SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
M&M
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je in een seizoen waarin geen enkele buitenspeler heeft uitgeblonken zelfs ook maar niet aan de bak komt kan je beter definitief weggaan.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Sana wil ik wel eens een jaartje bij een middenmotor in de eredivsie zien.![]()
Lekker jaartje bij FC Dordrecht volgend jaarquote:Op maandag 12 mei 2014 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je in een seizoen waarin geen enkele buitenspeler heeft uitgeblonken zelfs ook maar niet aan de bak komt kan je beter definitief weggaan.![]()
![]()
Ik geef 'm de voordeel van de twijfel en gun hem nog wel de ontwikkeling bij een eredivisie club.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je in een seizoen waarin geen enkele buitenspeler heeft uitgeblonken zelfs ook maar niet aan de bak komt kan je beter definitief weggaan.![]()
Sympathieke aardige gozer, maar komt gewoon veel te kort voor het niveau van Ajax. Mag van mij snel verkocht wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik geef 'm de voordeel van de twijfel en gun hem nog wel de ontwikkeling bij een eredivisie club.![]()
![]()
Ik zet een kratje bier op Heitingaquote:Op maandag 12 mei 2014 09:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die CV en VM kan spelen denk ik zo.
Benieuwd wie het wordt. Paar jaar terug kwamen ze ook ineens met Poulsen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die bakt er in Griekenland al niet veel vanquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PAOKquote:Op maandag 12 mei 2014 09:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Oeh die hebben we ook nog. Al een tijdje niets meer van gezien, zit in Griekenland toch?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Denk als back-up best van waarde. Kan ook op zo ongeveer iedere verdedigende positie spelen. Clubman, beschikbaar. Eigenlijk zo duidelijk als wat.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk niet dat Sjonnie komt als back-up.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk als back-up best van waarde. Kan ook op zo ongeveer iedere verdedigende positie spelen. Clubman, beschikbaar. Eigenlijk zo duidelijk als wat.Oh.![]()
Poulsen pakte gemiddeld zo'n 40 wedstrijdjes per seizoen bij Ajax. Dat is meer dan Heitinga ooit in een seizoen heeft gespeeld sinds zijn vertrek.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sjonnie komt als back-up."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Poulsen was in het begin basisspeler he. Dat zal Sjonnie niet worden denk ik zo. Centrum zal Veltman-Moisander/Denswil worden en Blind op VM. Dan mag hij dus een paar keer 5 minuten invallen of een enkele keer basis bij schorsing en blessure.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Poulsen pakte gemiddeld zo'n 40 wedstrijdjes per seizoen bij Ajax. Dat is meer dan Heitinga ooit in een seizoen heeft gespeeld sinds zijn vertrek.
Daarbij denk ik dat Sjonnie zelf denkt dat hij nog niet toe is aan een terugkeer.Oh.![]()
En als hij wel terugkomt denk ik ook dat hij een basisplaats verwacht. Maar de tijden zijn echt veranderd, ik hoop dat ie dat realiseert.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij denk ik dat Sjonnie zelf denkt dat hij nog niet toe is aan een terugkeer.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Er zijn altijd wel schorsingen en blessures dus hij zal echt zijn minuten wel maken. Heeft zelf onlangs nog bij de NOS aangegeven dat een terugkeer een optie is maar hij het weinig kans geeft om het jeugdige beleid van Ajax en derhalve geen aanbieding verwacht. Dat ligt momenteel natuurlijk anders met het stoppen van Poulsen en het waarschijnlijke vertrek van Moisander en De Jong.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen was in het begin basisspeler he. Dat zal Sjonnie niet worden denk ik zo. Centrum zal Veltman-Moisander/Denswil worden en Blind op VM. Dan mag hij dus een paar keer 5 minuten invallen of een enkele keer basis bij schorsing en blessure.
Daarbij denk ik dat Sjonnie zelf denkt dat hij nog niet toe is aan een terugkeer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar wij zagen onze Sjon toch altijd liever op de plek van Blind? Zou hij dat nog een beetje kunnen? Dat zou verder vrij ideaal zijn als vervanger van Poulsen. Als back-up voor Blind en de centrale mannen in de verdediging.
Ik vind Sjonnie echt nog niet eens zo'n gekke keuze, eerlijk gezegd.![]()
Sterke conclusie. Echt top man!quote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Leonos het volgende:
Milik heeft in 18 wedstrijden 2 keer gescoord. Heb je niks aan dus.![]()
![]()
Scherp.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Leonos het volgende:
Milik heeft in 18 wedstrijden 2 keer gescoord. Heb je niks aan dus.![]()
jij moet technisch directeur worden!quote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Leonos het volgende:
Milik heeft in 18 wedstrijden 2 keer gescoord. Heb je niks aan dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: