abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:30:57 #276
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142595815
Dobbey, een fijne vakantie gewenst :*

Klums mooi aan het broeden ;)

Voor alle andere dames: :* :* :*

Ik zit nog even in wachtstand tot mijn menstruatie doorbreekt. Mijn lijf besloot in deze eigen cyclus maar eens zelf een eisprong te laten plaatsvinden :') ergens vorige week bleek uit bloedonderzoek, dus dat zal eind deze week wel zijn dan. Stiekem toch wel trots op mijn eierstokken :D

Afijn, ik hoop volgende week te kunnen starten met ivf.
pi_142686908
Frummeltje: ik hoop met je mee dat je volgende week kunt starten.

Ik spuit nu sinds vorige week dinsdag menopur en ik word er beroerd van. Hoofdpijn, intens moe en zo misselijk. Kan bijna niets eten al weet ik dat het wel moet. En al een week diarree, maar dat is geen bekende bijwerking zei de gyn.

Vandaag follikelmeting gehad en ze waren nog erg klein, ongeveer 7 mm.
Ook baarmoederslijmvlies was erg dun.

Nu dosis omhoog en zondag weer echo. Ik kan niet wachten tot de IUI. Al is het alleen maar omdat ik dan kan stoppen met de menopur
pi_142694751
Spannend Arja ben benieuwd wat het ophogen voor resultaat geeft op je echo zondag

Frummel ik hoop dat je snel kunt beginnen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:40:24 #279
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142757174
Arja, wat ontzettend vervelend dat je zo beroerd wordt van de menopur... En dan ook nog een hogere dosis. Hopelijk laat de echo morgen een mooi follikel zien.

Klums, hoe is het met jou?

Andere dames? Alles oké bij jullie?

Ik por elke ochtend even in mijn tieten; dan weet ik of ik die dag ongesteld word of niet. Als het gevoelig is, dan die dag dus niet :')
pi_142757899
Klums hoe gaat het in de wachtweken?

Frummel: is het bij jou zo duidelijk wanneer je ongesteld wordt? Bij mij is het iedere cyclus anders en kan ik of ongesteld worden, of zwanger zijn en word ik steeds op het verkeerde been gezet.
Ik heb geleerd niet op mijn lichaam te vertrouwen en alles te negeren :')

Morgen echo. Ik verwacht dat het de goede kant opgaat. Heb gelukkig vandaag voor het eerst wat minder last van de bijwerkingen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:36:51 #281
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142758622
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef Arja het volgende:
Frummel: is het bij jou zo duidelijk wanneer je ongesteld wordt? Bij mij is het iedere cyclus anders en kan ik of ongesteld worden, of zwanger zijn en word ik steeds op het verkeerde been gezet.
Ik heb geleerd niet op mijn lichaam te vertrouwen en alles te negeren :')
Jep... je leert nog eens wat na zo lang wachten. Ik heb afgelopen jaar steeds alle symptomen bijgehouden. Daardoor weet ik nu zo ongeveer op de dag nauwkeurig wat er wanneer gebeurt. Control freak hier ;) Vrij jammer, gezien het feit dat ik al 3,5 jaar probeer zwanger te worden en dat dat niet lukt. Dingen uit handen geven is niet mijn sterkste eigenschap.

Fijn dat je vandaag een betere dag had! Misschien reageerde je ook enigszins in combinatie met de warmte? Succes in ieder geval morgen! Ik zal voor je duimen. :)
pi_142760868
Hier gaat het prima, totaal geen voorgevoel van of het raak of niet gelukt is deze ronde!
Woensdag NOD, dus ben benieuwd :)
pi_142760902
Heb trouwens genoeg kwaaltjes, maar m'n ervaring is inmiddels dat dat gewoon niks zegt :P
Wie weet heb ik dat altijd wel als ik een eisprong zou hebben...
  zondag 27 juli 2014 @ 09:58:28 #284
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142772409
Woensdag al, spannend! Mijn (8> zegt steeds dat elk symptoom ook kan wijzen op een zwangerschap. Ik weet immers niet hoe dat dat is, vindt hij. Ik geloof er niet meer zo in op de natuurlijke manier. En echt optimaal ervoor gegaan deze ronde hebben we ook niet. Ik wil gewoon ongesteld worden en dan beginnen.
pi_142773596
Klumsy: zo sta ik er ook in. Spannend woensdag al.

Frummel: je weet maar nooit. Wanneer is jouw nod?

Op mijn echo was nog niet veel te zien. Donderdag weer echo. Mijn man heeft volgend weekend vrij geregeld en we zouden een weekendje naar Amsterdam gaan, maar weet nu niet of dat door kan gaan ivm mogelijke echo of iui.
Balen.
  zondag 27 juli 2014 @ 17:38:19 #286
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142783395
Hmmm, dat is balen, Arja. Hoeveel dagen heb je nu geprikt en hoeveel eenheden? Ik zou vooralsnog het weekendje wel gewoon door laten gaan als ik jullie was. Ik weet naar welk ziekenhuis je toe moet? In principe is zo'n echo en IUI ook zo gedaan...

Ik heb geen idee wanneer mijn nod is. De gyn kon op basis van het bloedonderzoek zien dat ik een eisprong gehad had, maar wanneer precies kon ze niet zeggen. Ik gok ergens komende week dus mijn ongi.
pi_142787342
Frummel volgens mij is een eisprong pas na 2 of 3 dagen of zo in bloedonderzoek te zien.

Ik heb 9 dagen 50 eenheden gespoten en daarna 3 dagen 75 eenheden. Dus op zich nog niet zo veel.

We willen uitgaan in Amsterdam en dat zal wel laat worden. Dan heb ik geen zin om om 9 uur in het ziekenhuis te zijn. Dan stel ik het weekend liever helemaal uit.

Maar goed, eerst maar de echo donderdag afwachten. Misschien hoef ik in het weekend helemaal niet naar het ziekenhuis.
  maandag 28 juli 2014 @ 08:42:26 #288
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142803312
Oké, dat klinkt inderdaad niet echt als een optie dan, Arja. Hopelijk kan jullie weekend wel gewoon doorgaan!

droomvrouwtje :* hoe gaat het met je?

Lijnloos, jullie inmiddels al een tweede poging gehad? :*

aurum, hoe is het met jou? :*

Nog even thumbs up voor Klums ^O^ . Hopelijk is het gelukt deze ronde!

Ik hoop dat ik niemand vergeet nu... Anders :* :* :*
pi_142804977
Hmm klote om nu die onzekerheid te hebben inderdaad Arja. Hopelijk niet nodig en blijkt donderdag dat de boel mooi groeit en je maandag pas terug hoeft. :*

Frummeltje, hoop dat je snel ongesteld wordt en door kunt (of eigenlijk beginnen dan toch?)!

Hier inmiddels gestopt met de ronde ivm weinig follikels groeiend terwijl er genoeg zouden moeten zijn. Plan is nu gewijzigd, andere medicijnen (Menopur ipv Gonal) en hogere dosis ook weer. Maar ivm onze vakantie en Lowlands en zo, nu dus aan de pil tot dan. Effe afwachten dus maar weer.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:42:24 #290
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142806891
Stom, Lijnloos -O- Maar wel goed om te lezen dat je een fijne zomer voor de boeg hebt.

En het is inderdaad beginnen voor mij met de eerste ivf. Vandaag al minder pijn bij het tietporren, dus ik denk toch echt ergens de komende dagen }) te worden!
  maandag 28 juli 2014 @ 11:50:49 #291
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_142807165
Frummeltje, hopelijk zet het snel door!!

Hier niks te melden, ik geniet volop van de zomer op dit moment :)
Lief dat je het vraagt frummel :*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 29 juli 2014 @ 06:03:25 #292
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142838992
Fijn om te lezen, droomvrouwtje.

Een mini-jompel is op zijn plaats: ik ben ongesteld! *O*
pi_142839304
*O* raar dan he? Om daar zo blij mee te zijn.... maar nu kun je eindelijk beginnen!!!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 07:54:58 #294
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142839321
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 07:51 schreef Lijnloos het volgende:
*O* raar dan he? Om daar zo blij mee te zijn.... maar nu kun je eindelijk beginnen!!!
Ja *O* *O*
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:37:48 #295
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_142846686
Jaaaaa wat fijn frummel!! Eindelijk starten *O*
Be happy with the little things in life
pi_142851368
Frummel wat fijn *O*

Hier helaas ook ongesteld geworden, dus donderdag weer beginnen met spuiten en dan volgende week vrijdag eerste echo :) hopelijk weer met 14 dagen spuiten een mooi ei!
pi_142854363
Oh, wat jammer klumsy. Hopelijk inderdaad een voorspelbare cyclus met snel een nieuwe kans.

Frummel, eindelijk beginnen! Succes
  woensdag 30 juli 2014 @ 07:39:36 #298
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_142873199
Klums, wat stom -O- Gaan we dus enigszins gelijk op deze ronde.
pi_142880349
Ola! Ik heb niet echt bijgelezen....beetje gebubbeld, maar hoop dat het ondanks alles goed gaat met iedereen :)

Wij zijn bezig met de laatste ronde van de IUI, donderdag eerste echo om te zien hoe de vlag erbij hangt. En waarschijnlijk dit weekend de IUI.

Dit is de laatste ronde en het hakt er bij mij aardig in, ik vind het moeilijk om te beseffen dat als dit niet werkt de enige optie nog IVF is....en mijn lijf gewoon echt niet doet wat het moet doen.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat, maar als het al 5 keer niet gelukt is, dan acht ik de kans erg klein dat het toch lukt. Mijn lief heeft de hoop ook een beetje opgegeven en dat vind ik ook moeilijk (al begrijp ik het wel).

Ondanks alles probeer ik toch positief te blijven...*emo rollercoaster in mijn hoofd*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_142889820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Ik heb niet echt bijgelezen....beetje gebubbeld, maar hoop dat het ondanks alles goed gaat met iedereen :)

Wij zijn bezig met de laatste ronde van de IUI, donderdag eerste echo om te zien hoe de vlag erbij hangt. En waarschijnlijk dit weekend de IUI.

Dit is de laatste ronde en het hakt er bij mij aardig in, ik vind het moeilijk om te beseffen dat als dit niet werkt de enige optie nog IVF is....en mijn lijf gewoon echt niet doet wat het moet doen.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat, maar als het al 5 keer niet gelukt is, dan acht ik de kans erg klein dat het toch lukt. Mijn lief heeft de hoop ook een beetje opgegeven en dat vind ik ook moeilijk (al begrijp ik het wel).

Ondanks alles probeer ik toch positief te blijven...*emo rollercoaster rin mijn hoofd*
Niet opgeven, bij mij was het ook de laatste ronde raak. En dat was zelfs na de verlenging, omdat ik graag nog even door wou met IUI met een andere medicatie combinatie.

Alle andere dames, ik leef met jullie mee! Heel veel succes natuurlijk en ik hoop me binnenkort ook weer te mogen melden, maar dan zijn jullie hopelijk al weer weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')