Zucht. Paddenpoelquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welke wijk is je residentie gelocaliseerd?
HAHA NU WETEN WE HOE PATRIQUE ERUIT ZIETquote:
Isnie Pat nie. Die is de footage-makerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
HAHA NU WETEN WE HOE PATRIQUE ERUIT ZIET
En Pat is fag ergo fashion ergo never dat 'ie de deur uitgaat in zo'n oranje slobberhesje.quote:
De schutting was ook ooit een boom.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:06 schreef nietzman het volgende:
OH MAAR ZELF WEL JANKEN ALS DIE BOOM JOU OM LOOPT TE ZAGEN FUCKING HYPOCRIET DAT JE DR BENT.
En ik ben niet blond. Hihaho!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
En Pat is fag ergo fashion ergo never dat 'ie de deur uitgaat in zo'n oranje slobberhesje.
KOM DAN!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Albert86 het volgende:
HAH! Dan weet ik nu helemaal zeker welke tuin van jullie is!
Care.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Albert86 het volgende:
HAH! Dan weet ik nu helemaal zeker welke tuin van jullie is!
Ah, dan moet ik juist ff langskomen. Grote tv thuis?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij moeten ook weg straks, dus dat had ook niet gekundPUH!
Ding van 6 jaar oudquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik juist ff langskomen. Grote tv thuis?
Alsof jij van huis magquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik juist ff langskomen. Grote tv thuis?
Ik ben blij dat er maandag begonnen wordt met de aanlegquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:35 schreef Catch22- het volgende:
Leuk joh een tuin.
Al twee containers vol met gras, snoeiafval en onkruid
nu wel misschien. Hahahquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:12 schreef Albert86 het volgende:
Je weet tegenover gemeentehuis/vensterschool en je weet dat we een dakkapel hebben aan de achterkant. Makkelijker is het niet te maken
Zo moet het dus nooit zijn hè? Als er wel veel mensen waren moet er nog steeds veel te veel bier zijn, zo werkt een feest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:40 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond maar eens eem m'n verjaardag vieren met wel twee vrienden. Gisteren de laatste twee afzeggingen gehad...Des te meer bier en hapjes voor ons
Hey spange tranga. Vanavond fissa?quote:
Lekkor.quote:
Heerlijk lekkerquote:
ben je afgevallen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |