Ben je trots op je eigen stad, wil je graag ervaringen delen met plaatsgenoten of wil je wat kwijt over de provincie waarin je woont? Ga je binnenkort verhuizen en zoek je info over je nieuwe woonplaats? Dan ben je van harte welkom in Stad & Streek!
Wij zijn uiteindelijk tot drie volle containers aan tuinafval gekomen.
De buurman is een maand weg voor werk, dus we konden zijn containers gebruiken.
Heel veel groetjes, Catch22 En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa.. Met GHB nooit meer nee Storneren een optie?
Vet enge aso tokkies net bij de Jumbo, jong stel met al vijf koters en vet lopen schelden op de kinderen. Aan het accent te horen uit Beijum oid.. En even later was de politie er, nou drie keer raden waarvoor
Eigenlijk best wel zielig ook, je weet al precies hoe die kinderen later zullen worden.
Heel veel groetjes, Catch22 En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa.. Met GHB nooit meer nee Storneren een optie?