstream maar ze hadden wel wat lekkere nummers.
Als je 'm besteld kan je meestal een andere kwaliteit selecteren?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef robuust89 het volgende:
Hoe kom ik aan Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight in 320 kbps? Hardstyle.com gaat maar tot 192
Ik ben reeds voorzien, danku!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Als je 'm besteld kan je meestal een andere kwaliteit selecteren?
dat gezang vanaf iets voor een minuut ken ik van Mauro Picotto, maar dat is geen hardstylequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef -tape- het volgende:
Vraagje;
Iemand enig idee hoet het nummer heet wat op 1min-ish begint?
Zenith VS. Mauro Picotto - I'm Your Proximus DJ (Zatox Bootleg)quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef -tape- het volgende:
Vraagje;
Iemand enig idee hoet het nummer heet wat op 1min-ish begint?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zenith VS. Mauro Picotto - I'm Your Proximus DJ (Zatox Bootleg)
Super jammer iddquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:57 schreef Massief het volgende:
Weekendje defqon is bijna daar! Jammer dat ze fkin tyfus weer afgeven (zoals elk jaar)Verpest een beetje mijn zin..
True thatquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ach ja, ook met wat minder weer gaan we gewoon lossss![]()
Dat was 'm toch?quote:
Als het maar niet net zo tekeer gaat als bij Qbase afgelopen jaar. Beetje regen vind ik niet erg, maar na de set van Zatox was ik tot op mn onderbroek doorweektquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ach ja, ook met wat minder weer gaan we gewoon lossss![]()
SPOILER: Stages DefqonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier alvast ouwe!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
x2
spullen zijn gepakt, over 1,5 uur die kant op
Klopt, slecht nummer. Ik vind alleen het eerste stukje leukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik hoor nu Bassface voor het eerst, maar vind het he-le-maal niks; wat een nodeloos gebeuk met dat raw gedoe
Hahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:37 schreef Sokz het volgende:
Jeezz ong jaar geen hardstyle geluisterd, alles ongeveer nieuw nu; herken niks.
Voetbal kijken at defqonmet een maat die ietsje te hard gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |