Oeh dat zou wel een fijne keuze zijn ja... of Freek Bartels met een mooie balladquote:Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we beter Jim Bakkum sturen. Iets meer ervaring met optreden dan Tim.
twitter:JimBakkum twitterde op zondag 11-05-2014 om 13:41:58Ik hoop overigens niet dat NL volgend jaar ineens geforceerd 'echte muziek' stuurt naar ESF. Dit is ontstaan, moet je niet forceren.. reageer retweet
Ah gut, Jim wil graag meedoen.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef CommanderKeen het volgende:
twitter:JimBakkum twitterde op zondag 11-05-2014 om 13:41:58Ik hoop overigens niet dat NL volgend jaar ineens geforceerd 'echte muziek' stuurt naar ESF. Dit is ontstaan, moet je niet forceren.. reageer retweet
Had niks geholpen. Tegen een drama king ben je machteloos tegenwoordig. Ik vond het statement van Hongarije (incest en kindermisbruik) veel belangrijker. Eigenlijk is dit het meest krankjorume ESF wat ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:24 schreef Greys het volgende:
Wat als ze deze hadden gedaan samen?
Deze vind ik zó mooi!Vooral zo samen.
En dan ook naar elkaar toe gezongen met dezelfde act.
Adem in, adem uit...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:55 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Had niks geholpen. Tegen een drama king ben je machteloos tegenwoordig. Ik vond het statement van Hongarije (incest en kindermisbruik) veel belangrijker. Eigenlijk is dit het meest krankjorume ESF wat ik ooit gezien heb.
Ach, de boodschap van een drama queen wordt ook wel minder als er volgend jaar twaalf vrouwen met baarden op het podium staan. Het is niet eeuwig te recyclen, zoiets. Volgend jaar weer een andere waan van de dag. Heb er zin inquote:Op maandag 12 mei 2014 13:55 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Had niks geholpen. Tegen een drama king ben je machteloos tegenwoordig. Ik vond het statement van Hongarije (incest en kindermisbruik) veel belangrijker. Eigenlijk is dit het meest krankjorume ESF wat ik ooit gezien heb.
OMG, deze is echt geweldig idd!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:24 schreef Greys het volgende:
Wat als ze deze hadden gedaan samen?
Deze vind ik zó mooi!Vooral zo samen.
En dan ook naar elkaar toe gezongen met dezelfde act.
Ik ben ook nog verbaasd omdat hij altijd Willem, die aso met het vieze paardestaartje, was die ook bij ons op de skatebaan zat te blowen en te spijbelenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG, deze is echt geweldig idd!![]()
Maar ik begrijp uit de comments dat het eigenlijk een solonummer van hem is? (Ik heb die jongen zo onderschat hè, ik schaam me er gewoon een beetje voor)
Geeft niet. Van iemand die hem in de doos van Paai heeft gehangen zou ik ook geen hoge pet van op hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar ik begrijp uit de comments dat het eigenlijk een solonummer van hem is? (Ik heb die jongen zo onderschat hè, ik schaam me er gewoon een beetje voor)
Ja, dat is weer een nummer van hem zelfquote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Onderschat die sob stories niet. Dat zie je ook steeds meer bij talentenjachten. Gelukkig krijgen wel steeds meer mensen het schijt daarvan.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, de boodschap van een drama queen wordt ook wel minder als er volgend jaar twaalf vrouwen met baarden op het podium staan. Het is niet eeuwig te recyclen, zoiets. Volgend jaar weer een andere waan van de dag. Heb er zin in
Heeft hij altijd ontkend.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Geeft niet. Van iemand die hem in de doos van Paai heeft gehangen zou ik ook geen hoge pet van op hebben.
Ik deel je enthousiasme, maar laten we volgend jaar iemand anders sturen om te voorkomen dat Waylon een soort Johnny Logan wordt.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Greys het volgende:
Oh! Als hij dat album nou nog IETS langer uitstelt dan september....
Het is al helemaal klaar, maar gewoon nog niet uitbrengen.
Dan kan hij met één van die nummers alsnog solo volgend jaar.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Nee, gewoon de beste zanger(es) sturen die een goed liedje heeft. De grote les was nu juist dat dat strategische spelen helemaal geen zin heeft, tenzij je een travestiet stuurt.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:25 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Waylon en Tim zijn beide wel van de zwoele blikken, daar kunnen ze het publiek wel mee inpakken. Bovendien denk ik dat ze beide een ander genre dames en heren kunnen bekoren, één en één is twee.. samen pakken ze de hele bende in.
Waylon heeft een jaar om Tim goed te laten zingen![]()
Ik geloof het ook niet hoor. Blijft wel een leuk gerucht.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft hij altijd ontkend.
Geloof er eerlijk gezegd ook niets van
Als je ziet wat een prachtige vriendinnen hij altijd had en heeft.
Ja, stel je voor dat hij meerdere keren achter elkaar wint of bijna wint, net als Johnny!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik deel je enthousiasme, maar laten we volgend jaar iemand anders sturen om te voorkomen dat Waylon een soort Johnny Logan wordt.
Marco Borsato gaat never nooit werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, gewoon de beste zanger(es) sturen die een goed liedje heeft.
Keuze genoeg, ik zou Emerald een fantastische keuze vinden maar ik zie het bijvoorbeeld Marco Borsato of Trijntje Oosterhuis - als zij een Jazz-lied zingt - ook goed doen.
Ja wel grappig, maar als La Paay nou een enorm platenlabel zou hebben ofzo, zou ik nog kunnen denken dat hij dacht 'zak er over en gaan voor het vaderland'. Maar voor zijn carrière kon ze nou ook niet echt iets betekenenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet hoor. Blijft wel een leuk gerucht.
Kunnen we niet homo's verbieden om te stemmen? Dan wordt er misschien wel voor het beste lied gekozen? Oké, de inkomsten dalen met 90% maar ach.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, de boodschap van een drama queen wordt ook wel minder als er volgend jaar twaalf vrouwen met baarden op het podium staan. Het is niet eeuwig te recyclen, zoiets. Volgend jaar weer een andere waan van de dag. Heb er zin in
Trijntje ook niet, alsjebliehiefttttt nietquote:Op maandag 12 mei 2014 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Marco Borsato gaat never nooit werken.
Ik denk aan de toekomst van die jongen! Dan is hij altijd "die gast die het Songfestival 12 keer gewonnen heeft omdat hij de kunst van de wenkbrauw perfect beheerst."quote:Op maandag 12 mei 2014 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat hij meerdere keren achter elkaar wint of bijna wint, net als Johnny!
Hij heeft al een talentenjacht gewonnen en hij pakt overal het publiek in (ook in België) dus ja, ik zie dat wel werken. Een gevoelig liedje van hem scoort prima aangezien hij dat geloofwaardig vertolkt. Hij moet dan alleen wel in het Engels of het Italiaans gaan zingen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Marco Borsato gaat never nooit werken.
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk aan de toekomst van die jongen! Dan is hij altijd "die gast die het Songfestival 12 keer gewonnen heeft omdat hij de kunst van de wenkbrauw perfect beheerst."
OK, whatever. We sturen hem gewoon nog een keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |