SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Is die van vorig jaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Raar dat ie dan wel een TOTS krijgt als ie het hele seizoen amper gespeeld heeft.
Hij heeft toch geen TOTS gekregen dit jaar......quote:
Komt nog. Speelt voor Roma.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen TOTS gekregen dit jaar......
Best een prima teamquote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die shirts zitten ook niet echt lekker zo te zien
Ik zit al te kijken...ik zie maar 1 echte RB. Of zie ik iets over het hoofd?quote:
Op zeker van niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef Maver24 het volgende:
Zou wel tof zijn als Balo een TOTS gaat krijgen maar ook dat zit er denk ik niet in, zijn TOTS van vorig jaar was zo goed
[ afbeelding ]
Mehhhquote:
Hoezo niet? Het zou er zomaar eens uit kunnen komen toch?quote:
Backs, CB's(Al heeft Cahill wel een goed seizoen), en verdedigende middenvelders komen in verdedigend opzicht allemaal echt tekort imo. Denk dat dit team het met iedereen lastig kan hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het zou er zomaar eens uit kunnen komen toch?
En toch zijn ze stuk voor stuk beter dan spelers van Oranje op die positiesquote:Op maandag 12 mei 2014 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Backs, CB's(Al heeft Cahill wel een goed seizoen), en verdedigende middenvelders komen in verdedigend opzicht allemaal echt tekort imo. Denk dat dit team het met iedereen lastig kan hebben
Jones speelt RB dit seizoen. Smalling kan er ook spelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit al te kijken...ik zie maar 1 echte RB. Of zie ik iets over het hoofd?
In mijn ogen zitten Engeland en Oranje een beetje in hetzelfde schuitje. Maar is het bij Nederland extremerquote:Op maandag 12 mei 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch zijn ze stuk voor stuk beter dan spelers van Oranje op die posities
Zitten wel minder spelers van de Eredivisie in.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In mijn ogen zitten Engeland en Oranje een beetje in hetzelfde schuitje.
Ook minder uit de bundesligaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zitten wel minder spelers van de Eredivisie in.
Higdon > Lambertquote:Op maandag 12 mei 2014 15:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zitten wel minder spelers van de Eredivisie in.
Kunnen we die niet vervroegd een Nederlands paspoort gevenquote:
Ja, dan kunnen we een spits meenemen die volgend seizoen Juup League speeltquote:Op maandag 12 mei 2014 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kunnen we die niet vervroegd een Nederlands paspoort geven
Was een beetje aan het kloten de eerste helft. Wil je met Chelsea spelen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
Lachen deze gasten. Wel typisch de coop tegenstanders waar je van verliest. 60% pass accuracy en alleen maar op snelheid winnen
Wooeeh Ibra is my biatch
Nee hoor, ik was eerder terug dan schakelt hij altijd naar Chelsea.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was een beetje aan het kloten de eerste helft. Wil je met Chelsea spelen?
Heb je adblock aan staan?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet meer quoten maar ik wilde nog even zeggen dat ik geen rare sites bezoek.
Spelen binnenkort nog wel een keertje. Moet even koken.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was eerder terug dan schakelt hij altijd naar Chelsea.
Voor welke positie heb je hem gebruikt?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
IF Di Natale valt erg tegen, maar weer in de verkoop gedaan
Ik had hem op CAM en daar was hij prut. Waar heb jij hem gebruikt?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Wide CAM? Daar heb ik de NIF, en die bevalt erg goed. Had plannen om hem te vervangen voor de IFquote:Op maandag 12 mei 2014 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had hem op CAM en daar was hij prut. Waar heb jij hem gebruikt?
Toen ik het laatst aan je vroeg vond je hem vrt goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |