SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Is die van vorig jaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Raar dat ie dan wel een TOTS krijgt als ie het hele seizoen amper gespeeld heeft.
Hij heeft toch geen TOTS gekregen dit jaar......quote:
Komt nog. Speelt voor Roma.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen TOTS gekregen dit jaar......
Best een prima teamquote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die shirts zitten ook niet echt lekker zo te zien
Ik zit al te kijken...ik zie maar 1 echte RB. Of zie ik iets over het hoofd?quote:
Op zeker van niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef Maver24 het volgende:
Zou wel tof zijn als Balo een TOTS gaat krijgen maar ook dat zit er denk ik niet in, zijn TOTS van vorig jaar was zo goed
[ afbeelding ]
Mehhhquote:
Hoezo niet? Het zou er zomaar eens uit kunnen komen toch?quote:
Backs, CB's(Al heeft Cahill wel een goed seizoen), en verdedigende middenvelders komen in verdedigend opzicht allemaal echt tekort imo. Denk dat dit team het met iedereen lastig kan hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het zou er zomaar eens uit kunnen komen toch?
En toch zijn ze stuk voor stuk beter dan spelers van Oranje op die positiesquote:Op maandag 12 mei 2014 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Backs, CB's(Al heeft Cahill wel een goed seizoen), en verdedigende middenvelders komen in verdedigend opzicht allemaal echt tekort imo. Denk dat dit team het met iedereen lastig kan hebben
Jones speelt RB dit seizoen. Smalling kan er ook spelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit al te kijken...ik zie maar 1 echte RB. Of zie ik iets over het hoofd?
In mijn ogen zitten Engeland en Oranje een beetje in hetzelfde schuitje. Maar is het bij Nederland extremerquote:Op maandag 12 mei 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch zijn ze stuk voor stuk beter dan spelers van Oranje op die posities
Zitten wel minder spelers van de Eredivisie in.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In mijn ogen zitten Engeland en Oranje een beetje in hetzelfde schuitje.
Ook minder uit de bundesligaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zitten wel minder spelers van de Eredivisie in.
Higdon > Lambertquote:Op maandag 12 mei 2014 15:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zitten wel minder spelers van de Eredivisie in.
Kunnen we die niet vervroegd een Nederlands paspoort gevenquote:
Ja, dan kunnen we een spits meenemen die volgend seizoen Juup League speeltquote:Op maandag 12 mei 2014 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kunnen we die niet vervroegd een Nederlands paspoort geven
Was een beetje aan het kloten de eerste helft. Wil je met Chelsea spelen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
Lachen deze gasten. Wel typisch de coop tegenstanders waar je van verliest. 60% pass accuracy en alleen maar op snelheid winnen
Wooeeh Ibra is my biatch
Nee hoor, ik was eerder terug dan schakelt hij altijd naar Chelsea.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was een beetje aan het kloten de eerste helft. Wil je met Chelsea spelen?
Heb je adblock aan staan?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet meer quoten maar ik wilde nog even zeggen dat ik geen rare sites bezoek.
Spelen binnenkort nog wel een keertje. Moet even koken.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was eerder terug dan schakelt hij altijd naar Chelsea.
Voor welke positie heb je hem gebruikt?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
IF Di Natale valt erg tegen, maar weer in de verkoop gedaan
Ik had hem op CAM en daar was hij prut. Waar heb jij hem gebruikt?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Wide CAM? Daar heb ik de NIF, en die bevalt erg goed. Had plannen om hem te vervangen voor de IFquote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had hem op CAM en daar was hij prut. Waar heb jij hem gebruikt?
Toen ik het laatst aan je vroeg vond je hem vrt goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Welk zooitje??!!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach is ook het enige mooie aan dat zooitje
Heb je nog meer open deuren?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Di Natale lijkt me ook wel fijn op CF of CAM als lone striker is hij minder denk ik
DAYUM longshots for daysquote:Op maandag 12 mei 2014 16:22 schreef wieisboos het volgende:
oh lord, TOTY Kroos is maar 110k op de playstation![]()
even een team met hem bedenken
FUT op de pcquote:Op maandag 12 mei 2014 16:18 schreef HamburgerHenk het volgende:
Zo damn, ik probeer dit topic nou een dagje te volgen maar dat gaat snel zeg![]()
Maar zijn hier ook nog PC FUT spelers of ben ik de enige gek hier
De nieuwe Immers.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Schuurman is wel lomp aan de bal zeker als je dat vergelijkt met Nouri
Betwijfel of die het gaat halen. Appie en V/d Beek waren wel weer ontzettend goed maar die verdedigingquote:
Nouri is een Marokkaan toch? Dan redt ie het ook niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Betwijfel of die het gaat halen. Appie en V/d Beek waren wel weer ontzettend goed maar die verdediging
Ja, kan nog een hoop mis gaan. Maar hij komt wel bescheiden over en dat is al heel watquote:Op maandag 12 mei 2014 16:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nouri is een Marokkaan toch? Dan redt ie het ook niet.
Iemand moet hem eens vertellen dat hij ook door zijn neus kan ademhalen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit interview: http://nos.nl/video/64690(...)rie-verdedigers.html![]()
BMI geeft Bert les.
Ik had hem op gewoon CAM in 352, misschien niet helemaal ideaal, maar het was niet zo dat hij niet goed tot zijn recht kwam. Hij faalde gewoon in alles dat goed zou moeten gaan met een speler voor die prijs.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wide CAM? Daar heb ik de NIF, en die bevalt erg goed. Had plannen om hem te vervangen voor de IF
WATTT?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:22 schreef wieisboos het volgende:
oh lord, TOTY Kroos is maar 110k op de playstation![]()
even een team met hem bedenken
Obinna op RM. Prima speler.quote:
quote:Bondscoach België vertrouwt op ex-Ajacieden: ‘Zij zijn onbetwistbaar’
Marc Wilmots maakt dinsdag de voorselectie van de Belgische nationale ploeg voor het WK in Brazilië bekend. Thibaut Courtois, Vincent Kompany, Axel Witsel, Eden Hazard en Kevin De Bruyne zijn zeker van een basisplaats en ook de verdedigers Thomas Vermaelen en Toby Alderweireld genieten het vertrouwen van de bondscoach van de Rode Duivels.
De 25-jarige Alderweireld was dit seizoen slechts een back-up bij Atlético Madrid en Vermaelen kwam bij Arsenal slechts mondjesmaat in actie. De ex-Ajacieden hoeven zich echter geen zorgen te maken: “Elke trainer heeft zijn basis. De genoemde vijf spelers zijn mijn as en zijn onbetwistbaar. Ik zie ook het positieve bij Vermaelen. Ik krijg een frisse speler die wil laten zien dat hij nog leeft.”
“Als hij topfit is, dan is hij een zekerheid”, zegt Wilmots tegen Sportweekend. “Op de rechtsachter zie ik geen probleem, ik wil daar een echte verdediger. Ik wil geen back die enkel naar voren trekt. Toby heeft dat perfect gedaan én speelt bij een topclub.” De belangrijkste vraag: wie vervangt de geblesseerde Christian Benteke? “Wacht tot dinsdag, dan weet je het.” De namen van Michy Batshuayi, Jelle Vossen, Igor De Camargo en Ilombe Mboyo worden genoemd.
Lol, wat een baasquote:Op maandag 12 mei 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10153171467257699
El Sierd![]()
![]()
![]()
Serie A, op zeker.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef el-blanchito het volgende:
Welk TOTS denken jullie dat er gaat komen deze week?
Serie Aquote:Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef el-blanchito het volgende:
Serie A hoop ik op. Maar aan de andere kant is de Ligue 1 Team van het jaar wel afgelopen weekend bekend geworden...quote:Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef el-blanchito het volgende:
Neequote:Op maandag 12 mei 2014 17:02 schreef TBakkert het volgende:
Maar Serie A is prima, want ik heb nog een hoop UP Vidalletjes op mijn TP staan. Denken jullie dat die veel zal stijgen?
Oh, dat zou hoogstens heel vervelend zijn.quote:
Hij is zo goedkoop... Nee niet echt. Een beetje.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:02 schreef TBakkert het volgende:
Maar Serie A is prima, want ik heb nog een hoop UP Vidalletjes op mijn TP staan. Denken jullie dat die veel zal stijgen?
ja SC he.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:18 schreef HamburgerHenk het volgende:
Zo damn, ik probeer dit topic nou een dagje te volgen maar dat gaat snel zeg![]()
Maar zijn hier ook nog PC FUT spelers of ben ik de enige gek hier
Ik had met Cech hetzelfde gedaan en die ging van 5,5k naar 8k ofzo. Als ik diezelfde marge (of iets minder) nu weer pak, dan ben ik al heel tevreden hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is zo goedkoop... Nee niet echt. Een beetje.
Up Vidal is nog geen 3k bin op xbox dus denk dat hij de 4.5k nog niet zal halen. PS prijzen ken ik niet zo goedquote:Op maandag 12 mei 2014 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had met Cech hetzelfde gedaan en die ging van 5,5k naar 8k ofzo. Als ik diezelfde marge (of iets minder) nu weer pak, dan ben ik al heel tevreden hoor.
Die zit er vast wel bij ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:05 schreef el-blanchito het volgende:
Serie A
Hopelijk een Immobile erbij, zijn IF speelt al erg lekker
hij is ongeveer 4.7k, dus dan zal hij wel 6k of 6.5k worden ofzo. Kan ik mee leven.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Up Vidal is nog geen 3k bin op xbox dus denk dat hij de 4.5k nog niet zal halen. PS prijzen ken ik niet zo goed
Tenzij Toni nog topscorer weet te worden. Maar misschien zit die er sowieso al bij.quote:
ik hoop op Higuain.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:05 schreef el-blanchito het volgende:
Serie A
Hopelijk een Immobile erbij, zijn IF speelt al erg lekker
Higuain, Tevez en Immobile/Toni lijken mij de spitsen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik hoop op Higuain.
En Hernanes, onee die is kut.
Die zit er sowieso bij.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik hoop op Higuain.
En Hernanes, onee die is kut.
Hij bedoelt dat hij ook op Hernanes hoopt, maar hij laat het er maar bij zitten, want driekwart van het forum vindt hem kut spelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die zit er sowieso bij.
Deel 2 van je post is niet te ontcijferen.
Er zijn volgens mij maar 2 of 3 teams in de Serie A die met backs spelen. De rest is 3atb/5atb oftewel BMI vs Bert Maalderinkquote:Op maandag 12 mei 2014 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen idee wie de LB en RB in het TOTS worden.
Toch apart. Wat maakt dat ze in de serie A backs overbodig vinden?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij maar 2 of 3 teams in de Serie A die met backs spelen. De rest is 3atb/5atb oftewel BMI vs Bert Maalderink
Denk dat er geen enkele back in zit.
Maicon waarschijnlijk wel. Verder waarschijnlijk Cuadrado en Gervinho volgens mij...quote:Op maandag 12 mei 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij maar 2 of 3 teams in de Serie A die met backs spelen. De rest is 3atb/5atb oftewel BMI vs Bert Maalderink
Denk dat er geen enkele back in zit.
5atb, maar dan praten ze het goed door ze niet als LWB en RWB op te stellen, maar als LM of RM. Alleen hebben ze niet door dat 352 gewoon 7atb is.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toch apart. Wat maakt dat ze in de serie A backs overbodig vinden?
TOTS Cuadrado met 98 pace ...quote:Op maandag 12 mei 2014 17:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maicon waarschijnlijk wel. Verder waarschijnlijk Cuadrado en Gervinho volgens mij...
Ja, maar gelukkig zul je die amper tegenkomen. Mensen die Cuadrado gebruiken kunnen vaak geen IF's of TOTS'en betalen...quote:
Op papier noemen ze het allemaal 3-5-2 de afgelopen jaren daar, maar eigenlijk is het gewoon 5atb met die invulling qua spelers. Meeste teams zetten er ook echt vleugelverdedigers neer, maar die zijn nu in FUT inmiddels dus allemaal RM/LM geworden dit jaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toch apart. Wat maakt dat ze in de serie A backs overbodig vinden?
Jawel, want Trapzquote:Op maandag 12 mei 2014 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig zul je die amper tegenkomen. Mensen die Cuadrado gebruiken kunnen vaak geen IF's of TOTS'en betalen...
En Toefjes doet het ook.quote:
ik wil welquote:Op maandag 12 mei 2014 17:37 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.twitch.tv/kralexo3
Wie van de PS4'ers potje?
Als je inderdaad een LM of RM hebt die de hele flank bestrijken en/of snelle RCB en LCB, dan speelt het best aardig. Maar de enige echt geschikte competitie is ook meteen de Serie A dan...quote:Op maandag 12 mei 2014 17:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Speelt 352 nog überhaupt een beetje in FUT? Ik speel eigenlijk altijd 433.
Ik vind het nog altijd een lastig te bespelen formatie in ieder geval. Alleen als ik vies ga cross abusen gaat het wat makkelijker, maar dat is niet echt mijn spel.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als ik er tegen speel, dan is het altijd kut inderdaad. Maar als ik het zelf gebruik is het toch nooit wat ik er van verwacht had.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd een lastig te bespelen formatie in ieder geval. Alleen als ik vies ga cross abusen gaat het wat makkelijker, maar dat is niet echt mijn spel.
Ik vond het ontzettend kut en werd constant overlopen op de vleugels. Ik speelde dan ook niet mer verkapte backs op LM en RMquote:Op maandag 12 mei 2014 17:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nee precies, dat dacht ik ook al. Ik speel zelf bijna altijd met korte passes tussen de LW, CAM, ST, RW. Veel passen, kappen, draaien, inhouden/dribbelen en schieten (minimaal 4* WF het liefst).quote:Op maandag 12 mei 2014 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd een lastig te bespelen formatie in ieder geval. Alleen als ik vies ga cross abusen gaat het wat makkelijker, maar dat is niet echt mijn spel.
433(4) dus?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee precies, dat dacht ik ook al. Ik speel zelf bijna altijd met korte passes tussen de LW, CAM, ST, RW. Veel passen, kappen, draaien, inhouden/dribbelen en schieten (minimaal 4* WF het liefst).
Heb nu 2 teams op die manier met El Sha, Di Natale, Balo, Cuadrado en IF Muniain, IF Ander Herrera, Benzema, Pedro.
Eerst wel ja. Maar ik kreeg een te groot gat achter de CAM. Toen heb ik het omgegooid naar 433 (3) en CAM > CM. Box to box CM is niet heel erg nodig door de 2 CDM's.quote:
inb4 opmerkingen over je moeder's te grote gat achter de camquote:Op maandag 12 mei 2014 17:54 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Eerst wel ja. Maar ik kreeg een te groot gat achter de CAM. Toen heb ik het omgegooid naar 433 (3) en CAM > CM. Box to box CM is niet heel erg nodig door de 2 CDM's.
whutquote:
Nederland - Duitslandquote:Op maandag 12 mei 2014 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
whut
Won jij niet heel vaak van die dingen? Of was dat iemand anders hier?
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:54 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Eerst wel ja. Maar ik kreeg een te groot gat achter de CAM. Toen heb ik het omgegooid naar 433 (3) en CAM > CM. Box to box CM is niet heel erg nodig door de 2 CDM's.
Ah, das wel een goede tip. TOTS Kroos lijkt me daar dan wel een goede CM voor. Ik merk zelf ook altijd bij de 433(4) dat mijn CM's niet goed naar binnen dekken en te hoog staan. Dan moeten ze een veel te groot gat dichtlopen...quote:Op maandag 12 mei 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inb4 opmerkingen over je moeder's te grote gat achter de cam
Ik vind 433(4) ook veel minder fijn dan de (3). Al heb ik er wel een spelmaker nodig die ook wat strength heeft. Met De Bruyne en Hernanes werkt het perfect in de centrale rol, met Sneijder bijvoorbeeld helemaal niet.
Ja dat ligt ook weer aan hoe je speelt. Ik heb weinig fysieke duels merkte ik dus heb minder sterke spelers maar weer met hogere agility en passing. Op CDM kan je ook evt High/High kwijt zoals Vidal, schuiven ze nog een beetje mee maar zijn altijd weer op tijd terug.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inb4 opmerkingen over je moeder's te grote gat achter de cam
Ik vind 433(4) ook veel minder fijn dan de (3). Al heb ik er wel een spelmaker nodig die ook wat strength heeft. Met De Bruyne en Hernanes werkt het perfect in de centrale rol, met Sneijder bijvoorbeeld helemaal niet.
Okee, of een type De Rossi, lijkt me ook een prima spelertje daarvoor dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja dat ligt ook weer aan hoe je speelt. Ik heb weinig fysieke duels merkte ik dus heb minder sterke spelers maar weer met hogere agility en passing. Op CDM kan je ook evt High/High kwijt zoals Vidal, schuiven ze nog een beetje mee maar zijn altijd weer op tijd terug.
Ik speel daar met Hernanes en De Rossi. De 1e is aanvallend wel wat actiever, maar altijd op tijd terugquote:Op maandag 12 mei 2014 18:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Okee, of een type De Rossi, lijkt me ook een prima spelertje daarvoor dan.
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel daar met Hernanes en De Rossi. De 1e is aanvallend wel wat actiever, maar altijd op tijd terug
middenveld te verdedigend imoquote:Op maandag 12 mei 2014 18:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wat misschien? Kan nog aangevuld worden met een hoop meer TOTS-spelers of IF's...
In theorie een prima team. Gundogan zou ook nog kunnen als meest linkse middenvelder.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wat misschien? Kan nog aangevuld worden met een hoop meer TOTS-spelers of IF's...
Zoals POTS zegt, Gündogan erbij een goede oplossing?quote:
jupquote:Op maandag 12 mei 2014 18:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zoals POTS zegt, Gündogan erbij een goede oplossing?
Okee, Quasi, POTS en jij dan hartelijk dank. Wel nog even wachten op de Serie A TOTS, want De Sanctis' NIF vind ik nog een beetje tegenvallen.quote:
quote:
Hoop voor je dat TOTS De Rossi erin zit, want die zakt dan als een steen. Voor mezelf hoop ik van niet, want ik heb hem al gekochtquote:Op maandag 12 mei 2014 18:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Okee, Quasi, POTS en jij dan hartelijk dank. Wel nog even wachten op de Serie A TOTS, want De Sanctis' NIF vind ik nog een beetje tegenvallen.
Ik heb hem al een tijdje gehad en toen met 10k winst weten te verkopen. Wel echt een topspeler trouwens.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoop voor je dat TOTS De Rossi erin zit, want die zakt dan als een steen. Voor mezelf hoop ik van niet, want ik heb hem al gekocht
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet meer quoten maar ik wilde nog even zeggen dat ik geen rare sites bezoek.
jammer dat ze fake is.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh, daar had ik een Tinder match mee (fake account natuurlijk)
Heb je uberhaupt wel gepraat met een meisje erop of een date? Want dit wordt een beetje kansloos,quote:Op maandag 12 mei 2014 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Date niet. gepraat wel. Ik gebruik Tinder helemaal niet serieus...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel gepraat met een meisje erop of een date? Want dit wordt een beetje kansloos,
Dat was Tobi-wan, toch? Met al die gewonnen skivakanties van hem.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
whut
Won jij niet heel vaak van die dingen? Of was dat iemand anders hier?
ohjaquote:Op maandag 12 mei 2014 18:42 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Dat was Tobi-wan, toch? Met al die gewonnen skivakanties van hem.
Omdat jij niet eens wist dat er een prijsvraag was gok ik? Ik wist het niet in ieder geval. Kom meestal niet verder dan fok prijsvragen omdat ik ze toevallig tegenkomquote:Op maandag 12 mei 2014 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan gek! Waarom win ik dit soort dingen nooit?
Die ken ik ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ann Angel heet het model (NSFW pics available)
Klopt. Echt veel moeite doe ik er ook niet echt voor.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat jij niet eens wist dat er een prijsvraag was gok ik? Ik wist het niet in ieder geval. Kom meestal niet verder dan fok prijsvragen omdat ik ze toevallig tegenkom
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 11-05-2014 om 20:10:46Leroy Fer sinds hij weg is bij Feyenoord:-Twente (6e)-Twente (6e)-Norwich (18e, degradatie)Feyenoord sinds Fer weg is: -2e-3e-2e reageer retweet
Er zijn zeker raakvlakken ja moet ik bekennenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf erbij dat DSL stiekem gewoon DS1 is.
Wij hebben juist helemaal niks gemeen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn zeker raakvlakken ja moet ik bekennen
Nee, maar over 7 minuten misschien wel een nieuw pack offer van EAquote:Op maandag 12 mei 2014 18:52 schreef TBakkert het volgende:
waarom werkt die hoerenwebapp nog steeds niet met de transferfuncties?
Weet iemand of dit misschien aan mijn browserinstellingen ligt?
Tim86 zei dan ook DS1 en niet DS2.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wij hebben juist helemaal niks gemeen.
Is voor iedereen zo.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:52 schreef TBakkert het volgende:
waarom werkt die hoerenwebapp nog steeds niet met de transferfuncties?
Weet iemand of dit misschien aan mijn browserinstellingen ligt?
Je vergeet zijn sixpack!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef wieisboos het volgende:
hij heeft tenminste een knap koppie jullie zijn allemaal internet heldjes
Cool storyquote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
Op youtube staat zo'n filmpje van een man die op straat wordt gevraagd of die een fles Ipecacsiroop wiilt drinken. Hij krijgt daar $400 voor. Hij drinkt het hele flesje leeg en begint daarna flink over te geven. Vervolgens krijgt hij nog $1000 aangeboden als hij zijn kots wat op de grond ligt oplikt. Hij doet het ook nog![]()
Goed verhaal he?
/Samequote:
tegen Hugh en mijquote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
Vanavond 2v2? Mathijs en ik vs Hugh en andere limbo?
Wat een kutwereld is het ookquote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef Rijst het volgende:
![]()
![]()
Op youtube staat zo'n filmpje van een man die op straat wordt gevraagd of die een fles Ipecacsiroop wiilt drinken. Hij krijgt daar $400 voor. Hij drinkt het hele flesje leeg en begint daarna flink over te geven. Vervolgens krijgt hij nog $1000 aangeboden als hij zijn kots wat op de grond ligt oplikt. Hij doet het ook nog![]()
Goed verhaal he?
Is goed. EA heeft het wel omslachtig gemaakt, moeten hopen dat we elkaar vinden. Enige manier lijkt me door een <4 ster team te kiezen en dan restrictive zoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
tegen Hugh en mij
[..]
Wat een kutwereld is het ook
Wil wel even VI kijken.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is goed. EA heeft het wel omslachtig gemaakt, moeten hopen dat we elkaar vinden. Enige manier lijkt me door een <4 ster team te kiezen en dan restrictive zoeken.
Zou jij het doen?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
tegen Hugh en mij
[..]
Wat een kutwereld is het ook
Jack Rabbit FCquote:
200 euro ofzoquote:
wtfquote:
Ja alleen dat stuk met die variances verneukt. Nu op exampredict steeds 20 of 21 goed, maar vriend van me waarmee ik 20 hetzelfde had heeft 30 goed daar dus hoop dat het een beetje kloptquote:
Oh is er een exampredict? Zo is kijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja alleen dat stuk met die variances verneukt. Nu op exampredict steeds 20 of 21 goed, maar vriend van me waarmee ik 20 hetzelfde had heeft 30 goed daar dus hoop dat het een beetje klopt
Echt?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:02 schreef Maver24 het volgende:
ik zou hem echt vermoorden gewoon uit een reactie.
Die bekende Youtubers kopen ook heeeeeeel veel FIFA points.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
wtf![]()
Die nummer 1 heeft dat gewoon nog over.____!
Ja die 2e reactie van hem, hahaha,quote:Op maandag 12 mei 2014 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die bekende Youtubers kopen ook heeeeeeel veel FIFA points.
De reactie van W2S op zijn 2e Ronaldo was ook wel erg.
Waarom gooit ie een stoel door zijn kast?quote:
Netjes, ik moet nog even wachten of ik de 18 heb, durf nog niet zeker van te zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
Hoppa 23 goed, moet er 18 goed hebben. Kom maar hier met die studiepunten
Hij heeft al zoveel stoelen gesloopt en zijn kast leeft ook niet lang meerquote:Op maandag 12 mei 2014 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom gooit ie een stoel door zijn kast?
Ja al die variance vragen waren echt pure aids vond ikquote:Op maandag 12 mei 2014 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes, ik moet nog even wachten of ik de 18 heb, durf nog niet zeker van te zijn
Omdat dat nodig is om kijkers te trekken.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom gooit ie een stoel door zijn kast?
Ha een kast leeft nooit gekkie.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij heeft al zoveel stoelen gesloopt en zijn kast leeft ook niet lang meer
die simpele kast pis je nog wel doormidden manquote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij heeft al zoveel stoelen gesloopt en zijn kast leeft ook niet lang meer
HAHAHA, waar heb ik net naar zitten kijkenquote:
Duidelijk verhaal wel Timmyquote:Op maandag 12 mei 2014 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen die 150k over hebben, of meer, moeten als het TOTS bekend wordt maar even op Chiellini gaan zitten. Ik denk dat Chiellini niet in het TOTS komt, maar dat is niet zeker, maar komt ie er niet in gaat die IF echt heel veel stijgen
Heb er anderhalf uur over gedaan, en ik woon dichtbij het station hequote:Op maandag 12 mei 2014 20:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal wel Timmy
Jij bent trouwens vroeg thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuadrado RW pleasequote:Op maandag 12 mei 2014 20:15 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2823662.page
Serie A TOTS met prediction stats op de kaartjes. hubba hubba
Of zou hij de foto achteraf nog een keer gespiegeld hebben?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel mooi zo in spiegelbeeld
ik ben 8 wat is ditquote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel mooi zo in spiegelbeeld
Zou het? Explain to me preassseeeeequote:Op maandag 12 mei 2014 20:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Of zou hij de foto achteraf nog een keer gespiegeld hebben?
In je hoofd ff uitspreken wat ie op zijn Griekse shirt heeft staanquote:
Ik denk eigenlijk dat dat de slechtere versie van Lewa isquote:Op maandag 12 mei 2014 20:32 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand tots mandzukic al gebruikt? Wil m'n voorhoede omgooien van reus, lewa en jakub naar ribery, mandzukic, robben. Ik kan echt niet met lewa omgaan
Ohquote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat de slechtere versie van Lewa is
Ik zat in het Engels te kuttenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In je hoofd ff uitspreken wat ie op zijn Griekse shirt heeft staan
Cannabis kid. (ja serieusquote:Op maandag 12 mei 2014 20:39 schreef Johnbon het volgende:
He Timdb86 nog een film gezien de laatste tijd die je kan aanraden?
Ik in de eerste wedstrijd met tots lewa een kopgoal gemaakt.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ohvolgens mij is mandzukic veel sterker in de lucht. Heb met lewa nog geen kopgoals gemaakt terwijl ik wel veel voorzetten geef
Jack Ryan: shadow recruit was tof. Robocop was mehhhh. Verder amper films gekeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:39 schreef Johnbon het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jack Ryan: shadow recruit was tof. Robocop was mehhhh. Verder amper films gekeken.
Bedanktquote:
Puncture en The physicianquote:Op maandag 12 mei 2014 20:39 schreef Johnbon het volgende:
Wat is je team uiteindelijk geworden?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik in de eerste wedstrijd met tots lewa een kopgoal gemaakt.
Ja maar nu is het zekerquote:
Hij denkt zelf dat hij 50/50 kans heeft op 1e manquote:
Beter gaat ie dood. Fucking Boschker juniorquote:Op maandag 12 mei 2014 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij denkt zelf dat hij 50/50 kans heeft op 1e man
Ho ho ho hoquote:Op maandag 12 mei 2014 20:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter gaat ie dood. Fucking Boschker junior
Nu Ajax nog een nieuwe Mike.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze zijn er alweer vroeg bij, met de topaankopen.
Zielig dit weer, PSV weer belachelijk maken. In al die maanden niets veranderd dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze zijn er alweer vroeg bij, met de topaankopen.
Ik vind het rijtje van Johnny de Mol al indrukwekkend, maar als je dan dit zietquote:
Heeft Johnny Chantal ook gebalt?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het rijtje van Johnny de Mol al indrukwekkend, maar als je dan dit ziet
Sokratis is kut, want workrates.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:05 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Toni Kroos en TOTS Sokratis even gekocht. dope stats
Ik vond dat stukje over die vrouwelijke grensrechter het leukst. Ze heet Fernanda Colombo Ulianaquote:
Dezelfde workrates als o.a. Ramos, Vertonghen, Pique, Hummels, Vermaelen, Luiz en Naldoquote:
Ik ben bij seizoen 2, dus houd je ff in plzquote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom ging ik GoT kijken, godverdomme wat vet
Tyrion![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niks meerquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben bij seizoen 2, dus houd je ff in plz
Ik heb hem ook zelf gebruikt. Dat was dan alleen in een 2-mans blok met Hummels. Dat was even te veel van 't goede misschien.quote:
ikquote:Op maandag 12 mei 2014 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs durft niet Hugh en Crookk..
Tim? Rik?
Mehh ik heb inmiddels besloten om geen fifa meer te doen vanavond, grgrquote:Op maandag 12 mei 2014 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs durft niet Hugh en Crookk..
Tim? Rik?
Hugh moet nog 20 min VI kijken denk ik..quote:Op maandag 12 mei 2014 21:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mehh ik heb inmiddels besloten om geen fifa meer te doen vanavond, grgr
nouja als we nu gaan kan ik nog wel effe
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hugh moet nog 20 min VI kijken denk ik..
Wellicht ook Jupiler Leaguequote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk UEFA licenties met FIFA15.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
Diana heeft t nooit in haar face gehad
haha
Niet zulke seksistische opmerkingen maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
Diana heeft t nooit in haar face gehad
haha
Sorry zou ze voor na 1:30 bewarenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet zulke seksistische opmerkingen maken.
ik vraag me dan af, wie is diana.quote:
Volgens een bestuurslid van Fenerbahce zitten wij er ook weer bij. Hopelijk besluit EA om met de andere 16 clubs te onderhandelen voor de licenties.quote:
Ik ga nu een team maken met kompany en ramosquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb hem ook zelf gebruikt. Dat was dan alleen in een 2-mans blok met Hummels. Dat was even te veel van 't goede misschien.
Ik merkte in elk geval niks van die fantastische stats, want hij stond altijd verkeerd. Je kunt trouwens wel in een potje de WR's veranderen bij het teammanagement menu.
Als ze de graphics van Madden evenaren op next gen is het gewoon al dikke prima.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens een bestuurslid van Fenerbahce zitten wij er ook weer bij. Hopelijk besluit EA om met de andere 16 clubs te onderhandelen voor de licenties.
En stiekem hoop ik ook op een dikke grafische boost op de PS4 versie.
Als ze er maar wat aan doen, het verschil is nu naar mijn idee gewoon veel te klein.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze de graphics van Madden evenaren op next gen is het gewoon al dikke prima.
Van de graphics moet je de eerste jaren toch niet al te veel verwachten pas later in een console zijn cyclus gaan ze er echt alles uitpersenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ze er maar wat aan doen, het verschil is nu naar mijn idee gewoon veel te klein.
Verder voelt de PS3 versie qua gameplay als een mislukte port van de next-gen versie, vandaar ook de vele frustraties.
Waar heb je dat gelezen dan ?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk UEFA licenties met FIFA15.
Nu aan het werk, post het rond half 12 wel als ik thuis benquote:Op maandag 12 mei 2014 20:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wat is je team uiteindelijk geworden?
Laat maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |