Omdat de magnetron van de duivel is!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef GotC het volgende:
Waarom vloog het wortelhapje dat ik had ingevroren in de fik toen ik het in de magnetron liet ontdooien![]()
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:51 schreef Moppert het volgende:
[..]
MotiefMaar ach een blije papa is ook leuk
Weet ik, donderdag voor de 9 maanden afspraak naar het cb maar vandaag al langsgeweest om hier advies in te vragen. Ze zit zo sneu in de maxicosi dat zij ook aanradde om over te gaan op een andere stoel! In deze zit ze goed stevig, met extra hoofdsteunentje erbij dus haar hoofd is ook goed beschermd. Ennze ligt in ligstanf!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:11 schreef Cwen het volgende:
Annie, hoe groot is ze nu dan. Het wordt wel aangeraden ze zo lang mogelijk in de cosi te houden, ze is nog geen jaar!
Als het zetpil is mag 120mg wel maar tablet bijvoorbeeld is andere hoeveelheidquote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Lief, bedankt
Cwen, wij geven paracetamol bij tandjes. Inderdaad in principe ook voor de nacht alleen en dat scheelt echt veel. 120 mg mag ze al wel, die zou ik gewoon geven.
Ohja, ik ben inderdaad uitgegaan van een zetpil. Sorry!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:40 schreef Moppert het volgende:
[..]
Als het zetpil is mag 120mg wel maar tablet bijvoorbeeld is andere hoeveelheid
+1! Sterkte Spark!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 06:26 schreef Sylver_ het volgende:
Oh, even eenvoor Spark. Het klinkt erg zwaar, maar ik hoop dat je straks de handvaten krijgt om weer door te kunnen.
Ja dat moet ook wel na mijn 2,5 liter bloedverlies. Dat is ook de reden dat ik weer begonnen ben. Ik blijf maar moe en ik hoop dat ik minder moe word als ik weer een beetje conditie heb. Misschien is het ijdele hoop, maar als ik het niet probeer weet ik zeker dat het niet lukt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:58 schreef Sylver_ het volgende:
Goed hoor Nikki, dat je weer bent gaan hardlopen. Rustig opbouwen, he
Ik liep voor de zwangerschap altijd met gemak de trappen op en af naar de garage (5 verdiepingen), maar het is nu pas langzaamaan aan het komen dat de trappen op iets minder moeite beginnen te kosten
Ha dat red ik echt nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb net een persoonlijk record gehaald. Drie kinderen in bad gedaan en aangekleed en zelf ook gedoucht en dat allemaal in 40 minuten. Er begint routine te komen.
Het was ook wel even rush hour hoor.quote:
Ik heb d'r uiteindelijk maar wakker gemaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:54 schreef Kimpossible het volgende:
Nikki dat kost me met 1 krummel nog moeiteknap!
Goede nachten![]()
Sylver dat zul je altijd zien haha. Is ze al wkker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en deze wilde ik ook nog even showen! De strikjes van m'n moederdagcadeautje gingen er vandoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, gaat iets fout, momentje.
Edit: tadaaaaa!
[ Bericht 2% gewijzigd door ProjSkippy op 13-05-2014 12:14:55 ]
Autsj! Je oren Nikki .. Hopelijk zijn je mannetjes snel weer krampvrij..quote:
Het klinkt idd als troostvoeden, vooral als hij elke anderhalf uur komt.. Zou eigenlijk wel even om professionele raad vragen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:59 schreef Dot. het volgende:
Sterkte Nikki
Hier weer een mannetje dat zich elke anderhalf uur meldt en vandaag al wel een uur heeft geslapen alles bij elkaarFijn die flesvoeding die je niet onbeperkt kunt geven
We doen er al 10 cc water bij en we hebben vandaag de hongerige baby's voeding gekocht, maar ik heb ergens in m'n achterhoofd nog steeds het gevoel dat het geen honger is maar troostdrinken. Die medicatie maakt volgens mij geen verschil (meer?), maar wat is er verder nog te doen dan afwachten of hij eroverheen groeit?
Ik voel me alleen zo'n zeurmoeder om weer naar de huisarts te gaan en wat zou dan de volgende stap moeten zijn? De kinderarts zei namelijk dat alle baby's reflux hebben en die medicatie vond ie ook maar onzin liet hij doorschemeren, dus dan komen ze toch weer met die huilpoli denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Het klinkt idd als troostvoeden, vooral als hij elke anderhalf uur komt.. Zou eigenlijk wel even om professionele raad vragen?
Nikki
Nee ik kolf nog wel maar alleen de harde plekken weg, dus dat is maar 50 cc per 6 uur ofzo. Maar als hij veel drinkt spuugt hij ook meer dus elke anderhalf uur laten drinken maakt het niet perse beter...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:07 schreef Sylver_ het volgende:
Wat een heerlijke foto's van M&MEn wat een grote ogen heeft M. aud ook!
![]()
Ai, sterkte Nikki! Ik vond 1 baby met krampjes al rot.
Dot, je bent toch nog niet volledig over op kunstvoeding? Kom je dan nu al aan de max van 30 schepjes?
Vaak wel ja, maar dat is snachts zo lastigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef L-E het volgende:
Dot, kun je hem troosten door een speen te geven en te dragen?
Ja alle baby's hebben reflux, maar de een meer dan de ander en sommige baby's hebben er wel serieus last van. Ik vind het raar dat medicatie als onzin wordt gezien. En dan nog, jij bent zijn moeder. Als je medicatie wikt proberen, zou ik dat zeker met de HA bespreken. Onze HA schreef op basis van ons verhaal aan de telefoon al medicatie voorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik voel me alleen zo'n zeurmoeder om weer naar de huisarts te gaan en wat zou dan de volgende stap moeten zijn? De kinderarts zei namelijk dat alle baby's reflux hebben en die medicatie vond ie ook maar onzin liet hij doorschemeren, dus dan komen ze toch weer met die huilpoli denk ik.
Kim, wat voor onderzoeken hebben se toen bij jullie dame gedaan?
[..]
Nee ik kolf nog wel maar alleen de harde plekken weg, dus dat is maar 50 cc per 6 uur ofzo. Maar als hij veel drinkt spuugt hij ook meer dus elke anderhalf uur laten drinken maakt het niet perse beter...
[..]
Vaak wel ja, maar dat is snachts zo lastig![]()
Oh men, nu je dat zegt moet ik aan m'n laatste trimester denkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:51 schreef Sylver_ het volgende:
Hier ook binnen een week verschil met de Omeprazole en 3 weken later kon ze weer in de kinderwagen.
Ik snap wel dat men voorzichtig is met medicatie gevrn, maar dit zijn toch serieuze klachten. De de arts die zegt dat medicatie onzin is heeft zelf vast nog nooit last gehad van brandend maagzuur (elke dag, terwijl je nog veel plat ligt)
Eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh men, nu je dat zegt moet ik aan m'n laatste trimester denken![]()
Oh en het fijne van omeprazol vond ik, naast de werking, de lichte bijwerkingen die vermeld worden en feit dat we een klaargemaakte vloeistof krijgen die we zo naar binnen kunnen spuiten/lepelen. Ik ben geen verkoper ofzo, maar ik ben wel heel blij dat we deze keuze gemaakt hebben.
Wij hebben nu idd ook Ranitidine en we geven al meer dan de ha heeft voorgeschreven (3 ml per dag ipv 2), maar ik merk vrij weinig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Eens
En Nora vindt het inmiddels lekker, die zuigt zelf dat spuitje leeg
Een collega heeft ranitidine (werkzake stof, ben ff merknaam kwijt), maar dat gaat meer op gewicht. Zij moest een stuk meer geven dan was aanbevolen voor zijn gewicht om effect te hebben.
Thanks! Tis wel eens het testen waard. Jammer dat er geen 'betrouwbaardere' bronnen te vinden zijn (ik heb zelf ook even gezocht). Orthomoleculair ga ik de oorlog niet winnen, namelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:07 schreef Moppert het volgende:
Geitenmelk is veel beter van samenstelling voor een mens.
Koeienmelk is nogal heavy
http://www.orthokennis.nl/ResearchItem.asp?IDResearch=28
Nóg niet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:56 schreef Limone het volgende:
Kusje op je bolletje, Femke!En nog 1 dag... ben je al aan het huilen?
Dat kunnen ze toch niet testen zo vroeg? En ik heb zelf een tijd zo goed als zuivelvrij gegeten toen hij nog alleen bv kreeg en dat maakte geen verschil.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:52 schreef Limone het volgende:
[..]
Thanks! Tis wel eens het testen waard. Jammer dat er geen 'betrouwbaardere' bronnen te vinden zijn (ik heb zelf ook even gezocht). Orthomoleculair ga ik de oorlog niet winnen, namelijk.![]()
AAW die foto van koning M. die het toestaat dat zijn vrouwe zijn hand kust.![]()
![]()
Wat rot Dot.Is hij al getest op koemelkallergie?
Ohquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:00 schreef L-E het volgende:
Dot, 'zo goed als zuivelvrij' doet echt niets voor je kindje als er echt een kma isDan moet je echt alle sporen uit je eetpatroon bannen. Maar goed, alle klachten die hij nu heeft zijn te herleiden naar de reflux, toch? Dan zou ik niet snel aan een allergie denken.
Ai, dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet testen zo vroeg? En ik heb zelf een tijd zo goed als zuivelvrij gegeten toen hij nog alleen bv kreeg en dat maakte geen verschil.
Fijn!quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef Dot. het volgende:
Mooie curve van EllieGoed zeg! Dat doet jou zeker ook wel goed of niet?
![]()
Ik heb trouwens m'n favo vpk gevonden op het cb, dus ik ga vragen of ik altijd bij haar mag
Hij wil al sinds z'n geboorte elke anderhalf uur drinken idd, maar hij bijt heel mijn tepels kapot, dus dat kon ik niet echt aan dus toen lieten we er ook wat meer tijd tussen als hij te troosten was.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:43 schreef Musique het volgende:
Wat een mooie curve Cwen! En wat stom dat ze daar altijd iets te zeuren moeten hebben![]()
Dot wat naar dat hij zoveel last van reflux heeft. En dat hij zo vaak flesvoeding wil. Het klinkt een beetje als overgangsprobleempjes. Hij was denk ik toen hij de borst kreeg gewend om naar vraag eten te krijgen? Hopelijk gaat het snel beter.
Moppert, sterkte. En ik hoop dat je een beetje rust kan pakken.
Nikki wat fijn dat het bezoek aan de osteopaat effect heeft! En die oude mannetjes![]()
Hier heb ik de meisjes een uur geleden in de maxi-cosi's gelegd om even te gaan wandelen. Begint het keihard te regenenZe liggen wel te slapen in de maxi-cosi's trouwens, dus ik heb ze er maar in laten liggen. Zo te zien is het een bui, dus ga zo toch nog een blokje om met ze.
Ja ik baal ook echt enorm idd, want anders zou hij gewoon lekker bij mij kunnen drinken. En kolven lukt ook niet als ik hem veel in de doek heb want dan zou ik gewoon flesjes kunnen geven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:32 schreef bitterend het volgende:
Dot. Mijn R dronk ook om de andere half uur..soms vaker zelfs. Echt jammer van je tepels en dat het zo veel pijn doet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |